Pystyykös pistoolilla mikä on speksattu .22lr kaliiperille, ampumaan .22wmr paukkuja? Toimiiko vai jääkö piippuu kiinni? vai hajoaako ase käsiin?
Vastaukset 5
- pispalan pistolero
Pistooliin joka on .22LR, ei taida sopia .22 WMR patruuna pituutensa takia. Vaikka patruunapesä kalvettaisiinkin ko. kaliberille, ei ase toimisi kuin kertalaukauksilla koska lippaasta ei tulisi uutta patruunaa pesään. Myös kovempi rekyyli asettaa tiettyja rajoituksia ainakin joihinkin .22 pistooleihin. Moniin .22 LR revolvereihin saa vaihtorullan jolla voi ampua .22 WMR patruunaa. Myös useat pienoiskiväärit ovat kalvettavissa .22WMR kaliberiin. Toinen asia on tietysti , että kannattaako muutos.
- kaapunnipoeka
No minähä kumminnii speksoon:Ee, ee ja joo sekä joo
- Zyrppa
eikun tuli vain mieleen, ettei joskus mene ostamaan .22wmr:iä kokeilu mielessä ja sitte vasta huomaa että eihän ne prkele käykään.
- kaapunnipoeka
Zyrppa kirjoitti:
eikun tuli vain mieleen, ettei joskus mene ostamaan .22wmr:iä kokeilu mielessä ja sitte vasta huomaa että eihän ne prkele käykään.
Ee kää, sanottii pankissakkii.
- ei onnistu
eihän se käy ,22wmr hylsyn halkaisija on noin 6,15mm kun taas 22lr on noin 5,7mm (22wmr luoti on hylsyn sisällä samaan tapaan kuin "oikeassa kiväärissä"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931769
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4851349- 881183
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.471110- 721108
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861093- 93927
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt9771- 65705
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176701