Palautetta Canal+:lle

leffojen "raiskaamises...

Anna sinäkin palautetta Canal :lle jotta leffojen raiskaaminen saadaan loppumaan ja jatkossa näyttävät leffat lopputeksteineen ilman että niiden päälle lykkäävät omia mainoksiaan/kanavapuffejaan.

oikea palautteen osoite on :

[email protected]

Minä laitoin jo, ja jos ei asiaan tule korjausta, aion todellakin irtisanoa Canal kanavat. Canal :n olisi syytä muistaa ettei se ole ainoa pulju joka omistaa elokuvakanavia, vaan sillä on kilpailijoitakin, jopa Suomessa!

Asiakas on yleensä oikeassa ja Asiakas yleensä äänestää lompakollaan jos asiat on rempallaan, fiksu yritys kuuntelee "palkanmaksajaansa" eli meitä Asiakkaita, tyhmä ei ja siksi tyhmä menettääkin "palkanmaksajiaan".

Tähän on sitten turhaa kommentoida heidän joita asia ei liikuta pätkääkään, sen sijaan olisin kiinnostunut kuulemaan niiden kommentteja joita minun laillani ko. asia ärsyttää.

7

843

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kommentteja

      joita ärsyttää.

      Toki se on helppo pönkittää omaa mielipidettään pyytämällä kommentteja vain samanmielisiltä. Seuraavaksi sitten yleensä aletaankin julistaa, että "kaikki" tai vähintäänkin "enemmistö" vaatii lopputekstejä palautettavaksi normaaliin tapaan.

      Totuus on kuitenkin se, ettei ainakaan minua kiinnosta pätkääkään miten lopputekstit esitetään. Leffa päättyy, kun lopputekstit alkavat (ellei itse lopputeksteihin ole laitettu jotain jippoa).

      Käy minulle se palauttaminenkin, mutta ei tämä nykyinen tapakaan haittaa. Viasat Kulta lähtee vuoden vaihteessa, mutta Canal pysyy jatkossakin.

      • ja sanoinkin

        ettei kiinnosta sellaisten kommentit joita asia ei hetkautua suuntaan eikä toiseen!

        "Totuus on kuitenkin se, ettei ainakaan minua kiinnosta pätkääkään miten lopputekstit esitetään."

        "Leffa päättyy, kun lopputekstit alkavat (ellei itse lopputeksteihin ole laitettu jotain jippoa)."


        Sitäpaitsi: LEFFA PÄÄTTYY VASTA KUN LOPPUTEKSTIT ON NÄYTETTY! Lopputekstit KUULUU osana leffaan vaikka ei sisälläkään mitään elokuvan kulun kannalta tärkeää mutta sisältää kiinnostavaa taustatietoa elokuvaan osallistuneista ja kaikkea muutakin informaatiota!

        "Seuraavaksi sitten yleensä aletaankin julistaa, että "kaikki" tai vähintäänkin "enemmistö" vaatii lopputekstejä palautettavaksi normaaliin tapaan. "

        Mistäs sinä voit tietää kuinka paljon meitä on joita asia ärsyttää? Täällä on todella vähän kuulunut asiaan minkäänlaisia kommentteja ja sinun kommenttisi on kuultu aiemminkin (sattumoisin vaikka en ip-osoitettasi näekään, tiedän sen että olet aiemminkin postannut samaa).

        Ja vaikka julistaisinkin että "enemmistö" niin mitä se sua liikuttaa? Onko sulta pois jos halutaan asiat korjata? Onko se sulle huono juttu jos lopputekstit aletaan näyttämään eikä niiden päälle enää laitettaisi kanavapuffeja??


        Jos me kerran maksamme leffoista niin saisivat esittää ne ihan alusta loppuun, jopa leffayhtiön logokin saa näkyä.

        "Toki se on helppo pönkittää omaa mielipidettään pyytämällä kommentteja vain samanmielisiltä."

        Ei tässä ole kyse oman mielipiteen pönkittämisestä vaan siitä että...

        "Käy minulle se palauttaminenkin, mutta ei tämä nykyinen tapakaan haittaa. Viasat Kulta lähtee vuoden vaihteessa, mutta Canal pysyy jatkossakin."

        sinä sitten yleensä vastailet jos asia ei sinua liikuta suuntaan eikä toiseen? Vai oletko kenties sitä mieltä että Canal teki hyvän liikkeen alkaessaan raiskata leffoja nykyisellä tavalla???

        Mitä sinä esim. saat siitä hyötyä että leffojen lopputekstejä ei näytetä niitä raiskaamatta? Ja onko se sinulta pois jos niiden raiskaaminen lopetetaan???

        Jos kommentoit ja vastustat tuota tilanteen korjaamista niin PERUSTELE EDES ASIA KUNNOLLA äläkä vie meiltä TODELLISILTA leffafaneilta pohjaa tosta hommasta pois vain siksi että SINÄ haluat asian olevan näin kuin on! Vain siksi että JUURI SINUA asia ei liikuta paskan vertaa!

        Mutta meitä on monia joita asia liikuttaa! PISTE

        t: viestiketjun aloittaja


      • ja kattila
        ja sanoinkin kirjoitti:

        ettei kiinnosta sellaisten kommentit joita asia ei hetkautua suuntaan eikä toiseen!

        "Totuus on kuitenkin se, ettei ainakaan minua kiinnosta pätkääkään miten lopputekstit esitetään."

        "Leffa päättyy, kun lopputekstit alkavat (ellei itse lopputeksteihin ole laitettu jotain jippoa)."


        Sitäpaitsi: LEFFA PÄÄTTYY VASTA KUN LOPPUTEKSTIT ON NÄYTETTY! Lopputekstit KUULUU osana leffaan vaikka ei sisälläkään mitään elokuvan kulun kannalta tärkeää mutta sisältää kiinnostavaa taustatietoa elokuvaan osallistuneista ja kaikkea muutakin informaatiota!

        "Seuraavaksi sitten yleensä aletaankin julistaa, että "kaikki" tai vähintäänkin "enemmistö" vaatii lopputekstejä palautettavaksi normaaliin tapaan. "

        Mistäs sinä voit tietää kuinka paljon meitä on joita asia ärsyttää? Täällä on todella vähän kuulunut asiaan minkäänlaisia kommentteja ja sinun kommenttisi on kuultu aiemminkin (sattumoisin vaikka en ip-osoitettasi näekään, tiedän sen että olet aiemminkin postannut samaa).

        Ja vaikka julistaisinkin että "enemmistö" niin mitä se sua liikuttaa? Onko sulta pois jos halutaan asiat korjata? Onko se sulle huono juttu jos lopputekstit aletaan näyttämään eikä niiden päälle enää laitettaisi kanavapuffeja??


        Jos me kerran maksamme leffoista niin saisivat esittää ne ihan alusta loppuun, jopa leffayhtiön logokin saa näkyä.

        "Toki se on helppo pönkittää omaa mielipidettään pyytämällä kommentteja vain samanmielisiltä."

        Ei tässä ole kyse oman mielipiteen pönkittämisestä vaan siitä että...

        "Käy minulle se palauttaminenkin, mutta ei tämä nykyinen tapakaan haittaa. Viasat Kulta lähtee vuoden vaihteessa, mutta Canal pysyy jatkossakin."

        sinä sitten yleensä vastailet jos asia ei sinua liikuta suuntaan eikä toiseen? Vai oletko kenties sitä mieltä että Canal teki hyvän liikkeen alkaessaan raiskata leffoja nykyisellä tavalla???

        Mitä sinä esim. saat siitä hyötyä että leffojen lopputekstejä ei näytetä niitä raiskaamatta? Ja onko se sinulta pois jos niiden raiskaaminen lopetetaan???

        Jos kommentoit ja vastustat tuota tilanteen korjaamista niin PERUSTELE EDES ASIA KUNNOLLA äläkä vie meiltä TODELLISILTA leffafaneilta pohjaa tosta hommasta pois vain siksi että SINÄ haluat asian olevan näin kuin on! Vain siksi että JUURI SINUA asia ei liikuta paskan vertaa!

        Mutta meitä on monia joita asia liikuttaa! PISTE

        t: viestiketjun aloittaja

        "tiedän sen että olet aiemminkin postannut samaa"

        No niinhän sinäkin olet. ;)


      • mutta en kuitenkaan
        ja kattila kirjoitti:

        "tiedän sen että olet aiemminkin postannut samaa"

        No niinhän sinäkin olet. ;)

        ole ainut joka asiasta on valittanut. Muiltakin on närää asian tiimoilta kuulunut.

        t: aloittaja.


      • Viasatiin
        mutta en kuitenkaan kirjoitti:

        ole ainut joka asiasta on valittanut. Muiltakin on närää asian tiimoilta kuulunut.

        t: aloittaja.

        niin saat katsella lopputekstitkin rauhassa


      • ap.
        Viasatiin kirjoitti:

        niin saat katsella lopputekstitkin rauhassa

        En silti kuitenkaan luovu Canal Digitalin muista kanavista, eihän se Canal Digitalin vika ole jos C More Entertainment (Canal omistaja) ryssii homman.

        Ajattelinkin niin että jos Canal ei ala kuuntelemaan asiakkaitaan, irtisanon tilauksen noiden C kanavien osalta elikkä koitan vaihtaa Viihdepaketin Perhepakettiin ja onhan Perhepaketissakin muutama leffakanava itsessään.

        Jos päädyn Viasatin kanavia tilaamaan, ne tulee Canal Digitalin Perhepaketin lisukkeeksi, ei korvikkeeksi. Tosin Viasatista ottaisin vain pelkät leffakanavat koska dokkari, urheilu ja musakanavat ovat Canal Digitalin paketeissa laadukkaampia kuin Viasatilla.


    • -guru-

      Tuostakin asiasta annoin palautetta ainakin kahteen otteeseen. Sen jälkeen irtisanoin tilauksen. Jos jatkossa vielä soittavat ja tyrkyttävät kanaviaan niin tiedänpä mitä asiaa voin heti ekana kysyä.. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      622
    Aihe