Muistaako kukaan (vuonna 1987) tullutta piirrettyä,jossa seikkaili tyttöjä ja sellaisia omituisia karvapalloja ? :D :D
Mutta eniten on mieleen jäänyt hevonen,joka oli sateenkaaren värinen.Muistaakseni tytölläkin oli sateenkaaren väriset vaatteet päällään. Ja muistaakseni tyttö ja hevonen laukkasivat sateenkaaren päällä. Joku sateenkaari-juttu se oli...
En tiedä miksi tämä lastenpiirretty alkoi nyt askarruttaa,mutta kiitos jos joku(huonoista tuntomerkeistä huolimatta) löytää/muistaa.
P.S Ja olisi myös hyvä,jos tietäisitte monta jaksoa sarjasta tuli... :) :D
Pirretyn nimi hukasa...
2
495
Vastaukset 2
Luulisin, että kyseinen sarja on "Sateenkaari Riti" (Rainbow Brite). Nopea haku löysi, että kyseistä animaatiosarjaa on tehty ainakin 13 jaksoa ja 1 animaatioelokuva.
Itse olen joskus aikaa sitten nähnyt tuon elokuvan ja se on jäänyt mieleeni.
Toivottavasti tästä oli apua.- JEEEESS!!
JOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!
Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!
jeessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!!!!!
Just toi sateenkaari riti.laitoin googleen "sateenkaari riti" ja tutun näköisiä kuvia tuli!!!!!
KIITTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kiitos sulle,jeah jeah jeah jeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!! mahtavaa..!!!! kiitos!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101280- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88894- 66751
- 33632
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13508- 78501