Oletko huomannut, että joku ihminen ei pidä sinun pärstästä. Minä olen huomannut, että joku suhtautuu
minuun vihamielisesti vaikka en ole sanonut muuta
kuin hyvää päivää.
Oletko huomannut
5
315
Vastaukset
työpaikassa missä olin aikoinani,niin siellä oli nainen, joka ei koskaan suostunut edes huomenta-sanaa sanomaan minulle...Saaati sitten,että olisi muuten jutellut minulle...
Ihmettelin ja ihmettelen vieläkin tuollaisten ihmisten käytöstä..- sitä mitään
pärställeen mahtaa?
henkilökemia joka ei natsaa. Pakko myöntää että joku ihminen ärsyttää eleillään ja ruumiinkielellään ennekuin on edes päivää sanonut. Tämmöinen tyyppi saattaa osoittautua ihan mukiin meneväksi kuitenkin ja nolottaa ensimmäiset ajatukset. Siis, kaikille on annettava mahdollisuus vaikka ensitunnelmat olisivat minkälaiset
- Vanja Vakinikki
Erityisesti työssä.
Esimies.
Yli 30 vuotta. - huomannut
tuollaista tapahtuvan, mulla on vissiin "hyvä pärstä" ;)
Riippuu vähän paikastakin, jossa "Hyvää päivää" sanoo, Esim. Bussissa "Hyvän päivän" sanominen saattaa aiheuttaa erinäistä vihamielistä mulkoilua muiden matkustajien taholta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 973327
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413143- 2182680
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?382269- 321599
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411446Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241446- 101304
- 131279
- 221261