Oletko huomannut, että joku ihminen ei pidä sinun pärstästä. Minä olen huomannut, että joku suhtautuu
minuun vihamielisesti vaikka en ole sanonut muuta
kuin hyvää päivää.
Oletko huomannut
5
338
Vastaukset
työpaikassa missä olin aikoinani,niin siellä oli nainen, joka ei koskaan suostunut edes huomenta-sanaa sanomaan minulle...Saaati sitten,että olisi muuten jutellut minulle...
Ihmettelin ja ihmettelen vieläkin tuollaisten ihmisten käytöstä..- sitä mitään
pärställeen mahtaa?
henkilökemia joka ei natsaa. Pakko myöntää että joku ihminen ärsyttää eleillään ja ruumiinkielellään ennekuin on edes päivää sanonut. Tämmöinen tyyppi saattaa osoittautua ihan mukiin meneväksi kuitenkin ja nolottaa ensimmäiset ajatukset. Siis, kaikille on annettava mahdollisuus vaikka ensitunnelmat olisivat minkälaiset
- Vanja Vakinikki
Erityisesti työssä.
Esimies.
Yli 30 vuotta. - huomannut
tuollaista tapahtuvan, mulla on vissiin "hyvä pärstä" ;)
Riippuu vähän paikastakin, jossa "Hyvää päivää" sanoo, Esim. Bussissa "Hyvän päivän" sanominen saattaa aiheuttaa erinäistä vihamielistä mulkoilua muiden matkustajien taholta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437