ALKO & LOPPU

PeerGynt

Pitäisikö lasipullojen korkissa lukea ehdottomasti ALKO ja pohjassa teksi LOPPU?

14

1083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on alkoholipitoisista pulloista, niin silloin korkin avaus voisi laittaa nauhoituksen päälle ja pullon/jen tyhjenemisen jälkeen laskuhumalan jälkeen mahdollisesti krapulan tehosteena "tallenne" pitäisi kuunnella alusta loppuun äänenvoimakkuudella 1:1.een!

      Siinä tulisi samalla huomattua (ehkä?)millaiselta se toisten silmin/korvin tuntuu.

      Tietysti hyvä olisi, jos myös kuvamateriaali on tallenteessa.

      Siis ehdottaisin 'älypuhelinten,-vaatteiden, tapaan kehitettävän 'viisasten juomaa' varten älypulloja, tölkkejä ym.vastaavaa!

      • Peer G.

        Kesällä kerran olin juhlimassa Lapissa.
        Huohuvien juomien korkkeja lensi PAM PAM PAMELA !


    • voisi lukea:

      'Lopun alku'

    • mieluummin

      teksti: Älä juo

      ja etiketissä:ISKE KIVEEN !!!!

      • KIVEEN

        Älä iske kiveen ainakaan lasipulloamissään olosuhteissa - siitä on vain harmia mnelle.
        Iskijälle korvausvaatimuksiakin ?


    • vois lukea että "Juo jos uskallat" ja pullon pohjassa "ahneella on paskanen loppu"...

      • Peer G.

        Ellet avaa niin säilyvyys taataan....


      • Peer G. kirjoitti:

        Ellet avaa niin säilyvyys taataan....

        ne kyllä säilyy..Meidänkin baarikaapissa on ollut vaikka kuinka kauan samat putelit,mutta eipä näy homehtumisen merkkejä..:) Ja viinikin vaan paranee vanhetessaan.. ihan niinkuin nainen..


    • Puidenhalaaja

      ...lauleskeli jotenkin tähän tapaan:

      "Kun minä aloin ryyppäämään,
      niin pullossa luki että Alko.
      Lopetin tykkänään,
      kun pullossa luki että Lakkaa."

    • keksit

      juttusi? Enpä ole ennen kuullutkaan. Taidat olla huumorimiehiä.

      • Puidenhalaaja

        niin Junnun käsistä se rallatus on. Löytyy Vesa-Matti Loirin levyltä Ystävän laulut. Kuuntelinpa levyn ihan vasiten ja sanat menevät oikeasti näin:

        Kun mä rupesin ryyppäämään
        niin lestissä luki että Alko,
        minä lopetin tykkänään,
        kun pullossa luki että Lakkaa.


    • korkissa

      tai etiketissä mitä tahansa niin minä juon. Sitä vartenhan olen sen käynyt ostamassa. No, jos siinä pitää välttämättä jotai lukea niin lukekoon sitten: "Paras juoda...".

    • alkon ovessa lukisi teksti: Ken tästä käy saa kaiken toivon heittää. Tai sitten näin: Viina on viisasten juoma
      Paras vitsi aikoihin:
      Viinakaupan nurkille oli sammunut parhaimmat päivänsä nähnyt kaveri ja tomera rouva huudahti oven raosta alkon henkilökunnalle että HEI! Teidän mainos on kaatunut

    • alko ja

      pohjassa, siellä on vielä tippa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe