... tietysti.
Vastaukset 10
- Syntyperäinen helsinkiläinen
Se on aina hienoa, kun on tsadiin muuttanut.
- -Fafner-
sukupolvi, Stadissa. Entäs sinä mulukkki?
- kalikka kalahtaa
-Fafner- kirjoitti:
sukupolvi, Stadissa. Entäs sinä mulukkki?
tyypillinen nurkkakuntainen stadilainen, joka ei näe muuta kuin oman kotikaupunkinsa.
- -Fafner-
kalikka kalahtaa kirjoitti:
tyypillinen nurkkakuntainen stadilainen, joka ei näe muuta kuin oman kotikaupunkinsa.
ei tämä nyt niin vakava mielenhäiriö ole...
kyllä sitä himaansa saa silti kehasta :C] - yx vaa
-Fafner- kirjoitti:
ei tämä nyt niin vakava mielenhäiriö ole...
kyllä sitä himaansa saa silti kehasta :C]että aina kun helsinkiläinen kehuu kotiseutuaan, sanotaan heti nurkkakuntaiseksi stadilaiseksi, mutta kun mistä tahans muualta suomesta kotoisin oleva kehuu kotiseutuaan, se onkin kotiseuturakas.
- -Fafner-
yx vaa kirjoitti:
että aina kun helsinkiläinen kehuu kotiseutuaan, sanotaan heti nurkkakuntaiseksi stadilaiseksi, mutta kun mistä tahans muualta suomesta kotoisin oleva kehuu kotiseutuaan, se onkin kotiseuturakas.
...
- MMJKLMS
kalikka kalahtaa kirjoitti:
SIELLÄ EI TOISTA PETETÄ < SINNE OLISI UPEAA PALATA VAIKKA ASUISI NOKIALLA TAI IKAALISISSSA
- 2. polven stadilainen
Vanhempien juuret tukevasti maalla, itse kotiutunut tänne Stadiin. Ja kyllä täytyy sanoa, että Stadin kantakaupunki on mukavin paikka. Lähiöitä en edes kutsu Stadiksi, ne ovat Helsinkiä.
- hyvät välit
jo tsadilaisilla keskenään. enpä muuttaisi ko. syrjäkylään.
- uljas erkinheimo
tosin vähän liian pieni kaupunki mulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641012
- 60989
- 93817
- 52764
- 41659
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois222630- 50568
- 40560
- 66555
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79553