YouTubesta löysin hyvän kohtauksen Dark Floorsista:
http://www.youtube.com/watch?v=OrM5Jd3wED8
Kohtaus Dark Floorsista
4
365
Vastaukset
- Stoneererrrrre
Yritätkö olla jotenkin hauska?
- Awatarrr
Joo, samaa mieltä, oliko toi nyt hauskaa? Voi jessus...
- Ko Dark Floors
Awatarrr kirjoitti:
Joo, samaa mieltä, oliko toi nyt hauskaa? Voi jessus...
Leffa muutenkaan. Vaan rämpyttää joka päivä
HARD ROCK HALLELUJAH biisä, koska voittivat sillä Euroviisut.
Eli wannabe-Fani - Awatarrr
Ko Dark Floors kirjoitti:
Leffa muutenkaan. Vaan rämpyttää joka päivä
HARD ROCK HALLELUJAH biisä, koska voittivat sillä Euroviisut.
Eli wannabe-FaniEnsinnäkin, mä en ole mikään wannabe-fani, vaan kuule ihan tosifaneja ollaan. Vaikka oon tykänny Lordista vasta 1,5 vuotta, niin voi sanoa, että oon todella kova fanittaja. Enkä soita mitään HRH:ta joka päivä vain siksi, että se voitti Euroviisut. Kyllä Get heavy, Monsterican dream ja The Arockalypse soi mun huoneessa tasaisesti, joka päivä. Ja huone on täynnä Lordi julisteita/piirustuksia.
Siinä pari faktaa sulle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4453046Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372255- 1322083
Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71355Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081334Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511263Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281228- 81066
- 571050
- 37795