YouTubesta löysin hyvän kohtauksen Dark Floorsista:
http://www.youtube.com/watch?v=OrM5Jd3wED8
Kohtaus Dark Floorsista
4
341
Vastaukset
- Stoneererrrrre
Yritätkö olla jotenkin hauska?
- Awatarrr
Joo, samaa mieltä, oliko toi nyt hauskaa? Voi jessus...
- Ko Dark Floors
Awatarrr kirjoitti:
Joo, samaa mieltä, oliko toi nyt hauskaa? Voi jessus...
Leffa muutenkaan. Vaan rämpyttää joka päivä
HARD ROCK HALLELUJAH biisä, koska voittivat sillä Euroviisut.
Eli wannabe-Fani - Awatarrr
Ko Dark Floors kirjoitti:
Leffa muutenkaan. Vaan rämpyttää joka päivä
HARD ROCK HALLELUJAH biisä, koska voittivat sillä Euroviisut.
Eli wannabe-FaniEnsinnäkin, mä en ole mikään wannabe-fani, vaan kuule ihan tosifaneja ollaan. Vaikka oon tykänny Lordista vasta 1,5 vuotta, niin voi sanoa, että oon todella kova fanittaja. Enkä soita mitään HRH:ta joka päivä vain siksi, että se voitti Euroviisut. Kyllä Get heavy, Monsterican dream ja The Arockalypse soi mun huoneessa tasaisesti, joka päivä. Ja huone on täynnä Lordi julisteita/piirustuksia.
Siinä pari faktaa sulle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996