miten käy? voiko tämä toimia?
en tajua mikä tuossa miehessä kiehtoo mutta on vain aivan mieletön tapaus.. jatkuva kutina vatsanpohjassa enkä muuta mietikään.. =)
minun kiinalainen merkkini sika, hänen puhveli.
skorpioni nainen + kaksos mies
9
1969
Vastaukset
- skorpionitar*
kimpassa kaksosmiehen kanssa 25 vuotta ja jos lapsia meinaat hommata niin itse saat ne hoitaa, on kova menemään, paljon suunnittelee mutta toteutus jää puoli tiehen.
- aloittaja
teillä muuten menee? onko kaksonen oikeasti kova puhumaan palturia? kykeneekö hoitamaan mitään arkiaskareita vai saatko yksinäsi kaikesta vastata?
- skorppionitar*
aloittaja kirjoitti:
teillä muuten menee? onko kaksonen oikeasti kova puhumaan palturia? kykeneekö hoitamaan mitään arkiaskareita vai saatko yksinäsi kaikesta vastata?
naapurissa mutta kotona teen melkein kaiken yksin, kyllä hän joskus tekee ihan hyvääkin jälkeä mutta aikas harvoin, lapset olen saanut hoitaa kyllä yksin,eipä ole häntä huolestuttanut lasten ongelmat koulussa, ei ole käyttänyt lääkärissä, jos olleet kipeitä niin se olen minä joka olen ollut pois töistä, nyt kun lapset aikuis iässä niin arvaappas kenen puoleeen huolissaan kääntyvät.
- skorppionitar*
aloittaja kirjoitti:
palturia puhuu, jos annan rahan johonkin ostokseen niin on minun vaadittava kuitti nähtäväkseni muuten pimittä loput rahat ja valehtelee maksaneen niin paljon, kaikkein ärsyttävin tapa on kun menee naapuriin istumaan ja puhuu meidän asioista siellä eikä aina niin toden peräisesti, itse kun en viitsi käydä naapurissa koska en välitä juoruista,
- Jo on! :)
skorppionitar* kirjoitti:
palturia puhuu, jos annan rahan johonkin ostokseen niin on minun vaadittava kuitti nähtäväkseni muuten pimittä loput rahat ja valehtelee maksaneen niin paljon, kaikkein ärsyttävin tapa on kun menee naapuriin istumaan ja puhuu meidän asioista siellä eikä aina niin toden peräisesti, itse kun en viitsi käydä naapurissa koska en välitä juoruista,
Sulla kaksosmies!!! Niimpä ovat sitten erilaisia kaksosmiehetkin... olen tuntenut pari kaksosmiestä erittäin hyvin elämäni aikana- toisen kanssa jo 10v yhdessä- eikä kumpainenkaan muistuta kertomaasi kuvatusta! Molemmat ovat aivan päinvastaisia tyyppejä kuin kertomasi esimerkki. t.kaksosen skorpionivaimo
- sivusta vain seurannut
pariskunnan, mies skorpioni, nainen kaksonen. Nainen menossa omia menojaan jatkuvasti, pettänyt ja valehdellut. Ollut öitä poissa, vaikka ovat naimisissa. Viikkokin kuluu kaksosnaiselta kevyesti teillä tietymättömillä. Onneksi ei ole lapsia. Kaksonen kuitenkin itsekäs ja itserakas persoona. Huh mikä suhde.
- 0411
Aikoinaan olin reilun vuoden verran kaksosmiehen kanssa ja enpä menisi kyllä suosittelemaan. Kaksonen on äärettömän ailahtelevainen ja oikukas luonne. Ja koska skopu on itsekin aika oikuttelija, niin kyllä mun mielestä skopulle sopii paremmin joku tasainen ja rauhallinen merkki kuten härkä tai neitsyt.
Mutta kaksonen oli siis ainakin mun makuuni ihan liian arvaamaton ja jotenkin rasittava. Koko ajan oli hirveä häslinki päällä ja jos ei ollut häslinkiä niin sitten kaksonen vaan mökötti ja oli omissa oloissaan.- aloittaja
Itse olen ollut neljä vuotta neitsyen kanssa ja olen lopen uupunut.. Ainaista narinaa ja valitusta, ei mitään lämpöä miehessä ennenkuin olen totaalisen uupunut enkä kykene enää olemaan hänen lähellään,,sitten kyllä tungetaan ihoon kiinni..
Olen useasti kuullut että kaksonen ei sovi skopulle. Uteliasuuttani halusin tietää onko lainkaan "onnellisia" tarinoita.. Kiinalaiset merkkimme (puhveli ja sika) kuitenkin sopisivat yhteen..
- onnellinen skorpioni
Anna mennä vaan! Kaksonen on ihanan rauhallinen ja luotettava ja hyvä vastapaino meidän tulisille luonteille. Skorpparit ovat tulisia ja kaksonen on onnellinen päästessään nauttimaan skorpparin kokeilunhalusta ja intohimosta. Kymmenen vuotta on takana Kaksosmiehen kanssa ja ihanaa on ollut. En voisi kuvitellakkaan, että han valehtelisi, mutta on varmasti olemassa "mätiä" yksilöitä, jotka pilaavat merkin maineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399