Verovirkailijaa pahempia....

joku vaan

Lohdutukseksi: Olen sellaisenkin ammattikunnan tavannut, sossuntädit.

Vanha tätini testamenttasi omaisuutensa alaikäisille lapsilleni, omaisuus oli suurimmaksi osaksi pankkitalletuksia.

Nyt olen käynyt kolme vuotta kirjeenvaihtoa Espoon maistraatin kanssa kun pitäisi se pankkitili saada jaettua lapsille.

Maistraatti yrittää aktiivisesti vastustaa sitä että lapset saisivat rahansa. Toiseksi viimeisin este oli se että äitini ja tätini eivät olleet saaneet testamenttia kahden henkilön oikeaksi todistamana kappaleena, kumpikin oli siis tietoinen asiasta ja ollut mukana sekä ilmoittanut kirjallisesti että hyväksyy asian.

Viimeinen este oli se, että vanha tätini oli maksanut hautauskustannukset omalta tililtään eikä kuolleen tätini tililtä (jota ei siis saanut käyttää kun kenelläkään ei ollut oikeuksia ja 85-vuotiaan olisi pitänyt mennä pankkiin kiistelemään). Yrittävät siis aktiivisesti toimia lasten etuja vastaan, kun haluavat pienentää perinnön määrää.

Kieroutuneimmat verovirkailijat ehkä lempataan sossuvirkailijoiksi. Oikeastaan ihan hyvä, paitsi joskus me tavalliset kansalaisetkin joudumme hoitamaan asioita siellä.

7

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

...valehtelet ulkomaisesta pankkisalaisuudesta niin olet suuri sankarimme.

• adaaadasda

Kaivoit sitten legendan esille.

Laitoin varmuudeksi hymiön heti viestini otsikkoon, että varmasti tullaan sanomaan verohallituksen pääjohtajaksi.

Seuraava on muuten Laitisen Mirkku, jos haluatte tietää.

• 13-vuotias tyttö
        adaaadasda kirjoitti:

Kaivoit sitten legendan esille.

Laitoin varmuudeksi hymiön heti viestini otsikkoon, että varmasti tullaan sanomaan verohallituksen pääjohtajaksi.

Seuraava on muuten Laitisen Mirkku, jos haluatte tietää.

hymiöineen. Sinä voisit kysyä äidiltä luvan ja mennä Barbi -sivuille. Onhan näitä pikkuvanhoja lapsineroja nähty. niinkuin tämä Sam Inkinen aikanaan. Mene pois.

• Taisto Tiikkainen

Minä en ole koskaan tavannut niin henkisesti sairasta ihmistä kuin N.N. eräästä verotoimistosta. Sellaista tekstiä ei terve ihminen pysty kirjoittamaan ml. päätökset. Mutta elämä on pitkä ja se opettaa. Tätäkin henkilöä. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

• kusivartijan lounaan

tiikkaistaisto veti viimeiset hormoonit somerolla. pääs lepoon ja lopetti pakoilun.

• gampuska

kusivartijan lounas täällä lapinperukoilla elelen ja voin hyvin envielä ole viimeisiä vetänyt,tule käymään sallassa voit löytää onneai täältä kuten minä.

• Anonyymi

Jos oot oikea Taisto Tiikkainen, niiin voisit maksaa velkasi, jokka jätit aikoinaan pystyyn Vaasassa, tierät kyllä kelle joa olet sama ukko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2947
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2756
    3. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      26
      2709
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      437
      2496
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1828
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      151
      1827
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1385
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      4
      1222
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1119
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1027
    Aihe