Miksi romanit luokittelevat toisiaan 1. luokan ja 2. luokan romaneihin, kuten TV2:n tuli selkeästi ilmi...? Jos rasismista haluaa päästä eroon niin silloinhan pitäisi pitää yhtä omiensa kanssa, eikä harrastaa rasismia ja syrjintää muita romaneita kohtaan...
Miksi romanit syrjivät toisiaan...?
8
787
Vastaukset
- jdmjgt
Mamut syyttävät kantaväestöä mutta ovat todellisuudessa suvaitsemattomia rasisteja.
- monte1
jos toinen suomalainen arvostelee toista suomalaista "jostakin",onko hänkin rasisti?
- suomi suomalaisille
monte1 kirjoitti:
jos toinen suomalainen arvostelee toista suomalaista "jostakin",onko hänkin rasisti?
onko islantilainen mamu? onko buuri mamu?
onko yrjö puska ja hänen siipijenginsä mamuja?
mustalaiset ovat vähemmistö mamuja joilla on enemmistön oikeudet.ilmiö jota kutsutaan rasismiksi on normaali kaytäntö jokaisessa järjestäytyneessä yhteisössä.
- puhun jo suomea
Suomalaiset eivät tunne heidän tapojaan ja
miten niitä toiset noudattavat ja toiset
eivät enään jaksa ?- Jeesus II
karvapää kirjoitti:
on erilaisia tapoja. kaikilla ei ole samoja tapoja.
"on erilaisia tapoja. kaikilla ei ole samoja tapoja."
Kannatat siis syrjintää, jos se on jonkin vähemmistön 'erilainen tapa'. Mielenkiintoinen periaate...
Itse kyllä ihmettelen miten kukaan haluaa ylläpitää kulttuuria jossa voi saada turpaansa esim. vääränväristen housujen käyttämisestä, mutta mukaviahan tällaiset erilaiset tavat vain ovat. Jeesus II kirjoitti:
"on erilaisia tapoja. kaikilla ei ole samoja tapoja."
Kannatat siis syrjintää, jos se on jonkin vähemmistön 'erilainen tapa'. Mielenkiintoinen periaate...
Itse kyllä ihmettelen miten kukaan haluaa ylläpitää kulttuuria jossa voi saada turpaansa esim. vääränväristen housujen käyttämisestä, mutta mukaviahan tällaiset erilaiset tavat vain ovat.sinulla???
- halpaa ja hyvää
Minusta heille pitää antaa
suomalainen identiteetti !
Omissa porukoissa voivat olla
mitä haluavat - mutta muiden
kanssa suomalaisia !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245958
- 574326
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282558Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 261167
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431111