jos painan 13 senttiseni vittuun kokonaan?
Miksi naiseen sattuu
25
10245
Vastaukset
- liian hätäinen
lämmittele kumppanisi oikeaan vireeseen ilman muun maailman kiireitä. varaa miellyttäviä voiteita lähellesi ja NAUTTIKAA toisistanne. kiireettömyys ennen kaikkea
- frage
naisesi oikein niin ei siinä mitään voiteita sitten enään tarvita
- takaapäin pannessa
Kipu tulee, jos painan suoraan. Siis ihan rauhallisessakin tahdissa. Kun korjaan asentoa alemmas, niin että vetelen pitkin vittua ei kipua ole.
Edestäpäin ei mikään satu, paitsi jos lipsahtaa poikittain vauhdissa.
Ellei naistasi satu emättimen sisältä niin en usko että on huolta.
Onko kysymyksessä nyt yksi kerta, vai oletteko harrastaneet jo useampaan otteeseen? Esileikkiä ei myöskään kannata unohtaa. Se nimittäin voi saada pahojakin hankaumia emättimen suun limakalvoihin.
Jos olette harrastaneet seksiä jo useampaan kertaan, ilman kunnon esileikkiä tai liukuvoidetta, voit olla jo saanut aikaan limakalvon hankaumia. Tällöin kannattaa odottaa pari viikkoa, ennenkuin aloittaa taas seksin harrastamisen.
Jos jatkossa ei ole aikaa esileikille tai olette naisesi kanssa muutenvain hätäisiä ja suositte "nopeaa yhdyntään siirtymistä", suosittelen liukuvoiteen käyttöä. Ne eivät maksa paljoakaan ja jos sitä käyttää säästeliäästi, yksi tuubi voi kestää monta kuukautta.
Liukuvoiteita myydään lähes jokaisessa seksitarvike liikkeessä ja niitä on moneen eri tarkoitukseen. Niiden väri, maku ja koostumus on erilaisia, ja voitte itse valita juuri teille sopivan liukuvoiteen.
Henkilökohtaisesti suosittelen "maku liukuvoiteita" sillä niiden tuoksu on voimakas, ja ne lisäävät miellyttävyyttä seksin aikana ja seksin jälkeen. Ne peittävät epämiellyttävät hajut (esimerkiksi hiki), jolloin toisen lähellä ja samassa huoneessa viihtyy pitkäänkin aktin päättymisen jälkeen.
Hyviä jatkoja teille! :]
-AngeLight- vitussa,
vitustahan sinä jo kirjoitit etkä pillusta. Arvet aristaa.
vitussa, kirjoitti:
vitustahan sinä jo kirjoitit etkä pillusta. Arvet aristaa.
Tästä viestistä osaan tulkita sinun olevan miespuolinen. En usko kenenkään naisen olevan niin vähä-älyinen, että noin alentuisi miehen tasolle.
Joten sinä vähä-älyinen mies. Tukkisitko kiltisti turpasi asiasta, kun et kerran naisen kehosta mitään tiedä.
Raskausarvet eivät "arista". Ne syntyvät ihon venyessä esimerkiksi juuri raskauden aikana vatsan suuretessa, tai jos henkilö lihoo paljon nopeasti.
Älä siis sano mitään, ellei sinulla ole mitään viisasta sanottavaa..
Miehet..
-AngeLight- riittänyt
AngeLights kirjoitti:
Tästä viestistä osaan tulkita sinun olevan miespuolinen. En usko kenenkään naisen olevan niin vähä-älyinen, että noin alentuisi miehen tasolle.
Joten sinä vähä-älyinen mies. Tukkisitko kiltisti turpasi asiasta, kun et kerran naisen kehosta mitään tiedä.
Raskausarvet eivät "arista". Ne syntyvät ihon venyessä esimerkiksi juuri raskauden aikana vatsan suuretessa, tai jos henkilö lihoo paljon nopeasti.
Miehet..
-AngeLightäly ymmärtämään että kyseessä oli vitsi osoitettu aiheuttamaan vitutusta juuri sinun kaltaselle idiootille.
riittänyt kirjoitti:
äly ymmärtämään että kyseessä oli vitsi osoitettu aiheuttamaan vitutusta juuri sinun kaltaselle idiootille.
Oma tarkoitukseni oli taas saada miehet, niinkuin sinä, vittuuntumaan kun antoi itsensä ilmi, että on todellakin mitä miehet haluavat piilottaa itsessään: Vähä-älyisiä, ilkeitä, ja sairaita paskiaisia.
Syy, miksi aloin jankuttamaan tuosta kommentista oli se, että mielestäni olit erityisen ilkeä ihmiselle, joka yritti saada neuvoja pulmaan, josta monet naiset kärsivät.
Hän, toisin kuin sinä, on harvinaisen fiksu mies.
Hän on myös ansainnut ylipäätään olla yhdynnässä naisen kanssa ja nauttia rakkauden tuomista iloista. Sen sijaan sinussa en näe mitään positiivista, joka on jopa miesten keskuudessa äärimmäisen harvinaista.
Eikä ihme, ettet osannut miestä auttaa..
Ensinhän pitää olla tutustunut naisen vartaloon tottakai. Sinä reppana kun et koskaan ole ollut niin lähellä naista, et tietenkään voinut osata auttaa.
Olen siis pahoillani, kun sinua syyttelin. Sillä hetkellä en vielä sitä tajunnut, ettet sinä voi pystyä millään ymmärtämään vielä naisen vartalosta mitään.
Kasva aikuiseksi ja tule sitten profiilisi kanssa näyttämään naamasi, ennenkuin lauot typeryyksiä. Tuo on äärimmäisen säälittävyyden lisäksi myös todella paskiaisen hommaa lymytä netin siipien suojissa ja sitten sieltä piipittää arvotonta roskaa sinua kunnollisimmille ihmisille.. Pelkuri ja täysi kusipää kun olet.
Nähdään helvetissä!
-AngeLight- kokemuksen syvä rintaääni
AngeLights kirjoitti:
Miehet..
-AngeLightkun nyt ei puhuttukaan raskausarvista, vaan arvista ihan juurikin siis siellä...satutko muistamaan mitä kautta lapset noin niinkuin yleensä saapuvat tähän maailmaan? Ja sitten kun ajattelet, että lapsen päänympärys on jotain 35-40 cm välillä ja se fakta, että sellainen toimenpide kuin episiotomia (välilihan leikkaus) tai spontaanit repeämät aiheuttaa kyllä ihan varmasti arpikudosta. Toisilla paranee paremmin ja toisilla ei. Arvista (näkyvistä ja näkymättömistä) huolimatta voin kuitenkin näin loppukateettina todeta, että seksi lapsen syntymän jälkeen on huomattavasti parempaa kuin ennen.
kokemuksen syvä rintaääni kirjoitti:
kun nyt ei puhuttukaan raskausarvista, vaan arvista ihan juurikin siis siellä...satutko muistamaan mitä kautta lapset noin niinkuin yleensä saapuvat tähän maailmaan? Ja sitten kun ajattelet, että lapsen päänympärys on jotain 35-40 cm välillä ja se fakta, että sellainen toimenpide kuin episiotomia (välilihan leikkaus) tai spontaanit repeämät aiheuttaa kyllä ihan varmasti arpikudosta. Toisilla paranee paremmin ja toisilla ei. Arvista (näkyvistä ja näkymättömistä) huolimatta voin kuitenkin näin loppukateettina todeta, että seksi lapsen syntymän jälkeen on huomattavasti parempaa kuin ennen.
Nyt en ole siis ihan perillä, kumpi ihminen sinä olet..
Oletko sinä siis se mies, joka tämän ketjun aloitti? Vai oletko se ihminen, jonka viestiin tuossa vastasin?
Otsikkosi nimittäin viittaisi siihen suuntaan, että olisit tämän ketjun aloittaja. Tekstisi perusteella olet se ihminen, jonka väitteeseen lähetin sitten vastaväitteen.
Niin?
-AngeLight- arvet ovat
AngeLights kirjoitti:
Miehet..
-AngeLighteri asia! Kyllä minä tämä miehenä tiedän, mutta kumma kyllä sinä naisena et... Et sitten ole synnyttänyt ainakaan oikeasti alakautta, kun et arvista tiedä. Synnytysarvet tulevat vittuun, emättimeen miksi sitä nyt haluaa sanoa. Oletko edes nainen???
arvet ovat kirjoitti:
eri asia! Kyllä minä tämä miehenä tiedän, mutta kumma kyllä sinä naisena et... Et sitten ole synnyttänyt ainakaan oikeasti alakautta, kun et arvista tiedä. Synnytysarvet tulevat vittuun, emättimeen miksi sitä nyt haluaa sanoa. Oletko edes nainen???
Ja todista jos olen väärässä. Todistuksena käy vain jokin tutkimuksen tulos ja/tai jonkin tutkijan tai asiasta tietoisen ihmisen lausahdus, johon täytyy johtaa linkki tai muu selvästi uskottava lähde.
Raskausarvet on selitettävissä helpoiten näin:
Raskausarvet eli 'venytysjuovat' ovat arpia, joiden syynä ovat ihon verinahan eli 'dermiksen' venyminen ja hormonaaliset tekijät. Yleensä ne ovat seurausta joko raskaudesta tai lihomisesta, mutta niitä voi syntyä myös murrosiässä ja lihasten kasvaessa nopeasti.
Arvet ovat tavallisesti pitkittäisiä, ja ne sijaitsevat rinnakkain iholla. Raskausarvet ovat väriltään sinertävänpunaisia, mutta ne vaalenevat ajan mittaan. Kokonaan ne eivät kuitenkaan katoa.
Raskausarpia syntyy usein alueille, joihin kertyy paljon rasvaa, kuten rinnat, lanteet, reidet, vatsa ja pakarat.
Raskausarvet ovat melko tavallisia, ja niitä muodostuukin raskausaikana 75–90 prosentille naisista. Arpien ehkäisyyn käytetään erilaisia rasvoja ja jo syntyneiden arpien hoitoon muun muassa rasvoja ja laserhoitoa.
Minulla ei ole "synnytys arpea", sillä minulle ei tehty keisarileikkausta.
Luulen kuitenkin, että tarkoitat väliliha-arpea. Mutta sekään ei tule automaattisesti. Minulla ei ole myöskään tapahtunut näin.
Mikäli tarkoitit "väliliha-arpea" se on selitetty helpoiten miehen aivoille seuraavanlaisesti:
Väliliha (lat. perineum) on sukupuolielinten ja peräaukon välissä lantiopohjassa sijaitseva alue. Naisilla väliliha on peräaukon ja häpyalueen, miehillä peräaukon ja kivespussin välissä. Välilihassa on runsaasti hermopäätteitä ja on siten kosketusherkkää aluetta ja kuuluu erogeenisiin alueisiin. Synnytyksessä joidenkin naisten välilihaan voi tulla repeämiä tai sitä voidaan joutua leikkaamaan.
Synnytyksen aikana tehtävä leikkaus on nimeltään 'episiotomia' eli välilihaleikkaus. Mikäli väliliha repeytyy spontaanisti, repeämä/repeämät vaikuttavat vahvasti ensisynnyttäjän synnytyksenjälkeiseen seksielämään.
Neljännes amerikkalaistutkimukseen osallistuneista naisista kertoi nauttivansa seksistä vähemmän ja saavansa orgasmin harvemmin kuin ennen synnytystä. Kolmen kuukauden kuluttua synnytyksestä yhdyntäkivuista kärsi yli 40% kaikista ensisynnyttäjistä.
Episiotomian tai repeämän jälkeen naiset kärsivät yhdyntäkivuista 80% todennäköisemmin kuin ne (suurinosa naisista), joiden väliliha säilyi ehjänä synnytyksen yhteydessä.
Toisaalta neljännes naisista, joiden väliliha säilyi vaurioitumattomana, kertoi jopa nauttivansa seksistä enemmän synnytyksen jälkeen. Mitä syvemmälle ulottuvasta haavasta oli kyse, sitä todennäköisempiä olivat myös yhdyntäkivut.
Myös imukuppisynnytys tai pihtisynnytys lisäsivät yhdyntäkipujen todennäköisyyttä. Episiotomia ja repeämä aiheuttivat ongelmia yhtä paljon ja molemmat traumat hidastivat synnytyksenjälkeisen seksielämän käynnistymistä yhtä paljon.
Eli ei ole epänormaalia, että minulla oli vain raskausarpia, jotka nekin on jo haalistuneet miltein näkymättömiin.
Joten älä sinä uhmaa naisen tietoa, ja varsinkaan sellaisen joka on käynyt itse läpi synnytyksen.
Tosin, ymmärrän tietämättömyytesi, sillä sinä et ikinä voi synnyttää lapsia.
Ymmärrän myös ärtyisyytesi, kun joku väittää sanomaasi vääräksi. Miesten luonteeseenhan se kuuluu.
Hyvää päivän jatkoa!d;)
-AngeLight- lapsi, odotahan
AngeLights kirjoitti:
Ja todista jos olen väärässä. Todistuksena käy vain jokin tutkimuksen tulos ja/tai jonkin tutkijan tai asiasta tietoisen ihmisen lausahdus, johon täytyy johtaa linkki tai muu selvästi uskottava lähde.
Raskausarvet eli 'venytysjuovat' ovat arpia, joiden syynä ovat ihon verinahan eli 'dermiksen' venyminen ja hormonaaliset tekijät. Yleensä ne ovat seurausta joko raskaudesta tai lihomisesta, mutta niitä voi syntyä myös murrosiässä ja lihasten kasvaessa nopeasti.
Arvet ovat tavallisesti pitkittäisiä, ja ne sijaitsevat rinnakkain iholla. Raskausarvet ovat väriltään sinertävänpunaisia, mutta ne vaalenevat ajan mittaan. Kokonaan ne eivät kuitenkaan katoa.
Raskausarpia syntyy usein alueille, joihin kertyy paljon rasvaa, kuten rinnat, lanteet, reidet, vatsa ja pakarat.
Raskausarvet ovat melko tavallisia, ja niitä muodostuukin raskausaikana 75–90 prosentille naisista. Arpien ehkäisyyn käytetään erilaisia rasvoja ja jo syntyneiden arpien hoitoon muun muassa rasvoja ja laserhoitoa.
Luulen kuitenkin, että tarkoitat väliliha-arpea. Mutta sekään ei tule automaattisesti. Minulla ei ole myöskään tapahtunut näin.
Mikäli tarkoitit "väliliha-arpea" se on selitetty helpoiten miehen aivoille seuraavanlaisesti:
Väliliha (lat. perineum) on sukupuolielinten ja peräaukon välissä lantiopohjassa sijaitseva alue. Naisilla väliliha on peräaukon ja häpyalueen, miehillä peräaukon ja kivespussin välissä. Välilihassa on runsaasti hermopäätteitä ja on siten kosketusherkkää aluetta ja kuuluu erogeenisiin alueisiin. Synnytyksessä joidenkin naisten välilihaan voi tulla repeämiä tai sitä voidaan joutua leikkaamaan.
Synnytyksen aikana tehtävä leikkaus on nimeltään 'episiotomia' eli välilihaleikkaus. Mikäli väliliha repeytyy spontaanisti, repeämä/repeämät vaikuttavat vahvasti ensisynnyttäjän synnytyksenjälkeiseen seksielämään.
Neljännes amerikkalaistutkimukseen osallistuneista naisista kertoi nauttivansa seksistä vähemmän ja saavansa orgasmin harvemmin kuin ennen synnytystä. Kolmen kuukauden kuluttua synnytyksestä yhdyntäkivuista kärsi yli 40% kaikista ensisynnyttäjistä.
Episiotomian tai repeämän jälkeen naiset kärsivät yhdyntäkivuista 80% todennäköisemmin kuin ne (suurinosa naisista), joiden väliliha säilyi ehjänä synnytyksen yhteydessä.
Toisaalta neljännes naisista, joiden väliliha säilyi vaurioitumattomana, kertoi jopa nauttivansa seksistä enemmän synnytyksen jälkeen. Mitä syvemmälle ulottuvasta haavasta oli kyse, sitä todennäköisempiä olivat myös yhdyntäkivut.
Myös imukuppisynnytys tai pihtisynnytys lisäsivät yhdyntäkipujen todennäköisyyttä. Episiotomia ja repeämä aiheuttivat ongelmia yhtä paljon ja molemmat traumat hidastivat synnytyksenjälkeisen seksielämän käynnistymistä yhtä paljon.
Eli ei ole epänormaalia, että minulla oli vain raskausarpia, jotka nekin on jo haalistuneet miltein näkymättömiin.
Joten älä sinä uhmaa naisen tietoa, ja varsinkaan sellaisen joka on käynyt itse läpi synnytyksen.
Ymmärrän myös ärtyisyytesi, kun joku väittää sanomaasi vääräksi. Miesten luonteeseenhan se kuuluu.
Hyvää päivän jatkoa!d;)
-AngeLightkun tulee lisää. Olet liian nuori ja tyhmä puhumaan asioista. Olin oikeassa siinä mitä aloittajan yhden vaivan syyksi ehdotin ja sanotaanhan se tuossa sunkin kirjoituksessasi.
Mitä ihmettä riitelet? Vaivaako menkat vai onko muuten kärttyisä olo? - välilha-arpia
AngeLights kirjoitti:
Hyvää päivän jatkoa!d;)
-AngeLightsanotaan täyttyä päätä. Synnytyksessähän ne tulevat. Väärää puuta haukuit.
Taidat olla katkera yksinhuoltaja. Onhan se tietysti surkeaa kun ensin pannaan mennen tullen ja poljetaan kuin kynnysmattoa ja sitten hylätään. Mutta ei sinä ole syytä ruveta rähjäämään tuntematomille ja vielä ilman asiaa. välilha-arpia kirjoitti:
sanotaan täyttyä päätä. Synnytyksessähän ne tulevat. Väärää puuta haukuit.
Taidat olla katkera yksinhuoltaja. Onhan se tietysti surkeaa kun ensin pannaan mennen tullen ja poljetaan kuin kynnysmattoa ja sitten hylätään. Mutta ei sinä ole syytä ruveta rähjäämään tuntematomille ja vielä ilman asiaa.Synnytysarveksi ainakin minä olen kuullut sanottavan keisarileikkauksen synnyttämää arpea.
Perustelen tätä sillä, että se nimittäin leikataan kohdun seinämään, josta lapsi sitten otetaan ulos. Yleisesti, naiset kutsuvat SITÄ synnytysarveksi. Sillä haavasta se lapsi 'syntyi', ja tämä 'synnytys aukko' sitten muuttui arveksi. Synnytysarpi.
Ja älä sinä itke sitä, että minä olisin surullinen. Älä huoli kultapieni. En ole. :)
Elän oikeastaan ELÄMÄNI ONNELLISINTA aikaa! Minulla on ihastuttava poika, jonka jutuille saa nauraa. Työpaikka, jossa minusta pidetään ja vapaa-aikaakin jää!
Paras puoli: Vaikka lapsen isä onkin erittäin läheinen minulle, ja voimme elää niinkuin perhe, miehen jäkätystä ja huutoa ei tarvitse kuunnella omassa talossaan :)
Voisin jopa ehdottaa kaikille vaimoille tätä samaa! Parisuhde ongelmat ovat poissa, vaikka lapsen ei tarvitsekaan kärsiä "rikkonaisesta perheestä" vaan saa nauttia perheestään ihan niinkuin kaikki muutkin! :D
Lisäetuihin kuuluu tunne, että sinua rakastetaan ja sinulla tosiaan on perhe. Seksielämää en suuremmin kaipaa.
En halua tämän ikinä muuttuvan tästä mihinkään suuntaan! :)))
Joten; sinun ei sitä tarvitse itkeä. :)
Enkä minä rähjännyt, vaan selitin asiat että kyseinen mies sen ymmärsi.
Et näköjään ole ikinä nähnyt ja/tai kuullut minun rähjäävän.
Ja haussua kyllä, viimeksi eilen todella rähjäsin kun poikani mursi erään kauniin koriste enkelin vaikka olen niin monta kertaa pojalleni sanonut ettei siihen saa koskea.
Sillä oli tunnearvoa, sillä äitini oli saanut sen isältäni kun olin syntynyt.
Sinun olisi pitänyt olla silloin siellä. Jos sen olisit kuullut, olisit pitänyt tuota "rähjäystä" maailman kauneimpana tekstinä.
Ethän siis tuntematta tuomitse! :)
-AngeLightlapsi, odotahan kirjoitti:
kun tulee lisää. Olet liian nuori ja tyhmä puhumaan asioista. Olin oikeassa siinä mitä aloittajan yhden vaivan syyksi ehdotin ja sanotaanhan se tuossa sunkin kirjoituksessasi.
Mitä ihmettä riitelet? Vaivaako menkat vai onko muuten kärttyisä olo?En minä odota, että tulee lisää lapsia. Minulle kun ei ole tulossa lisää.
Enkä ole 'nuori' sanan varsinaisessa merkitykessä, enkä ole sen enempää tyhmäkään.
Synnytysarveksi, hyvä mies, sanotaan arpea ainakin täällä päin, joka tulee keisarileikkauksen jälkeen.
Tämä johtuu siitä, että viilto tehdään kohdun seinämään, josta lapsi nimenomaan "syntyy". Synnytyksen jälkeen, haava ommellaan ja myöhemmin siihen muodostuu arpi.
Synnytys-arpi.
Puhuit synnytysarvesta, jonka vuoksi en ymmärtänyt mitä tarkoitit, sillä se on eri asia, kuin väliliha-arvet.
Väitit myös etten ole voinut synnyttää, ellei minulla kyseisiä arpia ole.
Olit väärässä.
Kannattaa miettiä, ennenkuin haukkuu ketään tyhmäksi. Se saattaa osua nimittäin omaan jalkaan.
-AngeLight :)
PS: Minulla ei ole ollut menkkoja nyt neljään kuukauteen. Käytän pillereitä.
PPS:Eikä minun käytökseni ole koskaan muuttunut agressiivisemmaksi menkkojen aikana.
Voin myös todistaa sen, ettei jokaisen tytön mieliala muutu niiden aikana. :)
- määvaa
siis muistaakseni "eteenpäin kallistunut kohtu" ?? (en SATAvarma diagnoosist...!!, ku oon mies..) estää takuapäinjenguamalla touhuamisen... on sattunu muutama tällanen... ja ei lainkaan onnannu. Mullon siiskait aikas tavis....n.17 cm..
- Sajovi
Itselläni on juuri tämä tilanne eli kohtu on eteenpäin kallistunut ja takaapäin "peppu pystyssä" sattuu. Muissa asennoissa ei kipua tunnu. Ja nimen omaan loppuun asti työntäminen sattuu. Kostun kiihottuessani runsaasti, joten syy ei siis ole kuivuudessa.
Tästä on keskusteltu lääkärin kanssa ja hän kertoi tuon syyn mistä kipu johtuu. - minnie¤
Sajovi kirjoitti:
Itselläni on juuri tämä tilanne eli kohtu on eteenpäin kallistunut ja takaapäin "peppu pystyssä" sattuu. Muissa asennoissa ei kipua tunnu. Ja nimen omaan loppuun asti työntäminen sattuu. Kostun kiihottuessani runsaasti, joten syy ei siis ole kuivuudessa.
Tästä on keskusteltu lääkärin kanssa ja hän kertoi tuon syyn mistä kipu johtuu.selittäisköhän kohdun asento sen tosiaan sitten, varmaankin. itselläni on taakse päin kallistunut kohtu ja yhdyntä takaa päin on parasta mitä tiedän! siis kaikkein nautinnollisinta... edestä päin ei koskaan tunnu yhtä hyvältä, enkä saa niin mahtavia orgasmeja kuin takaa päin. ehdottomasti mun lempiasento. mut riippuu rakenteesta että kuka tykkää mistäkin... tai mikä sattuu. itseäni ei kyllä edestä päin satu, mutta ei se paljoa miltään tunnu, ainakaan verrattuna takaa päin-asentoon, josta saan parhaat orgasmit aina!
- homo_sapiens
Osta tai tilaa erotiikkaliikkeestä liukuvoidetta niin alkaa sattumisen sijasta tuntumaan hyvältä!
- määvaa
..samperin näppynaamat. Kirjoitelkaa "viisauksianne" tänne sitten kun teille on kertynyt kokemusta muustakin kun Nyrkki-Kyllikistä ja MAHDOLLISESTA sormipimpistä...
On ollut naiset "polviamyöden" märkiä ja turvoksissa...mut KUN fyysisesti vaan on täysin mahdoton yhdyntäasento toi em....melkeinpä lusikka on ainut mahdollinen asento, mis ei tarvinnu varoa...siinäkun nainen pystyy "säätämään" aikas hyvin "uintisyvyyttä"...
- on selvä
juttu...naises feikkaa sun mieliksi.Tai sit sä olet väärässä reijässä
- järjellinen
Itseäni ainakin tuossa asennossa sattuu, koska penis tökkii silloin kohdunkaulaan.
- eräs nainen
kun minullakin oli seksielämää, oli tuo asento kivulias. ”Pohjaan” asti mennessä sattui, kovasti. (Ja mulla on taaksepäin kallistunut kohtu ja erittäin paha endometrioosi.) Rauhallisemmin otettaessa (siis ei hirveällä voimalla jysäytetä niin pitkälle kuin menee) se taas oli peräti miellyttävä asento.
- Anonyymi
eräs nainen kirjoitti:
kun minullakin oli seksielämää, oli tuo asento kivulias. ”Pohjaan” asti mennessä sattui, kovasti. (Ja mulla on taaksepäin kallistunut kohtu ja erittäin paha endometrioosi.) Rauhallisemmin otettaessa (siis ei hirveällä voimalla jysäytetä niin pitkälle kuin menee) se taas oli peräti miellyttävä asento.
Vaimolta leikattiin endometrioosi,sitä ennen sattui sen jälkeen ei enää,tosin hän kyllä kesti ja kestää vieläkin aivan pohjaan painamisen,kunnolla voin rynkyttää eikä tykkää huonoa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23745159Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12125963SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32315654Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16310782Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229697Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369311Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla848456Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!307923Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2426814Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2216476