Huomasin tuossa aamulla, että vaikka UV-valon virtalähteestä (se missä on sytytinkin kiinni) on virta poikki, niin UV-lamppu välkyttelee himmeästi. Vaihdoin sytyttimen, mutta sillä ei ollut vaikutusta. Loisteputki on uusi. Virtalähteessä on katkaisija jatkuvasti päällä, mutta virransaantia säädellään ajastimella.
Onko muilla tullut vastaavaa ilmiötä eteen? Onkohan vika UV-loisteputkessa, virtalähteessä vai ajastimessa?
UV-valo vilkuttaa, vaikka virta pois???
Scop
2
401
Vastaukset 2
- Scop
Vastaan itse itselleni: järjestelmällisen testauksen jälkeen vika löytyi ajastimesta, joka päästi vähän virtaa läpi. Ajastin vaihtoon ja nyt kaikki pelittää kuten pitääkin.
- Yksi vain
Pitkiin sähköjohtoihin indusoituu pieni virta joka saa lampun välkkymään. Ei ole vaarallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.379889- 102875
- 80670
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei180660- 50635
- 65625
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 35604
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557