mitä kaikkea punakorvalle voi antaa??olen ruokkinut konnaani ahven fileillä,kuivatuilla ötököillä jota saa eläinkaupasta ja konnan pelleteillä..olen kokeillu antaa salaatin ja voikukan lehtiä, mutta ei se oo syöny niitä.kastemadoista se tykkää tosi paljon ja pienistä katkaravuista..mitä muuta siis saa/voi antaa
punakorvakilpikonnan ruoka
1
304
Vastaukset
- Ex-Omistaja
Moi, Itsellä oli exän kanssa kyseisiä elukoita ja aika samanlainen ruokavaliota pidettiin. Katkarapuja ei kannata liikaa syöttää, koska niissä ei ole mitään vitamiineja. Kokemusta oli kun yhdelle konnista tuli joku sairaus, joka johtui tosiaan ruokavaliosta eli vitamiinien puutteesta. Konna parani silleen et lääkeruiskulla laitettaa vitamiinia banaanin sekaan, joka muussattii ja pipetillä sitten konnan suuhun. Kun vähän parani ni sitten ruiskutin sillä lääkeruiskulla loheen sitä vitamiinia. Kaikki vähärasvaiset kalat ovat hyviä, koska silloin akvaarion vesi pysyy puhtaampana. Lohesta vesi tulee älyttömän rasvaiseksi, tosin joskus syötin lohta ihan jossain pienessä pesuvadissa, jonka jälkeen sitten pesin rasvan pois konnan päältä :) Sorry ku nyt ei tullut sitten hirveesti lisää tohon ruokalistaan.
Toni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922124Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882049- 981762
- 4421715
- 71414
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1091203- 211965
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9886Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41812Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72810