e-pilleri

wetti

niin, siis jos ei leikkaa tyttöä, niin kiiman aikaan pitäisi astuttaa tai antaa e-pilleri..? ettei tulisi anemiaa, näin ainakin ymmärsin. eli siis missä myydään näitä e-pillereitä, vai kelpaako ihmisen..
olen myös miettinyt ottaa tytön ja pojan, enkä sitten leikkaisi kumpaakaan, kun ehkä vasta vähän vanhempana.. kannattaako..?
asiallisia vastauksia kiitos.

4

649

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • weemano

      E-pilleri ei ole hyvä vaihtoehto fretille, hormonipiikki eläinlääkärillä on parempi jos ei tyttöään jostain syystä halua leikata...leikkuuttaminen on kumminkin ihan suositeltavaa, ellei ole pennuttamis tarkoitusta, leikkuu raha kannattaa säästää kasaan jo ennen kuin frettuksen hommaa.

    • pullamyssy

      Sinähän varsinainen vitsiniekka olet: "eli siis missä myydään näitä e-pillereitä, vai kelpaako ihmisen.. "
      HUH HUH!!!! Mitäpä ihan itse luulet, kelpaako ihmisen??? Voiko eläinlääkäri antaa fretin hormoniruiskeen minulle, jos en halua käyttää perinteisiä ehkäisymenetelmiä? MIETI!!!!!!!!!!

      MIKSI ottaisit tytön ja pojan, etkä leikkauttaisi kumpaakaan? MIKSI et leikkauttaisi?

      Näihin kun vastailet, niin katsellaan sitten uudestaan sinnekin suuntaa niitä asiallisia vastauksia.

      Viestisi oli toki provo ja helvetin huono sellainen, mutta odotan innolla, vieläkö jaksat aiheesta jatkaa.

    • Fretitär

      Miksi leikkauttaisit fretit "vasta vähän vanhempina"?

      Frettien pennuttaminen eli kasvatus on vaativaa - jätetään se asiaan perehtyneille ihmisille eli frettikasvattajille.

      Järkevämpää olisi sitten ottaa kaksi poikafrettiä, koska niiden leikkauttaminen ei ole aivan välttämätöntä (mutta merkkailun takia tietysti miellyttävää).

      • just se

        Ymmärrän huolenne te keillä on fretti jne. koska
        itsellänikin on, MUTTA tarvitseeko olla niin
        saatanan idiootti, ettette osaa sanoa asiaanne
        edes asiallisesti?! Saatika sitten mukavasti!
        Olen itse ollut fretin omistaja vasta vähän aikaa
        ja huolehdin kaikesta ja olen paljon kasvattajan
        kanssa tekemisissä jos jotain tulee ja tiedän, että
        osaan huolehtia fretistä ja sen tarpeista JA jos
        minulta tullaan kysymään fretistä niin vastaan
        suoraan ja rehellisesti asiat jos en tiedä niin
        varmistan asian ihmiseltä joka tietää ja kerron
        sitten ! JOS joku kyselee fretistä siinä mielessä
        että itsekin haluaisi sellaisen ja jos mielestäni se ei sovi kyseisen ihmisen lemmikiksi niin
        sanon sen suoraan, MUTTA OSAAN SANOA NEGATIIVISETKIN ASIAT ASIALLISESTI !
        Ymmärrän huolenne, mutta eihän siittä mitään
        tulisi jos ihmiset huolissaan alkaa vittumaisiksi
        oli asia mikä tahansa ja paremmin asiat menee
        perille kun niitä ei huuda tai vittuile.
        Alkakaa vittu opetella käyttäytymistä tai sitten
        Fretit ei ilmeisesti käy teillekkään JOS
        huomaamattanne kohtelette niitä samoin.
        Jos ei ole asiallista sanottavaa/kirjoitettavaa pitäkää
        sitten suunne kiinni/älkää kirjoittako niin
        ehkä maailmastakin voi tulla pikkaisen parempi
        paikka kaikille !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4902
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      288
      3019
    3. 134
      1787
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1607
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1431
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1206
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1149
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1109
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1107
    Aihe