h....sinuun ei voi ikinä kukaan luottaa

ohhoh valheillesi

Kuka sinuun voisi luottaa,se on täysin turhaa.Ei seepra pääse raidoistaan vaikka jatkuvasti hinkkaisi :(

20

5993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h..........................

      Mites tällänen patologinen valehtelija muuttuisi.. sille en voi mitää että vierasta tekee mieli kun himassa ei asiat toimi! palturiahan siinä tulee sepostettua, ei kai kukaan muuten varatun kanssa petiin lähe!

    • ainahan me

      Hannat valehdellaan.

      • huh...

        Ei oo totta. Tosin olen väärällä palstalla, mitäs minä täällä.


      • väärällä
        huh... kirjoitti:

        Ei oo totta. Tosin olen väärällä palstalla, mitäs minä täällä.

        palstalla itsekkin. satuin vaa näkemään H- kirjaimen ja innoistuin sitten vastaamaan.


    • Murhellinen itsekin

      Mikä asia on mahtanut saada sinut näin menettämään luottamuksesi häneen? Haluaisitko kertoa lisää, sillä kaikki murheet yleensä helpottuvat huomattavasti, kun niistä puhuu avoimesti. Mahtoiko naisen petturuudesta olla kysymys?

      • ei luottamusta

        Kun valheista jää kiinni, se on selvää pässinlihaa.


    • ja kenelle?

      Tais olla M.... itte asialla=/.

      • ei,

        tämä ämmä ainakaan! Ihan ite soppasi keitit!


      • alkuperäinen.

        Oli joku toinen.


      • se voi olla

        sinä.. ? minustako kirjoitit? kävin nyt tällä
        palstalla ekan kerran ja löysin heti meidän
        nimikirjaimet.mä en oo koskaan sulle valehdellu.
        ilmeisesti nää sun iskut ei lopu koskaan.


    • syyttelet

      miksi siellä syytellään? olen kaikille osapuolille yhtä rehellinen, vaikka sitten viilaan ja höylään eri osotteissa. että ollaan vaan ihan tyytyväisiä kaikki.

      tv hp

    • tajusin itekin

      että oot väärä ihminen mulle kun en voi olla seurassasi oma itseni. Olet suloinen, mut jätän sut rauhaan. Parempi molemmille.

      Sori vielä se ku oon lisäksi vahingossa pari krt sua häirinny.

      Lykkyä pyttyyn sulle, kaikesta huolimatta.

      • Häpeisit ees

        Just,vain tätä sinulta voikin odottaa.Tajusitko senkin että valheinesi olet pahasti vikateillä.Väärä ihminen sulle on sellainen jota et voi kyykyttää valheinesi,tietenkin.


      • Otan osaa
        Häpeisit ees kirjoitti:

        Just,vain tätä sinulta voikin odottaa.Tajusitko senkin että valheinesi olet pahasti vikateillä.Väärä ihminen sulle on sellainen jota et voi kyykyttää valheinesi,tietenkin.

        Mahtaa olla itselläsi huono olo, kun toisia kiusaat.


      • remember that
        Häpeisit ees kirjoitti:

        Just,vain tätä sinulta voikin odottaa.Tajusitko senkin että valheinesi olet pahasti vikateillä.Väärä ihminen sulle on sellainen jota et voi kyykyttää valheinesi,tietenkin.

        valheista saa varmasti valheita takaisin...

        kohdella toista pitää niin kuin itseään toivoisi kohdeltavan ja jos tyrii LIIAN monta kertaa voipi olla että saakin takaisin sen shitin mitä on toiselle jatkuvalla syötöllä antanut tai sitten käy niin anteeksipyynnöt kaukuvat vain kuuroille korville ja paluuta yhteiseen eloon ei ole.


    • Voi helvetti teidän kanssanne!

    • coldplay1111

      Onkohan hannoissa joku valmiste vika ?
      Minäkin olen tavannut hannan joka paljastui todella epäluotettavaksi ihmiseksi.

    • LOCKHEART

      oisko tunnelukko!
      www.tunnelukkosi.fi

    • Ihme touhua !

      Mikä saa jotkut kaivaan vuosien takaisia ketjuja esille ? Eikö nykyiset piisaa ?
      Vielä ihan kamala, nekö näitä kaivaa jotka luulee itelleen olleen ?

      • sitä on

        hoot ja ämmät syytösten suossa ja kaikki menee harakoille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe