h....sinuun ei voi ikinä kukaan luottaa

ohhoh valheillesi

Kuka sinuun voisi luottaa,se on täysin turhaa.Ei seepra pääse raidoistaan vaikka jatkuvasti hinkkaisi :(

20

5902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h..........................

      Mites tällänen patologinen valehtelija muuttuisi.. sille en voi mitää että vierasta tekee mieli kun himassa ei asiat toimi! palturiahan siinä tulee sepostettua, ei kai kukaan muuten varatun kanssa petiin lähe!

    • ainahan me

      Hannat valehdellaan.

      • huh...

        Ei oo totta. Tosin olen väärällä palstalla, mitäs minä täällä.


      • väärällä
        huh... kirjoitti:

        Ei oo totta. Tosin olen väärällä palstalla, mitäs minä täällä.

        palstalla itsekkin. satuin vaa näkemään H- kirjaimen ja innoistuin sitten vastaamaan.


    • Murhellinen itsekin

      Mikä asia on mahtanut saada sinut näin menettämään luottamuksesi häneen? Haluaisitko kertoa lisää, sillä kaikki murheet yleensä helpottuvat huomattavasti, kun niistä puhuu avoimesti. Mahtoiko naisen petturuudesta olla kysymys?

      • ei luottamusta

        Kun valheista jää kiinni, se on selvää pässinlihaa.


    • ja kenelle?

      Tais olla M.... itte asialla=/.

      • ei,

        tämä ämmä ainakaan! Ihan ite soppasi keitit!


      • alkuperäinen.

        Oli joku toinen.


      • se voi olla

        sinä.. ? minustako kirjoitit? kävin nyt tällä
        palstalla ekan kerran ja löysin heti meidän
        nimikirjaimet.mä en oo koskaan sulle valehdellu.
        ilmeisesti nää sun iskut ei lopu koskaan.


    • syyttelet

      miksi siellä syytellään? olen kaikille osapuolille yhtä rehellinen, vaikka sitten viilaan ja höylään eri osotteissa. että ollaan vaan ihan tyytyväisiä kaikki.

      tv hp

    • tajusin itekin

      että oot väärä ihminen mulle kun en voi olla seurassasi oma itseni. Olet suloinen, mut jätän sut rauhaan. Parempi molemmille.

      Sori vielä se ku oon lisäksi vahingossa pari krt sua häirinny.

      Lykkyä pyttyyn sulle, kaikesta huolimatta.

      • Häpeisit ees

        Just,vain tätä sinulta voikin odottaa.Tajusitko senkin että valheinesi olet pahasti vikateillä.Väärä ihminen sulle on sellainen jota et voi kyykyttää valheinesi,tietenkin.


      • Otan osaa
        Häpeisit ees kirjoitti:

        Just,vain tätä sinulta voikin odottaa.Tajusitko senkin että valheinesi olet pahasti vikateillä.Väärä ihminen sulle on sellainen jota et voi kyykyttää valheinesi,tietenkin.

        Mahtaa olla itselläsi huono olo, kun toisia kiusaat.


      • remember that
        Häpeisit ees kirjoitti:

        Just,vain tätä sinulta voikin odottaa.Tajusitko senkin että valheinesi olet pahasti vikateillä.Väärä ihminen sulle on sellainen jota et voi kyykyttää valheinesi,tietenkin.

        valheista saa varmasti valheita takaisin...

        kohdella toista pitää niin kuin itseään toivoisi kohdeltavan ja jos tyrii LIIAN monta kertaa voipi olla että saakin takaisin sen shitin mitä on toiselle jatkuvalla syötöllä antanut tai sitten käy niin anteeksipyynnöt kaukuvat vain kuuroille korville ja paluuta yhteiseen eloon ei ole.


    • Voi helvetti teidän kanssanne!

    • coldplay1111

      Onkohan hannoissa joku valmiste vika ?
      Minäkin olen tavannut hannan joka paljastui todella epäluotettavaksi ihmiseksi.

    • LOCKHEART

      oisko tunnelukko!
      www.tunnelukkosi.fi

    • Ihme touhua !

      Mikä saa jotkut kaivaan vuosien takaisia ketjuja esille ? Eikö nykyiset piisaa ?
      Vielä ihan kamala, nekö näitä kaivaa jotka luulee itelleen olleen ?

      • sitä on

        hoot ja ämmät syytösten suossa ja kaikki menee harakoille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe