Vesimies(M) ja Kaksos(N)

onko kokemusta

mitään kokemusta?

4

1121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      ..kaksosen sanotaan olevan varsin hyvä kumppani vesimiehelle, semmonen tarpeeksi älykäs ja ei yritä liikaa rajoittaa vesimiestä. Itse vesimies, ja kaksonen melkeinpa parhaimpana kaverina.

      • Kaksostyttö

        Ei mullakaan oo kokemusta muuten kuin, että mulla on yksi hyvä veskariystävä ja meillä kyllä ajatusmaailma menee niin hyvin yhteen, ettei paremmasta juuri väliä. Uskoisin, että suhdevirityskin onnistuisi näiden merkkien välillä. Tuntuu ainakin että vesimies ymmärtää kaksosen mielenliikkeitä paremmin kuin moni muu merkki.


      • överi

        Entäs sitten kaksonen(M) ja vesimies(N)? Välillä ainakin tuntuu että veskaritytön mielestä ei saa mitään selvää.


    • joskus seukannut

      Joo on kokemusta suhteesta kaksosnaiseen. Suhde oli alkuun vaikea, tai sanotaan että vaati molemmilta paljon. Liekkö sit nuori ikämme tehnyt sen että erillee ajauduttii. Kokemus minkä 4,5vuoden seurustelusta jäi, ei mitenkää ollut miellyttävä. Suhde kaatuikin varmaan siihen että tunsin toista kohtaan liikaa ja bailattii liikaa. Kun olin valmis oikeasti ostaa asunnon, saaha työlleen jotai näkyvää se ei onnistunut kaksos naisen kanssa. Rahan käyttö johti riitoihin ja sen takia suhde alko kaatuu niskaa. Ehkä vesimies mies on täydellisyyden tavoittelia ehkä ei. Mun heikkous on merkki/laatu tuotteiden ostaminen josta toiset saa kuvan et jätkä leveilee, vaik se ei nimen omaan niin ajattele.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      107
      2189
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      433
      1664
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1353
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      17
      1202
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      79
      1172
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1105
    7. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      287
      1040
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      185
      1031
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      50
      1002
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      200
      863
    Aihe