Vesimies(M) ja Kaksos(N)

onko kokemusta

mitään kokemusta?

4

1171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

..kaksosen sanotaan olevan varsin hyvä kumppani vesimiehelle, semmonen tarpeeksi älykäs ja ei yritä liikaa rajoittaa vesimiestä. Itse vesimies, ja kaksonen melkeinpa parhaimpana kaverina.

• Kaksostyttö

Ei mullakaan oo kokemusta muuten kuin, että mulla on yksi hyvä veskariystävä ja meillä kyllä ajatusmaailma menee niin hyvin yhteen, ettei paremmasta juuri väliä. Uskoisin, että suhdevirityskin onnistuisi näiden merkkien välillä. Tuntuu ainakin että vesimies ymmärtää kaksosen mielenliikkeitä paremmin kuin moni muu merkki.

• överi

Entäs sitten kaksonen(M) ja vesimies(N)? Välillä ainakin tuntuu että veskaritytön mielestä ei saa mitään selvää.

• joskus seukannut

Joo on kokemusta suhteesta kaksosnaiseen. Suhde oli alkuun vaikea, tai sanotaan että vaati molemmilta paljon. Liekkö sit nuori ikämme tehnyt sen että erillee ajauduttii. Kokemus minkä 4,5vuoden seurustelusta jäi, ei mitenkää ollut miellyttävä. Suhde kaatuikin varmaan siihen että tunsin toista kohtaan liikaa ja bailattii liikaa. Kun olin valmis oikeasti ostaa asunnon, saaha työlleen jotai näkyvää se ei onnistunut kaksos naisen kanssa. Rahan käyttö johti riitoihin ja sen takia suhde alko kaatuu niskaa. Ehkä vesimies mies on täydellisyyden tavoittelia ehkä ei. Mun heikkous on merkki/laatu tuotteiden ostaminen josta toiset saa kuvan et jätkä leveilee, vaik se ei nimen omaan niin ajattele.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2553
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      183
      1826
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1647
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1291
    6. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      989
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      988
    8. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      988
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      894
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      891
    Aihe