Pieni ja tiukka sen olla pitää! Nam.
Löysä pillu
8
1711
Vastaukset
- suom. hehtaaripill. kylläst...
20-vuotias, tiukkapimpsainen nainen, joku ihana idän neito tai miksei joku ihanapyllyinen mulattityttö - ahh, niissä on sitä jotain.
- Parasta aikaa
Kyllä olen sitä mieltä, että hyvin venytetty ja harjoitettu römpsä on paras niin kuin omalla rakkaallani on.
Vain mielikuvitus voi rajoittaa sitä, mitä sillä voi tehdä. Ja aina tekee hyvää - ja molemmille. Jälkeenpäin on mukava muistella, mitä tuli tehtyä. Nuorena tuli testattua kireitäkin pimppejä, mutta ei ne enää houkuta.Seksi on sanut siivet.
- on huono
pillu.
Sitä saa hyölätä pitempäänkin ja riittää kaverillekkin.
- naisessa
muutakin kuin pelkkä pillu?! ja jos nainen nyt sitten sattuu omistamaan hieman isomman pipmin niin käytä hieman mielikuvitusta ja harrasta vaikka nyrkkinaintia, se on upeeta!
- oot asian ytimessä!
muuta kuin mulkku ja sen koko?
vastatkaa, oi te munahaukat!
- Isolla kalulla
Voi voi kylläähän se pillu tuntuu löysältä kun sinne pientä munaa työntelee.
- tyttöseni
Ei ei, olet käsittänyt väärin! Pillujenkin koossa on eroja kuten peniksissä. Etkö ole tiennyt?? Kysyppä tyttö vaikka äiskältä! Tai isoilta tytöiltä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei122263Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221237- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511003Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli240998Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63904Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253796- 84786
- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?44699