minulla tuore "yhteentörmäys" skorppioni miehen kanssa, kovasti hän pitää yhteyttä ja on saanut minut hieman hämilleen. miten tällainen yhtälö toimii? kokemuksia ??
miten skorppioni m &leijona nainen?
8
1512
Vastaukset
- on...
Kiinnostunut niin kauan kun hän on sinusta kiinnostunut, mutta lopahtaa nopeasti jos ei ole enään mielenkiintoa... Siis todella surkeita tapauksia.. Kokemus puhuu...
- skopu m
jees seukkasin noin 5vuot leijona naikkosen kans ja pikku hiljaa vaan se välittäminen jäi.. ei ollut oikeen yhteisii harrastuksii eikä loppujen lopuksi oikeen mitään..
ja tosiaan alkujaan noin 3vuot oli hauskaa/ kivaa mut mut ei se toiminut ainaskaa meidän kohalla..
mutta eihän se kaikilla näin mee..
ollaan me skoput kuiteski hyviä tyyppejä. parii pietä ns. vikaa lukuun ottamatta.. - Scorppari M
Moi vaan !
En halua sua masentaa, enkä ajatuksiasi tyrmätä, mutta toivottavasti et oo blondi ;)
Tällä scorpilla ollut kaksi vaaleaa leijonaa, alussa kiihkeää ja upeeta, mutta never again ! vaaleat leijonat "aina" petollisia.
Sori mut vaikken näihin merkkeihin uskokkaan, niin jo toisen tavatessani meinas paikat tippua hampaista ;/
Tumma-Kala on kivempi, mut mistä noistakaan tietää.
Onnea vaan kokeiluun !- Maaliskuun Idus
tumma kala seurustelee skorpparin kanssa, ja hyvin on mennyt vaikka yhteiseloa on jo puolitoista kuukautta! =:)
- naarasleijona...
olen tumma leijona, enkä millään voi sanoa itseäni petolliseksi ;D olen jokus jopa liiankin kiltti... mutten kesy
- Sarah33v
Terve!! Itse olen seurustellut 10 kk skorpparimieheni kanssa. Aika erikoinen tapaus.. se pisti paljon panokseen iskeäkseen!! Oli suorapuheinen heti ekaksi kun tavattiin. Ehkä oli jopa pakkokin kun hän on 10 v nuorempi! Kysyi, että haittaako se niin hirveesti, että on tämmöinen ikäero? Että mikä on ongelmana - haluanko lapsia? Ei hän sitä ongelmana näe. Minä kielsin. Sitten se soittikin ja kyseli mitä teen ja koska saa tavata. Lopulta muurini romahti jouluaattona.. pidettiin vain viestiyhteyttä (kaverillisesti) kun se tuli kutsusta syömään pipareita ja otti filmin mukaansa. Nyt olen 3 kk raskaanakin jo, asumme yhdessä ja onnellisempana en ole itseäni pitänyt koskaan elämässäni. Ihmeellistä.. ja 3 kk olin niin peloissani, että olen tehnyt elämäni mokan kun olen ottanut niin nuoren miehen.
- Sarha33v
Joku sanoi aiemmin, että joko leijonan ja skorpparin yhteinen aika on täys katastrofi tai sitten aivan fantastinen. Ei koskaan mitään siltä väliltä ja se tuntuu aika hyvin pitävän paikkansa. Kun romahtaa niin silloin romahtaa tosiaan..tosi draamaa, mutta kun hyvin on niin ei kyllä huomaa edes että on pilvistä tai sataakaan kun on niin mahtava olo vain olla tuon skorpparin kanssa.
- scorppio M
Kohta 15 vuotta ollut yhdessä naarasleijonan kanssa. Onhan nuita ristiriitoja ollu, mutta kaikista selvinny. Helpompaa on ollu naarasleijonan kans ku naarasskorppionin kans.
Parhaiten tiiät ku otat selvää kokeilemalla, jos skopu ei ite uskalla kysellä mitään vakavampaa kysy itse. Ei kysyvä tieltä eksy :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982