Olen siis tosi vittuuntunut. kävin muutama päivä sitten katsomassa matrix reloadedin leffoissa, enkä voinut kun ihmetellä. Leffan alkamisajaksi oli sanottu 20.30. tultiin ajoissa ja valot pimeni siinä puolen maissa. pari traileria. ne kestää hyvin. mainoksia, lisää mainoksia. kyllästymiseen asti mainoksia. kaikki istuu ja venaa et leffa alkaa. vilkasen kännykkää ja kello on 20.45. sitten tulee jokin yhtiölogo ja tuntuu että leffa alkaa vihdoin. trailereita. olisin siis voinut mennä leffoihin 20min myöhemmässä, enkä olisi missannut muuta kuin parin trailerin helvetisti mainoksia! maksaa ekana 9 euroa(!!!) leffasta, ja kohtelu on tämän näköistä! mainos mainoksen perään. ennen oli toisin täällä. leffaliput halvempia ja pelkästään muutama hassu trailefi ennen leffaa. vituttaa siis.
MAINOKSET LEFFOISSA
11
1502
Vastaukset
- MissMatrix
Ne mainokset vielä kestäsi, jos ne olisivat sellaisia, mitä ei telkkarissa ole nähnyt, mutta kun niitä samoja saa tuijottaa kotisohvalla, niin ei todellakaan jaksaisi katsella niitä pakolla leffan alkua odotellessa!
Mainokset pois, tai sitten halvemmat liput!!!- pip
Kas, enpä ollut ainoa jota vituttaa nämä lähes puolen tunnin mainos"tauot" elokuvissa. Itsekkin kävin katsomassa tuon Matrixin ja panin merkille, että lähes kaikki mainokset olivat samoja joita tulee tv:stä. Ainoa sellainen jota en ollut nähnyt tv:ssä oli siideri-mainos.
- ...
pip kirjoitti:
Kas, enpä ollut ainoa jota vituttaa nämä lähes puolen tunnin mainos"tauot" elokuvissa. Itsekkin kävin katsomassa tuon Matrixin ja panin merkille, että lähes kaikki mainokset olivat samoja joita tulee tv:stä. Ainoa sellainen jota en ollut nähnyt tv:ssä oli siideri-mainos.
Hyvä ettei laita sinne leffan väliin mitään mainoksii
- Netro
Ole iloinen että on "vain" 15 minuuttia. Kuulin että jossain saksassa on kuulemma ensin 50 minuuttia mainoksia, sen jälkeen valot tulee taas päälle ja tulee jäätelömyyjä kävelemään salissa, ja elokuva alkaa noin tunti ilmoitetun ajan jälkeen. Että semmoista siellä...
- Zede
Kyllä niin kauan kuin minä olen leffoissa käynyt on mainoksia tullut. Viistoista minuuttia ne saa kestää ja senhän ne yleensä kestää. Varsinkin jos on jokin tunnetumpi elokuva.
Lisäksi on omaa tyhmyyttä maksaa 9 euroo leffasta, kun saa sarjalippuja halvemmalla. Ei siinä tarvitse kummoinen ruudinkeksiä olla, että tajuaa kerätä porukan ja ostaa kimpassa tuollaisen sarjalipun. Tosin jos ei ole kavereita niin sitten...
P.S Olen kuullut villin huhun, että pisteen jälkeen tulee iso kirjain.- pip
Muistan vielä ajan (80-luvun alkupuolella), kun elokuvissa ei ollut mainoksia. Ennen elokuvaa tuli noin 10 min. lyhyt elokuva. Tämä oli huomattavasti parempi kuin, tämä nykyinen käytäntö, että ensin asiakas ostaa kalliin lipun ja tämän lisäksi on katsottava samoja mainoksia kuin tv:stäkin näkyisi, tosin huonommalla kuvan laadulla.
Tosin on myös muistettava, että kaikkialla ei ole FinnKinon tai muiden suurten toimijoiden teattereita, jotka myisivät sarjalippuja ympäri vuoden. Yleensä nuo taitavat olla kausittain myynnissä, esim. hiljaisemmalla kesäkaudella. Lisäksi saattaa olla niin, että kaveriporukkaa ei yksinkertaisesti kiinnosta elokuva, jonka itse haluaisi nähdä isolta kankaalta. - Zede
pip kirjoitti:
Muistan vielä ajan (80-luvun alkupuolella), kun elokuvissa ei ollut mainoksia. Ennen elokuvaa tuli noin 10 min. lyhyt elokuva. Tämä oli huomattavasti parempi kuin, tämä nykyinen käytäntö, että ensin asiakas ostaa kalliin lipun ja tämän lisäksi on katsottava samoja mainoksia kuin tv:stäkin näkyisi, tosin huonommalla kuvan laadulla.
Tosin on myös muistettava, että kaikkialla ei ole FinnKinon tai muiden suurten toimijoiden teattereita, jotka myisivät sarjalippuja ympäri vuoden. Yleensä nuo taitavat olla kausittain myynnissä, esim. hiljaisemmalla kesäkaudella. Lisäksi saattaa olla niin, että kaveriporukkaa ei yksinkertaisesti kiinnosta elokuva, jonka itse haluaisi nähdä isolta kankaalta....mutta tuosta mainottomuudesta onkin jo siis aika pitkä aika.
Onko tosiaan niin, että siellä jossa ei ole finnkinon teattereita joku ryöstää 9 €:tä lipusta? - pip
Zede kirjoitti:
...mutta tuosta mainottomuudesta onkin jo siis aika pitkä aika.
Onko tosiaan niin, että siellä jossa ei ole finnkinon teattereita joku ryöstää 9 €:tä lipusta?Omakohtaisesti maksoin viimeksi elokuvissa (matrix II)käydesäni lipusta 8.50€. Kyse ei todellakaan ollut mikään suurentoimijan suuri mega-sali, vaan pienen paikallisen toimijan sali.
- CMan
pip kirjoitti:
Omakohtaisesti maksoin viimeksi elokuvissa (matrix II)käydesäni lipusta 8.50€. Kyse ei todellakaan ollut mikään suurentoimijan suuri mega-sali, vaan pienen paikallisen toimijan sali.
Mä kävin kattomassa kanssa ton matrix reloadedin, ja lippu makso 6euroo... Ei ollu Finnkinon vaan tampereella olevan Cine Atlaksessa...
P.S. Sekin piti tietenkin myydä just vähän aika sitten Finnkinolle... eikä mukamas tule muutoksia... Satanen vetoo että hinnat nousee...
- Suippokorva
Ihan totta! Mä olin kattomassa X-men2 ja siel tuli niin arkipäivisii mainoksii et niit olis voinu laittaa salkkareiden katkojen väliin..oliha siel parit traileritkin, mut ei paljon auttanu..
- Anonyymi
Oispa leffalippu vielä 9e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305557
- 1732071
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1621649Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81627Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301341Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan671333En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701194- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121108