Mikä on teidän mielestänne paras valomiekkataistelu Star Warsissa? Itseni mielestä paras on ehdottomasti episodi 1:sen taistelu Qui-Gon ja Obi-Wan vs Darth Maul.
Paras valomiekkataistelu
6
625
Vastaukset
- jediboy
Jaaha, mikähän se oisi...kaikkihan sanoo et anakin ja obi-wan battle ois se paras mutta...minun mielestäni varmaan.. mielestäni ne kaikki taisteluidenn liike kuviot ovat kiinnostavia. Sidiousin ja macen taistelu on hieno vaikka onkin aika lyhyt. En ossaa oikkeen piättää :) Kaikki ovat ihan siitejä.
- Skywalkkkkker
Vader .vs. Kenobi tossa Episodi III on paras... Siihen on satsattu ja hyvin on onnistuttu!
- dfghjdfgh
se kun luce kompastuu ja sen laaser miekka menee sen mahan läpi ja se tippuu sinnee reikään
- Datiz
Leffois ei oo hyvii mut ne lego star wars taistelut o kyl tosí hyvii...
- Anakin to Vader
episoidi II:ssa on ihan hyvä toi yoda:n ja dookun taistelu. eka yoda käpöttelee kepin kans ja sit hyppii ku mikäkin kissa jahdatessaan laseria. http://www.youtube.com/watch?v=S8BKSTWn4zY
- KyleKatarn1987
Episodi III:n alussa. Ainoa huono puoli siinä on se, että se on hieman liian lyhyt. Anakin voittaa Dookun aivan liian nopeasti kun ottaa huomioon, että Dooku on sentään erittäin taitava ja kokenut kaksintaistelija, joka onnistui pitämään Obi-Waniakin pilkkanaan niin Kloonisodan alussa kuin vielä sen loppuvaiheessakin.
Tässä siis koko taistelu, alusta saakka ja silloin kun Obi-Wankin oli vielä pelissä mukana:
http://www.youtube.com/watch?v=aEeNVtcKwO4
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988