Kalatmiehen luonne

kiinnostunut_

Kertokaahan muutamia ominaiksuuksia (hyviä sekä huonoja) kalatmiehistä. Itse kalatkin voivat tietysti kertoa.
kiitos vastaajille!

41

16237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastavirtaan...

      Hei!

      Hurmaavia, elämäniloisia, päällepäin tosi ystävällisiä ja kilttejä. Älä mene halpaan! Kalamiehet ovat milloin minkäkin virran vietäviä. Vaativat huumorintajuista, ei nalkuttavaaa, älykästä, itsenäistä, ei perhevelvotteita vaativaa naista. Haluavat kuitenkin itse päättää, mihin virta vie. Jos olet perhettä ja lasta kaipaava, unohda kala ja katsele härkiä ja oinaita :-)

      • Pami69

        Mulla on kalamies. Ihana. Mutta ei aina tiedä itsekään mitä tahtoo. Ujokin, eikä sano pahasti, kiltti. Ei osaa valehdella, niin etten tietäisi.


      • ujo kalamies.
        Pami69 kirjoitti:

        Mulla on kalamies. Ihana. Mutta ei aina tiedä itsekään mitä tahtoo. Ujokin, eikä sano pahasti, kiltti. Ei osaa valehdella, niin etten tietäisi.

        Ujokalamies voi saada turhautumia,kun ei se uskalla kertoa,miten paljon toisesta kalasta pitää. Lopulta tunteet on sitten pakko kertoa ja se onkin sitten niin kova paikka, että jälkeenpäinkin itkettää pari yötä.


      • kyseli multa
        ujo kalamies. kirjoitti:

        Ujokalamies voi saada turhautumia,kun ei se uskalla kertoa,miten paljon toisesta kalasta pitää. Lopulta tunteet on sitten pakko kertoa ja se onkin sitten niin kova paikka, että jälkeenpäinkin itkettää pari yötä.

        kalaherralta, tykkäisinkö joskus uiskennella vieraissakin vesissä ja sain sanotuksi, että olishan se mielenkiintoista, ujo kun olen.


      • tosi aito
        Pami69 kirjoitti:

        Mulla on kalamies. Ihana. Mutta ei aina tiedä itsekään mitä tahtoo. Ujokin, eikä sano pahasti, kiltti. Ei osaa valehdella, niin etten tietäisi.

        paljastaessaan hellät tunteensa. Siihen tarvitaan vaan romanttiset puitteet, vain me kaksi ja hiukan suihkukaivon solinaa.


      • Sinne meni

        Itseasiassa päin vastoin, kalat naittii huolenpidosta mutta mitä liene tällä tarkoitettu niin kirjottajan merkki ei ole osunu varmaan kalan kanssa yksiin, voi olla että virta vei kalan matkassa jos kala tunti tarvetta uida pois haavojaan parantelemaan. Ilmaisen teräväkielinen seura saa kalan ahdistuun ja ottaan etäisyyttä, kalat on herkkiä eikä ilmaise sitä jos mielensä pahoittaa. Anna virtojen viedä. Kala tarvii mietiskelyaikaa.


    • kalamiehen ex

      Mutta flirttailee jokaiselle vastaantulevalle naiselle ja heti on pettämässä kun silmä välttää.

      • perusteella

        yleistäminen loukkaa ainakin minua, kalamies52, olen yhden naisen mies, vaikka katselen muita naisia, ei se tarkoita pettämistä.
        Vastakkainen sukupuoli on ilo silmälle, pitäisi olla molemmin puolin virkistävää katsoa hyvä ryhtistä ihmistä.


      • t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

        härmästä


      • kalamies
        perusteella kirjoitti:

        yleistäminen loukkaa ainakin minua, kalamies52, olen yhden naisen mies, vaikka katselen muita naisia, ei se tarkoita pettämistä.
        Vastakkainen sukupuoli on ilo silmälle, pitäisi olla molemmin puolin virkistävää katsoa hyvä ryhtistä ihmistä.

        mallia 54 ja 20 vuotta jo ollut uskollinen skorpionittarelle.


      • Härski silli

        Hyst! Katella saa mutta kalakaan ei koske jos on onnellinen omiensa parissa.


    • Suomuhauki

      ...hellä, tunteellinen, huomaavainen, haaveileva, kuunteleva, keskusteleva, uskollinen, perheellinen, "perinteikäs", myötäilevä, määrätietoinen, rauhallinen jne. paljon paljon muuta :o)

      En tiedä voiko yleistää, mutta minä olen.

      • mietin...

        että kun kalamiesten sanotaan olevan kilttejä? missä se kiltteys näkyy? onko se sitä että ollaan kiltisti joka kissanristijäisissä ja baareissa eikä tehdä mitään kiellettyä, VAIko sitä, että kiltisti alennutaan naisen tahtoon ja sitä kautta vieraan naisen vällyjen väliin?
        ...tästä haluaisin selvennyksen:)
        jokainenhan on yksilönsä, mutta...


      • Suomuhauki
        mietin... kirjoitti:

        että kun kalamiesten sanotaan olevan kilttejä? missä se kiltteys näkyy? onko se sitä että ollaan kiltisti joka kissanristijäisissä ja baareissa eikä tehdä mitään kiellettyä, VAIko sitä, että kiltisti alennutaan naisen tahtoon ja sitä kautta vieraan naisen vällyjen väliin?
        ...tästä haluaisin selvennyksen:)
        jokainenhan on yksilönsä, mutta...

        Hmmm...no kiltteys ja alentuminen toisen tahtoon ei mielestäni ole sama asia. Kyllä tuo kiltteyden pitäisi näkyä esim. kohteliaisuutena, toisen huomioon ottamisena ja kunnioittamisena.

        Käyttäytyminen eri tilanteissa/paikoissa taas on kullakin oman arvomaailman- ja käytöstapojen mukaista.

        Vaan mitenkäs se meneekään...ei kiltit miehet taida niin hyvin kenellelään kelvata, ne kun leimataan nössöiksi :o)

        -Kiltti kala


      • kahden kalamiehen ex
        Suomuhauki kirjoitti:

        Hmmm...no kiltteys ja alentuminen toisen tahtoon ei mielestäni ole sama asia. Kyllä tuo kiltteyden pitäisi näkyä esim. kohteliaisuutena, toisen huomioon ottamisena ja kunnioittamisena.

        Käyttäytyminen eri tilanteissa/paikoissa taas on kullakin oman arvomaailman- ja käytöstapojen mukaista.

        Vaan mitenkäs se meneekään...ei kiltit miehet taida niin hyvin kenellelään kelvata, ne kun leimataan nössöiksi :o)

        -Kiltti kala

        En tiedä,ei kai voi yleistää,mutta molemmat pettivät.Ja valehtelivat silmää räpäyttämättä.
        Itse eivät edes tajunneet tehneensä nitään väärää.
        Ja viina maistui.


      • nämä
        kahden kalamiehen ex kirjoitti:

        En tiedä,ei kai voi yleistää,mutta molemmat pettivät.Ja valehtelivat silmää räpäyttämättä.
        Itse eivät edes tajunneet tehneensä nitään väärää.
        Ja viina maistui.

        sun kalamieshesi oli syntyneet?


      • Suomuhauki
        kahden kalamiehen ex kirjoitti:

        En tiedä,ei kai voi yleistää,mutta molemmat pettivät.Ja valehtelivat silmää räpäyttämättä.
        Itse eivät edes tajunneet tehneensä nitään väärää.
        Ja viina maistui.

        väärät kalat, ei siinä sen kummempaa.
        Ja seuraavaan viestiin viitaten, tämä kala on syntynyt -72.


      • oikeat kalatko
        Suomuhauki kirjoitti:

        väärät kalat, ei siinä sen kummempaa.
        Ja seuraavaan viestiin viitaten, tämä kala on syntynyt -72.

        on sitten uskollisia vaikka kättä vietäisiin? ;)
        nyt kun ikä on saatu tietää (ihan hyvä että aikuinen ihminen siellä toisessa päässä) niin miten on pvm?


      • Suomuhauki
        oikeat kalatko kirjoitti:

        on sitten uskollisia vaikka kättä vietäisiin? ;)
        nyt kun ikä on saatu tietää (ihan hyvä että aikuinen ihminen siellä toisessa päässä) niin miten on pvm?

        siinä ihan maaliskuun ensimmäisinä päivinä, jääköön nyt tarkka päivä sanomatta näin yleisesti.

        En kyllä ymmärrä mikä ihmeen pettämisvimma kaloihin yhdistetään?? Ei mulla ainakaan ollut yhtään vaikeaa olla puolisolle uskollinen sen 13 vuoden ajan mikä yhdessä oltiin. Ja nyt kun on "vapaa" niin tyynessä vedessä uiskentelu tuntuu ihan hyvältä sekin :o)


      • ...tämä
        Suomuhauki kirjoitti:

        siinä ihan maaliskuun ensimmäisinä päivinä, jääköön nyt tarkka päivä sanomatta näin yleisesti.

        En kyllä ymmärrä mikä ihmeen pettämisvimma kaloihin yhdistetään?? Ei mulla ainakaan ollut yhtään vaikeaa olla puolisolle uskollinen sen 13 vuoden ajan mikä yhdessä oltiin. Ja nyt kun on "vapaa" niin tyynessä vedessä uiskentelu tuntuu ihan hyvältä sekin :o)

        herkkyys ja kiltteys liitetään siihen, että kalat ne on niitä jotka pettää. silmäpeliä käydään työpaikan joka naisen kanssa, ei osata olla ilkeitä tai kieltäydytä jos nainen osoittaa kiinnostusta muuhunkin tekemiseen yhdessä kuin kokousmappien järjestelyyn...ja pakko myöntää että moni kalat(mies) ei ole osannut sanoa sitä kuuluisaa EItä ja siinä on kuukauden perästä vaimo lähtenyt muille maille...
        että voi sen kuuluisan kiltteyden tuohonkin tapaukseen liittää valitettavasti. tämä mies kyllä oli näitä helmikuun 20. päivien paikkeillä syntyneitä, ja niin kuin kaikki muutkin kalarentut. maaliskuun kaloissa voi huomata jonkin asteisen eron, että he ovat enemmän suorapuheisia ja päättäväisiä, mutta kuitenkin niin ihania kalatihmisiä:)


      • 20 päivänä syntyneet....
        ...tämä kirjoitti:

        herkkyys ja kiltteys liitetään siihen, että kalat ne on niitä jotka pettää. silmäpeliä käydään työpaikan joka naisen kanssa, ei osata olla ilkeitä tai kieltäydytä jos nainen osoittaa kiinnostusta muuhunkin tekemiseen yhdessä kuin kokousmappien järjestelyyn...ja pakko myöntää että moni kalat(mies) ei ole osannut sanoa sitä kuuluisaa EItä ja siinä on kuukauden perästä vaimo lähtenyt muille maille...
        että voi sen kuuluisan kiltteyden tuohonkin tapaukseen liittää valitettavasti. tämä mies kyllä oli näitä helmikuun 20. päivien paikkeillä syntyneitä, ja niin kuin kaikki muutkin kalarentut. maaliskuun kaloissa voi huomata jonkin asteisen eron, että he ovat enemmän suorapuheisia ja päättäväisiä, mutta kuitenkin niin ihania kalatihmisiä:)

        täytyy kompata! Ihan totta on että nämä helmikuun 20 päivän aikoihin syntyneet kalamiehet ja varmaan naisetkin ovat pahimpia renttuja kalamaailmasta! Sen voin jo todeta aika monen kokemuksen perusteella.

        Ollaan sellasii ihan virran vietävii. Ei osata päättää mitään. Ei tiedetä mitään, ei mitään päättäväisyyttä vaan pelkkää haihattelua!

        Hearbreakers! kokemusta on!!


      • ainakin on.

        Olen itse kalamies 53v eikä kukaan ole saanut suuttumaan. Ujokin vielä.


      • kalamies 20.2 ja
        20 päivänä syntyneet.... kirjoitti:

        täytyy kompata! Ihan totta on että nämä helmikuun 20 päivän aikoihin syntyneet kalamiehet ja varmaan naisetkin ovat pahimpia renttuja kalamaailmasta! Sen voin jo todeta aika monen kokemuksen perusteella.

        Ollaan sellasii ihan virran vietävii. Ei osata päättää mitään. Ei tiedetä mitään, ei mitään päättäväisyyttä vaan pelkkää haihattelua!

        Hearbreakers! kokemusta on!!

        niin kiltti ja pehmeä. Kalamiehet ovat usein pehmomiehiä,jopa siinä määrin, että sekin on heillä pehmeämpi ja hellempi.


      • vieläKkin
        20 päivänä syntyneet.... kirjoitti:

        täytyy kompata! Ihan totta on että nämä helmikuun 20 päivän aikoihin syntyneet kalamiehet ja varmaan naisetkin ovat pahimpia renttuja kalamaailmasta! Sen voin jo todeta aika monen kokemuksen perusteella.

        Ollaan sellasii ihan virran vietävii. Ei osata päättää mitään. Ei tiedetä mitään, ei mitään päättäväisyyttä vaan pelkkää haihattelua!

        Hearbreakers! kokemusta on!!

        horoskooppineitsyt?


    • OiNaS---

      Nössöjä lässyttäjiä...ainakaan minä oinasnaisena en kestä sellasta!

    • kokemusta 35 vuotta

      enpä tiedä luihumpaa hyväksi käyttäjää kun kala ihmiset olipa mies tai nainen, säälittäviä luikureita, kaljan kittaajia, valehtelijoita, hyväksikäyttäjiä... siis kehoitan pysymään kaukana.

      • kokemusta 3v.

        Aivan täysin samaa mieltä kanssasi. Kieroja, valehtelevia, liioittelevat asioita ja tuijottavat aina omaa napaansa. Heidän mielipiteensä on ainut ja oikea mielipide! Tarve hallita kumppaninkin elämää. Jos pistät vastaan saat kyllä kokea sen nahoissasi. Osaavat satuttaa henkisesti ja laittavat kumppaninsa häkkiin. Mitään et saa tehdä tai sanoa ilman hyväksyntää...erittäin mustasukkaisia tapauksia...tässä minun mielipiteeni kalamiehistä!


      • kalat

        Olet täys kusipää!


      • paha ole ollut,
        kokemusta 3v. kirjoitti:

        Aivan täysin samaa mieltä kanssasi. Kieroja, valehtelevia, liioittelevat asioita ja tuijottavat aina omaa napaansa. Heidän mielipiteensä on ainut ja oikea mielipide! Tarve hallita kumppaninkin elämää. Jos pistät vastaan saat kyllä kokea sen nahoissasi. Osaavat satuttaa henkisesti ja laittavat kumppaninsa häkkiin. Mitään et saa tehdä tai sanoa ilman hyväksyntää...erittäin mustasukkaisia tapauksia...tässä minun mielipiteeni kalamiehistä!

        kun noin kauan jo olet saman katon alla viihtynyt. Kalat onkin aika sopuisia ja jos riitaa tulee,vika on kyllä toisessa.


      • me
        paha ole ollut, kirjoitti:

        kun noin kauan jo olet saman katon alla viihtynyt. Kalat onkin aika sopuisia ja jos riitaa tulee,vika on kyllä toisessa.

        hehe, tuo on niin tyypillistä kaloille, niitten mielestä vika on aina toisessa jos riita tulee, katsokaa itseänne vähän peilistä


    • ja toisia morkkaamaton,eli liia kiltti mies,hyväksikäytettävä,vaatii rehellisen naisen

      • luonne on

        hyväntapaisuudessaan omaa luokkaansa, aito, kiltti ja rehellinen. Konstailematon ja rauhallinen.Hän osaa käsitellä hellät tunteensa turvallisessa kainalossaan niin, että nainenkin tuntee itsensä tärkeäksi ja tuntee sanoinkuvaamatonta onnea herkkinä hetkinään.


      • Eräs onnellinen
        luonne on kirjoitti:

        hyväntapaisuudessaan omaa luokkaansa, aito, kiltti ja rehellinen. Konstailematon ja rauhallinen.Hän osaa käsitellä hellät tunteensa turvallisessa kainalossaan niin, että nainenkin tuntee itsensä tärkeäksi ja tuntee sanoinkuvaamatonta onnea herkkinä hetkinään.

        ....


    • Sag.

      Hurja työpari kalatmies.

      Esim. jos hän piikittelee minulle, niin minun pitäisi vain niellä, mutta jos minä annan taikaisin niin hän huutaa minulle, kuin palosireeni. Hän siis itse sanoi kerran mulle, että "sinun pitää vain niellä mitä minä(hän) sanon" Kuulemma minä en saa sanoa mitään.

      Hän tuomitsee eikä aina kuuntele mitä toinen yrittää sanoa vaan huutaa päälle. Sitten hän pakenee ja hän on "aina oikeassa".

      Moni ihmettelee miten jaksan työskennellä hänen kanssaan. Hän riitelee työkavereitten ja jopa pomomme kanssa.

      Oikea stressipiru hän on!

    • gala3

      Hmmm taidan ola se mätä turska kun miten kovasti tahansa juttelen naiselle niin ei ginosta D: 5 vuoden suhde tosin takana...

    • aaaaa1988

      Elävät jossakin haavemaailmassa, on hukassa kun lumiukko välillä, kova kuori, mutta kännissä itkee.. viinaan menevä, oman tiensä kulkija, ei osaa jakaa elämäänsä puolison kanssa, ystävät tärkeintä ja ei osaa sanoa EI. Ajatusmaailma välillä todella lapsellinen, aivan kuin olisi teinipoika vaikka kohta 40v. Suuttuu helposti ja loukkaantuu, mutta hänelle ei saisi suuttua ja pitäisi sietää ja suodattaa kaikki paska mitä niskaan kaataa.. mukisematta! Ei osaa keskustella vaikeista asioista tai ei oikeastaan mistään, jonnen joutavia kyllä jaaritellaan, mutta jos puhutaan asiasta niin hermostuu ja painelee pihalle. kaiken kaikkiaan vaikea luonteinen ihminen joka saa pahan olon aikaan kaikille muillekin kiukutteluillaan. Oletettavasti itsetunto on aina huono. Siinäpä sitä jo aika lailla :) Ei tosin varmaankaan kaikki ole, mutta näin eräs jonka tunnen.

    • Lemmenkäinen

      Kalamies vm-49 ja kalanainen vm-50 .- Kiinalaisessa horoskoopissa Härkä ja Tiikeri.- On se meijän elämä vaa kivaa nyt kun eläkkeellä :)

    • Ahvenperkele

      Ei tulis mieleenkään pettää.

    • Muumilaakson

      Kalat ymmärtävät maailman menosta kokonaiskuvan paremmin kuin muut ihmiset, siitä miten kaikki ei ole hyvin, siitä miten yhteiskunta tuhoaa maapallon ja ihmisen. Sen takia ovat niin masentuneita.

    • Muumilaakson

      Kalamiehet ymmärtävät myös elämän lyhytaikaisuuden paremmin kuin muut, tämän takia luotettavan kumppanin löytäminen ja rakkaus on heille tärkeää. Nuoruus ja elämä ei kestä ikuisesti, he ovat sen takia todella uskollisia heille jonka ovat elämänkumppanikseen valinneet. Eivätkä itse pysty sietämään pettäjiä tai valehtelijoita parisuhteessa.

    • Anonyymi

      Sori vain ,oma poika on kalat ,eikä ihanampaa poikaa ole toista ,herkkä ajatteleva ,aina muita auttava ,elikkä sanoisin , parhaimpia miehiä löytyy Kalat merkistä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3774
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1861
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1404
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      951
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      900
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      893
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      870
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe