Galup kotitöistä - miehet

- - -

Eli nyt kaipaisin gallup-tietoa siitä, mikä horoskooppimerkki miehistä tekee kotitöitä kokemuksenne perusteella luontevimmin? Ja saa toki miehet itsekin vastata tähän.

Mulla seuraavat kokemukset:

parhaiten: oinasmies
jotenkuten: vesimies
heikosti: jousimies, härkämies

9

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

      Olen nainen ja en kovin siivooja tyyppiä. Miehenkään ei tartte olla mikään kotihengetär - mieluiten mies. Tosin en tykkää, jos minulle naristaan ettei ole tarpeeks siistiä. Itse saan joskus hirvittävän siivousvimman ja siivoankin sitten monta päivää.

      Seurustelin skorppioonin kanssa ja hän oli todella kova tekee kotitöitä.

      • - - -

        Sitähän tässä just haetaan ;).


      • jouskaritytsy
        - - - kirjoitti:

        Sitähän tässä just haetaan ;).

        ...kalat miestä, tykkää siivota ja on TODELLA hyvä kokkaamaan vielä kaiken lisäksi =)


      • - - -
        jouskaritytsy kirjoitti:

        ...kalat miestä, tykkää siivota ja on TODELLA hyvä kokkaamaan vielä kaiken lisäksi =)

        Olen kuullut samanlaisia huhuja asiasta. Varmasti ajattelee perhettään ja tekee sen eteen parhaansa.

        Voi olla vain mulle liian pehmeä luonne mutta lupaan yrittää tutustua jos vastaan tulee.

        Luotan kyllä edelleen varsinkin vesimiehen asenteeseen kotitöistäja perheestä. Monella kaverilla on veskari puolisona ja lasten isänä ja monella se näyttää myös toimivan.


      • :) :) :)
        - - - kirjoitti:

        Sitähän tässä just haetaan ;).

        Hauskasti sanottu. Joo jos tykkää siitä, että kotona on taloudenhoitaja eikä mies niin siitä sitten vaan. Mulle ei kyllä enää sellanen sopis. Olin 8v. avoliitossa jus sellasen miehen kanssa, joka teki kotona kaikki koti hommat ja mä tein duunii, toin rahaa kotiin ja tein kaikki isommat hankinnat. Eli käänty roolit toisin päin ja se vasta on pidemmän päälle rankkaa.


      • - - -
        :) :) :) kirjoitti:

        Hauskasti sanottu. Joo jos tykkää siitä, että kotona on taloudenhoitaja eikä mies niin siitä sitten vaan. Mulle ei kyllä enää sellanen sopis. Olin 8v. avoliitossa jus sellasen miehen kanssa, joka teki kotona kaikki koti hommat ja mä tein duunii, toin rahaa kotiin ja tein kaikki isommat hankinnat. Eli käänty roolit toisin päin ja se vasta on pidemmän päälle rankkaa.

        ...ajatus on siinä että haluaa tosiaan kuulla olenko mennyt aivan hakoteille johtopäätöksissäni.

        Kyllä teen minäkin, jos mies on myös aktiivinen.

        Taloudenhoitajaksi en kuitenkaan aikuiselle miehelle rupea---) eli ei kiitos äiti/poika suhteelle. Kyllä vastuuta pitää molempien taloudesta ottaa ja se
        kyllä onnistuu jos arvot ja asenteet on kohdallaan.

        Hyvää jatkoa vaan kaikille vastanneille =).


      • kysymyksesi
        - - - kirjoitti:

        ...ajatus on siinä että haluaa tosiaan kuulla olenko mennyt aivan hakoteille johtopäätöksissäni.

        Kyllä teen minäkin, jos mies on myös aktiivinen.

        Taloudenhoitajaksi en kuitenkaan aikuiselle miehelle rupea---) eli ei kiitos äiti/poika suhteelle. Kyllä vastuuta pitää molempien taloudesta ottaa ja se
        kyllä onnistuu jos arvot ja asenteet on kohdallaan.

        Hyvää jatkoa vaan kaikille vastanneille =).

        väärin. Eniten kotitöitä mun kanssa yhdessä on tehnyt skorpiooni. Skorppari mies on siisti ja pitää asiat järjestyksessä.

        Hyvää jatkoa sullekin!


      • esteetikko-66
        - - - kirjoitti:

        Olen kuullut samanlaisia huhuja asiasta. Varmasti ajattelee perhettään ja tekee sen eteen parhaansa.

        Voi olla vain mulle liian pehmeä luonne mutta lupaan yrittää tutustua jos vastaan tulee.

        Luotan kyllä edelleen varsinkin vesimiehen asenteeseen kotitöistäja perheestä. Monella kaverilla on veskari puolisona ja lasten isänä ja monella se näyttää myös toimivan.

        Kuule RAPUMIES jynssää paikat puhtaiks kotona, ja autokin aina siistissä kunnossa ja kiiltää, miehestä puhumattakaan.


    • Myrskytuuli*

      heti aletaan yhdessä tekemään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe