Eli nyt kaipaisin gallup-tietoa siitä, mikä horoskooppimerkki miehistä tekee kotitöitä kokemuksenne perusteella luontevimmin? Ja saa toki miehet itsekin vastata tähän.
Mulla seuraavat kokemukset:
parhaiten: oinasmies
jotenkuten: vesimies
heikosti: jousimies, härkämies
Galup kotitöistä - miehet
9
849
Vastaukset
- .............
Olen nainen ja en kovin siivooja tyyppiä. Miehenkään ei tartte olla mikään kotihengetär - mieluiten mies. Tosin en tykkää, jos minulle naristaan ettei ole tarpeeks siistiä. Itse saan joskus hirvittävän siivousvimman ja siivoankin sitten monta päivää.
Seurustelin skorppioonin kanssa ja hän oli todella kova tekee kotitöitä.- - - -
Sitähän tässä just haetaan ;).
- jouskaritytsy
- - - kirjoitti:
...kalat miestä, tykkää siivota ja on TODELLA hyvä kokkaamaan vielä kaiken lisäksi =)
- - - -
jouskaritytsy kirjoitti:
...kalat miestä, tykkää siivota ja on TODELLA hyvä kokkaamaan vielä kaiken lisäksi =)
Olen kuullut samanlaisia huhuja asiasta. Varmasti ajattelee perhettään ja tekee sen eteen parhaansa.
Voi olla vain mulle liian pehmeä luonne mutta lupaan yrittää tutustua jos vastaan tulee.
Luotan kyllä edelleen varsinkin vesimiehen asenteeseen kotitöistäja perheestä. Monella kaverilla on veskari puolisona ja lasten isänä ja monella se näyttää myös toimivan. - :) :) :)
- - - kirjoitti:
Hauskasti sanottu. Joo jos tykkää siitä, että kotona on taloudenhoitaja eikä mies niin siitä sitten vaan. Mulle ei kyllä enää sellanen sopis. Olin 8v. avoliitossa jus sellasen miehen kanssa, joka teki kotona kaikki koti hommat ja mä tein duunii, toin rahaa kotiin ja tein kaikki isommat hankinnat. Eli käänty roolit toisin päin ja se vasta on pidemmän päälle rankkaa.
- - - -
:) :) :) kirjoitti:
Hauskasti sanottu. Joo jos tykkää siitä, että kotona on taloudenhoitaja eikä mies niin siitä sitten vaan. Mulle ei kyllä enää sellanen sopis. Olin 8v. avoliitossa jus sellasen miehen kanssa, joka teki kotona kaikki koti hommat ja mä tein duunii, toin rahaa kotiin ja tein kaikki isommat hankinnat. Eli käänty roolit toisin päin ja se vasta on pidemmän päälle rankkaa.
...ajatus on siinä että haluaa tosiaan kuulla olenko mennyt aivan hakoteille johtopäätöksissäni.
Kyllä teen minäkin, jos mies on myös aktiivinen.
Taloudenhoitajaksi en kuitenkaan aikuiselle miehelle rupea---) eli ei kiitos äiti/poika suhteelle. Kyllä vastuuta pitää molempien taloudesta ottaa ja se
kyllä onnistuu jos arvot ja asenteet on kohdallaan.
Hyvää jatkoa vaan kaikille vastanneille =). - kysymyksesi
- - - kirjoitti:
...ajatus on siinä että haluaa tosiaan kuulla olenko mennyt aivan hakoteille johtopäätöksissäni.
Kyllä teen minäkin, jos mies on myös aktiivinen.
Taloudenhoitajaksi en kuitenkaan aikuiselle miehelle rupea---) eli ei kiitos äiti/poika suhteelle. Kyllä vastuuta pitää molempien taloudesta ottaa ja se
kyllä onnistuu jos arvot ja asenteet on kohdallaan.
Hyvää jatkoa vaan kaikille vastanneille =).väärin. Eniten kotitöitä mun kanssa yhdessä on tehnyt skorpiooni. Skorppari mies on siisti ja pitää asiat järjestyksessä.
Hyvää jatkoa sullekin! - esteetikko-66
- - - kirjoitti:
Olen kuullut samanlaisia huhuja asiasta. Varmasti ajattelee perhettään ja tekee sen eteen parhaansa.
Voi olla vain mulle liian pehmeä luonne mutta lupaan yrittää tutustua jos vastaan tulee.
Luotan kyllä edelleen varsinkin vesimiehen asenteeseen kotitöistäja perheestä. Monella kaverilla on veskari puolisona ja lasten isänä ja monella se näyttää myös toimivan.Kuule RAPUMIES jynssää paikat puhtaiks kotona, ja autokin aina siistissä kunnossa ja kiiltää, miehestä puhumattakaan.
- Myrskytuuli*
heti aletaan yhdessä tekemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734