Taitaa olla ainut oikee...

..rokkibändi

Näkee tästä keskustelun määrästä. Jakaa aikalailla mielipiteet kahtia. Ei jätä ketään kylmäks. Se on joko "ihan paska" tai "maailman paras", mutta ei koskaan "jaa". Näin sen pitääkin olla. Oikeen rokkibändin ensimmäinen edellytys, onko kyseessä oikea rock bändi vai joku aivan mitäänsanomaton bullshit orkesteri kuten cmx.

6

819

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Malibu....

Hanoi Rocks herättää tunteita, ulkonäöllään ja musiikillaan, he ovat rock! Pilipalibändit eivät tunteita kuumenna.

Juntteja vituttaa kun joillain on kanttia elää omalla tavallaan kun itse ovat luuseroituneet sohvaperunoiksi ja ne bänditouhutkin sitten kuivuivat muutamaan pubikeikkaan kaljapalkalla. Niin kuin me Hanoille aikoinaan naurettiin ja voi vittu, meistä ei tullut mitään mutta siellä se Mike ja Andy yhä porskuttaa maailman turuilla. Ottaahan se pattiin, kateus on kamala asia, sapettaa sielun.

Jumalauta hienoa, että Hanoi yhä vielä herättää monenlaisia tunteita kun valtaosa bändeistä on niin löysää kuraa, ettei kukaan jaksa ees haukkua niitä.

• sdfsdf

Että sitä jaksetaan haukkua?
        Hmmm..

• kkgkgjh

...tuota on haukuttu, tässä ainakaan. Yksi puolustuksen puheenvuoro taisi ilmaantua jo ennenkuin kukaan ehti lausua yhtään poikkipuolista sanaa. :-D

Itselleni on juolahtanut mieleen Hanoi Rocksin kohdalla että KUUNTELEEKOHAN kukaan OIKEASTI yhtään MITÄÄN musiikkia? Hanoihin tunnutaan suhtautuvan usein hieman alentuvasti ihan vaan siksi että sitä pidetään "menneen talven lumina" ja koska Andy on esiintynyt julkisuudessa "hieman" sekavasti. Siltä pohjalta on sitten hyvä lähteä väheksymään uuttakin musaa vaikka ei olisi koko levyä kuullutkaan eikä ikinä nähnyt livenä. Valitettavasti on mahdotonta tietää mitä mieltä jengi olisi asiasta ilman tätä menneisyyden painolastia kun se nyt näyttää aika pahasti asiaan kuitenkin vaikuttavan?!?! Omasta mielestäni hyvä musiikki on hyvää musiikkia eikä sen arvoa vähennä mikään "uudelleenlämmittelyn" leima, varsinkaan kun se ei tässä tapauksessa edes pidä paikkaansa: Hanoi kuulostaa tuoreelta vaikkakin toki itseltään, ja näinhän sen olla pitääkin!

Eli kyllähän Hanoista saa olla pitämättäkin, mutta ihmetyttää jengi joka aloittaa musiikista puhumisen soittajan purukalustosta ja bändin perustamisvuodesta? Kuinkahan "vakaalla pohjalla" musiikkimakunsa lepää ylipäätään, katsovatko jostain listaohjelmasta mikä on just nyt in? Viis siitä miltä kuulostaa?

• vaikuta

purukaluston määrävaikuta jos kuulostaa mun korvaan hyvältä se on hyvää musiikkia ja jos ei kuulosta niin ei ole hyvää musiikkia.. siis mun mielestä!

• täää..

on teineille ihan sopivaa buullshittä-))

• hanoifever87

Hanoita ollaan aina joko vihattu tai rakastettu.
      ..aika monet alalla työskentelevät arvostavat Hanoita koska tietävät vähän enemmän asioista kuin ehkä useimmat täällä ;)
      tykkäs bändistä tai ei, niin tuskin voidaan kiistää ettei tämä bändi olis vaikuttanut aika paljon musiikin historiaan suomessa ja ulkomailla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      163
      7322
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4218
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3728
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      147
      3210
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2966
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2559
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2356
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2049
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2005
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1906
    Aihe