Olen huomannut että näillä sivuilla liikkuu sijoitusmailman asiantuntijoita jotka kiihkeästi haluavat tuoda esille tietämystään ja näin auttaa meitä tavallisia pulliaisia.Nyt kuitenkin olen hieman huolissani koska koen että kaikki tämä arvokas tietämys valuu ikäänkuin hukkaan tuon WinClubin tähden.Olisiko nyt aika ryhtyä tutkimaan,minne miljoonien suomalaisten eläkerahastojen rahat ovat sijoittetuna,ettei vain jonkin Burma /Myamarin diktaattorin taskuun,niinkuin naapurimaassa Ruotsissa.Jättäkää nuo muutama tuhat riskisijoittajaa jo rauhaan ja ryhtykää tosi toimiin.
Sijoitusasiantuntijat
Nyt tosi toimiin
2
934
Vastaukset
- Asian ytimeen
Kannatan 100%.Ei kun tosi toimiin.
- kossuvissy
Kaveri puhuu asiaa,ottakaa mallia tästä kirjottajasta.murot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4139122Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893720- 202193
- 861377
- 271135
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122- 1121115
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791105- 751100
- 551053