onkohan kellään sattunut kuin minulla?olin kesällä voittamallani lipulla iisalmen limusilla.rahat vähissä.lähtiessä kauppaan matkaevästä ostamaan.aioin arvankin,mutten raskinut.ottaessani kassia laukkusäilytyksestä,äkkäsin pinon raaputettuja arpoja.otin siitä ässän laittaakseni lisäarvontaan.sitä bussissa tutkaillessa huomasin että vinorivi voitto on ja se oli 2000e.aika tarpeeseen tuli koska kelan päivärahoilla,ilman asuntoa ja muita tukia vuokramökillä.nyt 3kk:n jälkeen vain rippeet jäljellä;koska uuteen asuntoon ja muuttokuluihin upposi aika paljon:rahoilla ostin myös ukolle 50vuotis_lahjaksi 50 miniässää.niillä hän sai 14,50e
2000e
3
1789
Vastaukset
- mtkt
kuulostaa kyllä uskomattomalta...joskus itekki tulee kateltua tollasia raaputettuja arpoja mutta ei oo vielä voittoja sattunu omalle kohdalle.
- puukotan naamaan
on sulla ainakin värikynä kunnolla ollut käytössä tätä juttua kirjottaessa!
..väritän värityskirjaa,vedän viivan pisteestä toiseen...- jr.
ostin ukille ässä arvan synttärilahjaksi ja kun hän oli raaputtanut sen hän heitti sen roskiin ja sanoi ettei tullut voittoa. mummo huomasi myöhemmin arvan roskissa ja tarkisti sen. 200e oli voittoa arvassa.Että kyllä noi vanhat ihmiset voi heitellä voitto arpojakin pois. Olen myös markka aikaan löytänyt r-kioskin pöydältä raaputetun arvan jossa oli 20mk voittoa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865371
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai744709Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1314670Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3702114- 951733
- 991617
- 2571507
- 3511206
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.581034- 2001021