tekemällä tehty

hoh hoh

Jos eilinen ns. "kenoarvonta" ei ole tekemällä tehty, niin mikä sitten? Kyllä jotain pitäis pelaajien saada aikaan. En ymmärrä, miksi suomalaiset tyytyvät ihan mihin vaan. Ja ne 50 centin "voitot", hoh hoijaa!!! Mainostetaan, miten paljon kenossa voitetaan, mutta ei kerrota, että suurimmaksi osaksi ne ovat 50 centin "voittoja". Voi meitä! Onneksi itse olen lähestulkoon lopettanut pelaamisen.

9

738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hah hah

      ...viikko sitten perjantaina oli vasta mahdoton rivi:
      Arvonta 5 - Arvontapäivämäärä pe 28.9.2007

      Oikea rivi
      1 2 3 4 6 9 20 24 33 34
      38 41 42 43 46 47 51 53 59 67

      Kyllä meillä itkettiin, ei kai Veikkauksenkaan nyt kaikkea tarvitse sulattaa?? Liian usein näitä pienten sarjoja. Rouva Fortunan päätä vadille sanon minä!!!!

      • hoh hoh

        Uuskooko joku oikeasti, että rehellisesti arpomalla tuollaiset älyttömät sarjat tulevat?


      • Kampela2
        hoh hoh kirjoitti:

        Uuskooko joku oikeasti, että rehellisesti arpomalla tuollaiset älyttömät sarjat tulevat?

        mm. Gambler1 ja muut jotka ymmärtävät vain rpo:n raportteja ja konkreettisesti näkemänsä asiat.
        Ei riitä ymmärrys heillä siihen, että kusetusta on
        kenopelin ns "arvonnat"


      • Kampela2 kirjoitti:

        mm. Gambler1 ja muut jotka ymmärtävät vain rpo:n raportteja ja konkreettisesti näkemänsä asiat.
        Ei riitä ymmärrys heillä siihen, että kusetusta on
        kenopelin ns "arvonnat"

        Ei ymmärrä sanaa PALAUTUSPROSENTTI


      • Väitätkö että tuollaista riviä ei voisi tulla jos numerot arvottaisiin samalailla kuin lotossa?.


      • itsekkin
        hoh hoh kirjoitti:

        Uuskooko joku oikeasti, että rehellisesti arpomalla tuollaiset älyttömät sarjat tulevat?

        Hanki 70 palloa numeroi ne ja arvo niistä 20 numeroa. Voit tehdä sen useaan kertaan niin huomaat kuinka "älyttömiä" numerosarjoja niistä saattaa tulla.


    • äimänkäkikö

      mikä tuossa rivissä on outoa? Sekö ettet saanut siihen 10 oikein? :-D

      • hoh hoh

        Oman järjen käyttö on sallittua ja jos jotkut eivät sitä osaa käyttää ei voi kun ihmetellä. Täyttä potaskaa koko keno! Tavalliset pelaajat vaan katsomaan arvontatapahtuma alusta loppuun ja joka päivä!


      • äimänkäkikö
        hoh hoh kirjoitti:

        Oman järjen käyttö on sallittua ja jos jotkut eivät sitä osaa käyttää ei voi kun ihmetellä. Täyttä potaskaa koko keno! Tavalliset pelaajat vaan katsomaan arvontatapahtuma alusta loppuun ja joka päivä!

        No kerro mikä tuossa on outoa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe