Jos eilinen ns. "kenoarvonta" ei ole tekemällä tehty, niin mikä sitten? Kyllä jotain pitäis pelaajien saada aikaan. En ymmärrä, miksi suomalaiset tyytyvät ihan mihin vaan. Ja ne 50 centin "voitot", hoh hoijaa!!! Mainostetaan, miten paljon kenossa voitetaan, mutta ei kerrota, että suurimmaksi osaksi ne ovat 50 centin "voittoja". Voi meitä! Onneksi itse olen lähestulkoon lopettanut pelaamisen.
tekemällä tehty
9
738
Vastaukset
- hah hah
...viikko sitten perjantaina oli vasta mahdoton rivi:
Arvonta 5 - Arvontapäivämäärä pe 28.9.2007
Oikea rivi
1 2 3 4 6 9 20 24 33 34
38 41 42 43 46 47 51 53 59 67
Kyllä meillä itkettiin, ei kai Veikkauksenkaan nyt kaikkea tarvitse sulattaa?? Liian usein näitä pienten sarjoja. Rouva Fortunan päätä vadille sanon minä!!!!- hoh hoh
Uuskooko joku oikeasti, että rehellisesti arpomalla tuollaiset älyttömät sarjat tulevat?
- Kampela2
hoh hoh kirjoitti:
Uuskooko joku oikeasti, että rehellisesti arpomalla tuollaiset älyttömät sarjat tulevat?
mm. Gambler1 ja muut jotka ymmärtävät vain rpo:n raportteja ja konkreettisesti näkemänsä asiat.
Ei riitä ymmärrys heillä siihen, että kusetusta on
kenopelin ns "arvonnat" Kampela2 kirjoitti:
mm. Gambler1 ja muut jotka ymmärtävät vain rpo:n raportteja ja konkreettisesti näkemänsä asiat.
Ei riitä ymmärrys heillä siihen, että kusetusta on
kenopelin ns "arvonnat"Ei ymmärrä sanaa PALAUTUSPROSENTTI
Väitätkö että tuollaista riviä ei voisi tulla jos numerot arvottaisiin samalailla kuin lotossa?.
- itsekkin
hoh hoh kirjoitti:
Uuskooko joku oikeasti, että rehellisesti arpomalla tuollaiset älyttömät sarjat tulevat?
Hanki 70 palloa numeroi ne ja arvo niistä 20 numeroa. Voit tehdä sen useaan kertaan niin huomaat kuinka "älyttömiä" numerosarjoja niistä saattaa tulla.
- äimänkäkikö
mikä tuossa rivissä on outoa? Sekö ettet saanut siihen 10 oikein? :-D
- hoh hoh
Oman järjen käyttö on sallittua ja jos jotkut eivät sitä osaa käyttää ei voi kun ihmetellä. Täyttä potaskaa koko keno! Tavalliset pelaajat vaan katsomaan arvontatapahtuma alusta loppuun ja joka päivä!
- äimänkäkikö
hoh hoh kirjoitti:
Oman järjen käyttö on sallittua ja jos jotkut eivät sitä osaa käyttää ei voi kun ihmetellä. Täyttä potaskaa koko keno! Tavalliset pelaajat vaan katsomaan arvontatapahtuma alusta loppuun ja joka päivä!
No kerro mikä tuossa on outoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat265626- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437