Mä odotan MTV3

James Dean

eTTÄ TIEDOTATTE NYT SITTEN NÄITÄ POSITIIVISEMPIA UUTISIA WINCLUBISTA!.HETI VAAN KRISTUS OLTIIN HAUKKANA KUN OLI JOTAI NEKATIIVISTA UUTISOINTIA CLUBISTA.eLI OLISKO NYT VÄHINTÄÄNKIN KOHTUULISTA MTV3 TIEDOITTAA ETTÄ TUTKIMUKSET LOPETETTU JA OLI VÄÄRÄ HÄLYTYS,SEKÄ PYYTÄÄ WINCLUBILAISILTA ANTEEKSI JA EI OLEKKAAN BYDAMI JA TOIMINTA ON IHAN LAILLISTA RISKISIJOITTAMISTA.

7

2024

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomaa....................

kirjoituksestasi millaista porukka sinne on värvätty. Nuoria nuoria viety kuin pässiä narussa

• Laine lapista

Voi kuule harval nuorella on vetästä tälläseen hommaan 20 000 eur,ei taida olla sulkaan

• Wiclubilainen

Joo tässä geississä ensin hutkittiin ja sitten vasta tutkittiin ja olivat väärässä ikävä kyllä.

• ole iloinen :-)
      • no niin

"WinClub ilmoitti epäilyn tultua julkisuuteen lopettavansa uusien jäsenten ottamisen. Uutistoimituksen saamien tietojen mukaan jäseniä on kuitenkin yritetty värvätä myös ilmoituksen jälkeen."

• mtv3narri
        no niin kirjoitti:

"WinClub ilmoitti epäilyn tultua julkisuuteen lopettavansa uusien jäsenten ottamisen. Uutistoimituksen saamien tietojen mukaan jäseniä on kuitenkin yritetty värvätä myös ilmoituksen jälkeen."

Maikkari saanut taas luotettavaa tietoa suomi24:stä :)

• viestillä
        mtv3narri kirjoitti:

Maikkari saanut taas luotettavaa tietoa suomi24:stä :)

Tuntevani huijarin ajatusten liikkeet. Väitän, että aamulla Teppo aukaisee ketjun missä väittää voittaneen.

Tämä perustuu siihen, että Tepon on nyt vaikka väärennettävä jokin peli, palauttaakseen edes jotain uskottavuutta.

Odotellaan Änäriä ja kakkamiehen siirtoa...

P.S Tämä viesti on tarkoituksella piilotettu tänne!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1486
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1248
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      988
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      930
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      843
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      830
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      822
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      804
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      800
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32