Suzuki GT 750

Judekki

Minkalainen tuo Suzuki GT 750 vesipyssy on ajettava,kestävä ,hallita ym Sopiiko lyhyelle kuskille(167cm) ,käsiteltävyys/paino? JK

20

3504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gt mies

      Hyvä ajaa ja toimintavarma.Olet vaan turhan lyhyt.Ei taida jalat maahan ylettää.Raskas pyörähän se myös on hallita.

    • Nimetön

      Moi!Gt Suzuki oli aikanaan paras ajettava luokassaan. Mulla ollut aikanaan niitä 4kpl, eli kokemusta. Nestejäähdytys lisää kestävyyttä, vähentää polttoaineen kulutusta, mekaanisia ääniä. Onhan se aika raskas, niin ku vanhat yleensä.Olen itse 177cm ja mulle käy hyvin.Mun veljellä on museokatsastettu gt 750 ja ajoin sillä viime kesänä, oli hyvä ajaa, tuli nuoruusmuistot mieleen.Terveisin Olavi.

      • Waterii

        Minä vuonna gt 750:n valmistus aloitettiin?


      • tauno k
        Waterii kirjoitti:

        Minä vuonna gt 750:n valmistus aloitettiin?

        Esiteltiin marraskuussa 1970 Tokion mp-näyttelyssä ja Euroopassa Saksassa jotakuinkin samoihin aikoihin ja sitten Englannissa jouluna 1970. Tuollon on ollut jo paljon pyöriä valmiina, niitä on ollut esillä ympäri maailmaa siis....eli joku määrä on ollut jo tuolloin olemassa. Euroopassa on tietääkseni ensimmäinen valmistuskoodi ollut GT 750 J, eli tuo olisi ollut mallivuoden 1972 pyörä joita valmistettiin kesästä 1971 alkaen.

        Tauno


      • Kefiiri
        Waterii kirjoitti:

        Minä vuonna gt 750:n valmistus aloitettiin?

        Viimeiset tehtiin vuonna -76.
        Mallit J, K, L,

        Ollut itselläni 20vuotta.


      • noforbombs
        Kefiiri kirjoitti:

        Viimeiset tehtiin vuonna -76.
        Mallit J, K, L,

        Ollut itselläni 20vuotta.

        nykyaikaista moottoripyörää vai ihanko vaan noilla kivikauden pommeilla ajelette?


      • suzuki 00
        noforbombs kirjoitti:

        nykyaikaista moottoripyörää vai ihanko vaan noilla kivikauden pommeilla ajelette?

        Vanha se on sullakin kun viimeisen osamaksu erän saat maksettuu.


      • räkänokat
        suzuki 00 kirjoitti:

        Vanha se on sullakin kun viimeisen osamaksu erän saat maksettuu.

        pysty edes kännykkävippejänsä maksamaan ja silti ovat jokapaikassa uhoamassa omaa erinomaisuuttaan.


      • noforbombs
        räkänokat kirjoitti:

        pysty edes kännykkävippejänsä maksamaan ja silti ovat jokapaikassa uhoamassa omaa erinomaisuuttaan.

        ja vaikka tavan duunarikin olen,niin 2008 mallin päivitän keväällä uuteen. Uteliaisuuttani kysyin että onko teillä kokemusta myös nykyaikaisesta moottoripyörästä vai onko vanhat raadot vain se teidän juttu?


      • Kefiiri
        noforbombs kirjoitti:

        ja vaikka tavan duunarikin olen,niin 2008 mallin päivitän keväällä uuteen. Uteliaisuuttani kysyin että onko teillä kokemusta myös nykyaikaisesta moottoripyörästä vai onko vanhat raadot vain se teidän juttu?

        Ajeles kuule yks 35 vuotta, kaikissa maanosissa ja tuu sitten sinutteleen.
        Vai oletko kioskinkiertäjiä ?


      • GT 380,550,750
        Kefiiri kirjoitti:

        Ajeles kuule yks 35 vuotta, kaikissa maanosissa ja tuu sitten sinutteleen.
        Vai oletko kioskinkiertäjiä ?

        ongelma! Se on ylpeys! Jannu on niin täynnä itseensä ettei se näe mitään muuta "oikeaa"
        kuin omat juttunsa!
        Herra varjele sitä naista joka tuollaisen alkaa styylata!

        Mun puolesta kaikki saa ajella sillä vehkeellä kuin haluaa kunhan mun peliä ei vie!Ja tee muuten kiusaa.
        On ollut uudempaa ja vanhempaa.Ja kaikissa on omat ongelmansa.Ja hyvät puolensa!
        Mutta paljon enemmän herättää kunnioitusta GT mies jolla on kokemusta ja kilsoja plakkarissa ,kuin keuliva jannu uudella tykillään ,jolla on rusina pääkopassa!


      • noforbombs
        GT 380,550,750 kirjoitti:

        ongelma! Se on ylpeys! Jannu on niin täynnä itseensä ettei se näe mitään muuta "oikeaa"
        kuin omat juttunsa!
        Herra varjele sitä naista joka tuollaisen alkaa styylata!

        Mun puolesta kaikki saa ajella sillä vehkeellä kuin haluaa kunhan mun peliä ei vie!Ja tee muuten kiusaa.
        On ollut uudempaa ja vanhempaa.Ja kaikissa on omat ongelmansa.Ja hyvät puolensa!
        Mutta paljon enemmän herättää kunnioitusta GT mies jolla on kokemusta ja kilsoja plakkarissa ,kuin keuliva jannu uudella tykillään ,jolla on rusina pääkopassa!

        pyydän anteeksi asiatonta kommentointiani. Ajetaan millä ajetaan ja toki saa ajella vaikka traktorilla,kunhan kyselin.


    • Hontamies

      Morjensta! Oli toi GT eka MOOTTORIPYÖRÄ jolla meikä pääsi kokeilemaan. Hieno peli kerrassaan, vaan ku sattu niin , jotta on päässy vähän korroosio iskemään lokasuojiin ja muutaki pikkuosan puutosta, niin aattelin kysyä, että oisko jollakulla jotaki vihiä mistä voisi löytää tohon -72vm. erinäisiä osasia ja muuta sälää. Heittäkäähän osoiteella tai jollain tierolla, ois tarkotus laittaa vehje museorekkariin.

    • Oulun pojat

      Aikoinaan hommasin 11.1 1980 kaverille silloisesta Hikon mp liikkeestä sellaisen, itselle Kawan,kaveri ajeli Suzkalla muutamia kesiä ja kävi euroopassakin, tykkäsi Suzkasta, jossain vaiheessa poksahti kone, liekkö jo paljon siihen mennessä ajettu, Itsellä oli Kawasaki h2 750, mukavia pelejä, mutta valtavia saastuttamaan.

    • sukkeli

      on sitten muutenkin tosi tyylikäs pyörä!! legenda!!

    • Okiespoo

      Moi,

      olisi myynnissä hyväkuntoinen suzuki GT 750 J vuosimalli 1972

    • Anonyymi

      Jep. Itsellä on -73 GT750 ja mielummin ajelen sillä, kuin 50 vuotta uudemmilla. Kokemusta on monenlaisista laitteista. Fiilis on tärkein.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe