aids

it is

16

641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rasisti_Arttu_

      on,ei hätää meillä ole.

    • allaaah

      Jos on ulkomaalainen, niin se ei muuta tekoa tai tekijää pahemmaksi.

      Suomalainen rikollinen vankilaan ja ulkomaalainen karkoitetaan kärsimään tuomiotaan omaan maahansa, jos se ei ole mahdollista niin sitten suomen vankilaan ja suoraan sieltä karkoitus maasta.

      Se nyt vaan on tosiasia, että monen suomeen tuotetun kansallisuuden parissa 1000-henkilöä kohden tulee 200-400 rikollista ja 300-900 työtöntä. Jopa kymmenen vuoden maassaolon jälkeen on tilanne sama.
      Ja kaikki ovat tuntuneet unohtaneen, että suomi on hyvää hyvyyttään antanut _turvapaikan_ näille ihmisille. Missä kiitos?


      • Jake "Kafir" Waits
        Mover kirjoitti:

        Kuinka on sitten mahdollista, että maahanmuuttajien työttömyysaste on tänä vuonna 20%?

        http://www.mol.fi/mol/fi/99_pdf/fi/04_maahanmuutto/08_maahanmuuttotilastot/wulktyoll.pdf

        Katsopa vähän tarkemmin. Ensinnäkin tuo on työministeriön optimistinen arvio. Toisekseen, kansalaisuuksien välillä on suuri ero muslimi- ja ei-muslimimaahanmuuttajajien välillä. Muslimien työttömyys on reilusti suurempi kuin ei-muslimien. Ainoa surullinen poikkeus on Vietnam. Vaikka muslimienkin työttömyyden odotetaan laskevan, se on siltikin noin 50 %.


      • allaaah
        Mover kirjoitti:

        Kuinka on sitten mahdollista, että maahanmuuttajien työttömyysaste on tänä vuonna 20%?

        http://www.mol.fi/mol/fi/99_pdf/fi/04_maahanmuutto/08_maahanmuuttotilastot/wulktyoll.pdf

        Minä en vastusta maahanmuuttoa yleensä. Vastustan työtä tekemättömiä ja rikoksia tehtailevaa porukkaa.
        Ihmiset ovat yksilöitä, mutta kylmää on, että jos rikollisia ja laiskoja ei voida seuloa rajalla niin sitten koko porukkaa ei tänne tarvitse haalia.
        Liian kallis hinta on vaan liian kallis, rahallissesti (tulosiirto-maksutase, vankilat...) ja inhimillisesti (raiskaukset, ryöstöt...)

        Tässä tilastossa on kaikki kansallisuudet ja tällä palstalla ei varmaan kritisoida kiinalaisia, USAlaisia, ruotsalaisia, ranskalaisia. He elävät täällä niinkuin suomalaisetkin elävät lakeja noudattaen ja veroja maksaen. Äläkä nosta ihonväriä tähän, ei sillä ole merkitystä. Heillä on lähes sama kulttuuri ja arvot, he sopeutuvat tänne ja haluavat sopeutua. He eivät vaadi suureen ääneen erivapauksia. Tällainen on tervettä maahanmuuttoa.
        Jos USAn kansalaiset käyttäytyisivät täällä kuin somalit, varmasti vastustaisin heidän tänne tuloaan.


        Tilastosi on arvio, ei vielä totuus. Tilastossa suurimman työttömyyden omaavat samat kansallisuudet kuin rikostilastoissakin ovat selvästi yliedustettuina. Näitä kansallisuuksia leimaa myös islamin usko, en vedä siitä mitään johtopäätöksiä, jokainen saa tehdä sen itse.

        Sinänsä kunnioitettavaa realismia heittää virallinen tilasto kehiin. Moverin esittämänä sensuuri ei poista sitä päivän kuluessa.


      • allaaah
        Jake "Kafir" Waits kirjoitti:

        Katsopa vähän tarkemmin. Ensinnäkin tuo on työministeriön optimistinen arvio. Toisekseen, kansalaisuuksien välillä on suuri ero muslimi- ja ei-muslimimaahanmuuttajajien välillä. Muslimien työttömyys on reilusti suurempi kuin ei-muslimien. Ainoa surullinen poikkeus on Vietnam. Vaikka muslimienkin työttömyyden odotetaan laskevan, se on siltikin noin 50 %.

        ...ja tiettyjen pienryhmien joukossa on porukkaa, joita työllistetään "väkisin" kokonaan veronmaksajien rahoilla rahoitettaviin järjestöihin.

        Tämä tilastoharha taas näkyy sitten valtion tulonsiirto-maksutase tilastoissa kuten http://www.mol.fi/mol/fi/99_pdf/fi/06_tyoministerio/06_julkaisut/06_tutkimus/tpt265.pdf

        Esimerkki: puuhastelu jossain moku-keskus Caisassa... Siis ei edes oikeaa työtä vaan puuhastelua, kuten joku sen osuvasti tällä palstalla on sanonut...


      • Mover
        Jake "Kafir" Waits kirjoitti:

        Katsopa vähän tarkemmin. Ensinnäkin tuo on työministeriön optimistinen arvio. Toisekseen, kansalaisuuksien välillä on suuri ero muslimi- ja ei-muslimimaahanmuuttajajien välillä. Muslimien työttömyys on reilusti suurempi kuin ei-muslimien. Ainoa surullinen poikkeus on Vietnam. Vaikka muslimienkin työttömyyden odotetaan laskevan, se on siltikin noin 50 %.

        "Nytkö sopii yleistää?"

        En taaskaan yleistänyt, vaan korjasin yleistyksen (tiettyjen kansanryhmien lukujen esittämisen kuvaamaan tilannetta kaikkien maahanmuutaajien suhteen). Kun puhutaan "ulkomaalaisista", tulee - jälleen kerran - metsä nähdä puilta.

        "Ensinnäkin tuo on työministeriön optimistinen arvio."

        Ei ministeriö anna optimistisia tai pessimistisiä arvioita, vaan arvioita.

        "Toisekseen, kansalaisuuksien välillä on suuri ero muslimi- ja ei-muslimimaahanmuuttajajien välillä. Muslimien työttömyys on reilusti suurempi kuin ei-muslimien. Ainoa surullinen poikkeus on Vietnam. Vaikka muslimienkin työttömyyden odotetaan laskevan, se on siltikin noin 50 %."

        Tässä mennään taas tähän ihmisoikeuskeskusteluun. Ei tänne "tuoteta ihmisiä", vaan he ovat pakolaisia - lähes aina muslimeja - joiden tulo tänne motivoituu pelkästään heidän omasta tarpeestaan. Silloin ei yhteiskunta edellytä heidän tänne tulemiselleen varmaa työpaikkaa - ja tämä tietysti nostaa heidän työttömyysastettaan.


      • allaaah kirjoitti:

        Minä en vastusta maahanmuuttoa yleensä. Vastustan työtä tekemättömiä ja rikoksia tehtailevaa porukkaa.
        Ihmiset ovat yksilöitä, mutta kylmää on, että jos rikollisia ja laiskoja ei voida seuloa rajalla niin sitten koko porukkaa ei tänne tarvitse haalia.
        Liian kallis hinta on vaan liian kallis, rahallissesti (tulosiirto-maksutase, vankilat...) ja inhimillisesti (raiskaukset, ryöstöt...)

        Tässä tilastossa on kaikki kansallisuudet ja tällä palstalla ei varmaan kritisoida kiinalaisia, USAlaisia, ruotsalaisia, ranskalaisia. He elävät täällä niinkuin suomalaisetkin elävät lakeja noudattaen ja veroja maksaen. Äläkä nosta ihonväriä tähän, ei sillä ole merkitystä. Heillä on lähes sama kulttuuri ja arvot, he sopeutuvat tänne ja haluavat sopeutua. He eivät vaadi suureen ääneen erivapauksia. Tällainen on tervettä maahanmuuttoa.
        Jos USAn kansalaiset käyttäytyisivät täällä kuin somalit, varmasti vastustaisin heidän tänne tuloaan.


        Tilastosi on arvio, ei vielä totuus. Tilastossa suurimman työttömyyden omaavat samat kansallisuudet kuin rikostilastoissakin ovat selvästi yliedustettuina. Näitä kansallisuuksia leimaa myös islamin usko, en vedä siitä mitään johtopäätöksiä, jokainen saa tehdä sen itse.

        Sinänsä kunnioitettavaa realismia heittää virallinen tilasto kehiin. Moverin esittämänä sensuuri ei poista sitä päivän kuluessa.

        "Vastustan työtä tekemättömiä ja rikoksia tehtailevaa porukkaa.
        Ihmiset ovat yksilöitä, mutta kylmää on, että jos rikollisia ja laiskoja ei voida seuloa rajalla niin sitten koko porukkaa ei tänne tarvitse haalia."

        Eli sulkisit rajat - myös siltä somalien enemmistöltä, joka ei tee rikoksia - oli heidän hätänsä millainen tahansa?


      • allaaah
        Mover kirjoitti:

        "Vastustan työtä tekemättömiä ja rikoksia tehtailevaa porukkaa.
        Ihmiset ovat yksilöitä, mutta kylmää on, että jos rikollisia ja laiskoja ei voida seuloa rajalla niin sitten koko porukkaa ei tänne tarvitse haalia."

        Eli sulkisit rajat - myös siltä somalien enemmistöltä, joka ei tee rikoksia - oli heidän hätänsä millainen tahansa?

        Suomen on tehtävä maineensa vuoksi osuutensa pakolaisten vastaanottamisessa.

        Seuraavilla keinoilla rasismi vähentyisi suomessa. Rikollisuus ja työttömyys on yksi rasismin polttoaineista.

        -Kaikille pakolaisille on tehtävä valokuvaus ja dna-testi heti maahantulon jälkeen ja heistä on luotava rekisteri.
        -Heti maahantulon yhteydessä on tehtävä _tiukkaan_ sävyyn selväksi, että syyllistyminen rikokseen johtaa välittömään pikakarkoitukseen suomesta ilman oikeutta tulla 20-vuoteen takaisin (dna). -Lisäksi selvitetään, että kansalaisuuden saamisen ehtona on sopeutuminen ja kunnioitus suomalaisiin tapoihin ja kulttuuriin. Ja että ulkomaalaisille ei suoda minkäänlaisia erivapauksia täällä. On oltava myös aktiivinen työnhakija koko ajan.
        -Mikäli töitä ei löydy niin toimeentulotuen saamiseksi valtio osoittaa yleishyödyllisiä oikeita töitä, näistä maksetaan lisäkorvaus.

        Rikkooko dna-testit ihmisoikeuksia?

        Ei. Viimeksi kun kun olin USAssa niin heti lentokentällä kaikilta matkustajilta otettiin sormenjäljet ja kaikki valokuvattiin. Ei tämä loukannut minua yhtään, olin tulossa työmatkalle ja amerikkalaisilla on oikeus puolustautua islamisteja vastaan.


      • allaaah kirjoitti:

        Suomen on tehtävä maineensa vuoksi osuutensa pakolaisten vastaanottamisessa.

        Seuraavilla keinoilla rasismi vähentyisi suomessa. Rikollisuus ja työttömyys on yksi rasismin polttoaineista.

        -Kaikille pakolaisille on tehtävä valokuvaus ja dna-testi heti maahantulon jälkeen ja heistä on luotava rekisteri.
        -Heti maahantulon yhteydessä on tehtävä _tiukkaan_ sävyyn selväksi, että syyllistyminen rikokseen johtaa välittömään pikakarkoitukseen suomesta ilman oikeutta tulla 20-vuoteen takaisin (dna). -Lisäksi selvitetään, että kansalaisuuden saamisen ehtona on sopeutuminen ja kunnioitus suomalaisiin tapoihin ja kulttuuriin. Ja että ulkomaalaisille ei suoda minkäänlaisia erivapauksia täällä. On oltava myös aktiivinen työnhakija koko ajan.
        -Mikäli töitä ei löydy niin toimeentulotuen saamiseksi valtio osoittaa yleishyödyllisiä oikeita töitä, näistä maksetaan lisäkorvaus.

        Rikkooko dna-testit ihmisoikeuksia?

        Ei. Viimeksi kun kun olin USAssa niin heti lentokentällä kaikilta matkustajilta otettiin sormenjäljet ja kaikki valokuvattiin. Ei tämä loukannut minua yhtään, olin tulossa työmatkalle ja amerikkalaisilla on oikeus puolustautua islamisteja vastaan.

        samalla kartalla.


      • Jake "Kafir" Waits
        Mover kirjoitti:

        "Nytkö sopii yleistää?"

        En taaskaan yleistänyt, vaan korjasin yleistyksen (tiettyjen kansanryhmien lukujen esittämisen kuvaamaan tilannetta kaikkien maahanmuutaajien suhteen). Kun puhutaan "ulkomaalaisista", tulee - jälleen kerran - metsä nähdä puilta.

        "Ensinnäkin tuo on työministeriön optimistinen arvio."

        Ei ministeriö anna optimistisia tai pessimistisiä arvioita, vaan arvioita.

        "Toisekseen, kansalaisuuksien välillä on suuri ero muslimi- ja ei-muslimimaahanmuuttajajien välillä. Muslimien työttömyys on reilusti suurempi kuin ei-muslimien. Ainoa surullinen poikkeus on Vietnam. Vaikka muslimienkin työttömyyden odotetaan laskevan, se on siltikin noin 50 %."

        Tässä mennään taas tähän ihmisoikeuskeskusteluun. Ei tänne "tuoteta ihmisiä", vaan he ovat pakolaisia - lähes aina muslimeja - joiden tulo tänne motivoituu pelkästään heidän omasta tarpeestaan. Silloin ei yhteiskunta edellytä heidän tänne tulemiselleen varmaa työpaikkaa - ja tämä tietysti nostaa heidän työttömyysastettaan.

        Opettelepa mikä on heidän ns. tarve tulla tänne! ;D


      • Jake "Kafir" Waits kirjoitti:

        Opettelepa mikä on heidän ns. tarve tulla tänne! ;D

        omat agenttini hallinnossa...


    • Folio Mulder

      Hänet tuomitaan ja kuva julkaistiin. Kolmesti paha ulkomaalainen: Siinä on todenperää eli siis kolminkertaisesti ulkomaalaiset tekevät rikoksia kantaväestöön nähden ja jos jaotellaan, niin afrikkalaiset ja muslimit vielä hurjemman monta kertaa pahemmin!...jokohan se vuosien takainen HIV-levitäjäneekeri on päässyt vapaalle?

    • ....

      yhtä paha tollanen kusipää on.

      Sen sijaan, jos vastaavassa tapauksessa olisikin julkaistu ulkomaalaistaustaisen kuva, olisit hyppinyt seinille ja kirkunut rasismia!

    • tämä nyt yksittäistapaus vai voiko yleistää?

      • Jake "Kafir" Waits

        Ei voi yleistää.
        Yli 5 miljoonaa suomalaista ja tämä oli vain yksi!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe