äkkipikainen

neitsyt..

mulla on yks miespuolinen kaveri,tai entinen mies ystävä,jonka kanssa ollaan erottu toukokuussa.
Mut kokoajan ollaan oltu kuitenkin yhteydessä ja faksailtu melkein päivittäin ja tavattukin.
Mut minua ärsyttää hänen luonne.hän suuttuu suunnilleen sekunnissa nollasta sataan.
Tai että minuutti sit voi olla ok,mut salamannopeasti on kuin eri ihminen.
Monta kertaa kun ollaan faksailtu niin se voi suuttua ja sit kirjottaa että hän ei vastaa enää mihinkään viestiin,mut menee muutamia päiviä,niin eiköhän sieltä kuulu taas jotain ja on yhtä ihana höpöttäjä kuin ennekin..
Vaikka ollaan erottukin,niin tuntuu että hän ei kuitenkaan voi olla "ilman" minua..ja kuitenkin
se keväällä loppui siihen ihan yhtäkkiä.
Sanotaan että aamulla oli viel kaikki hyvin,puolelta päivin oli kaikki loppu.
Nyt vasta aikoihin hän se kertoi että meidän suhde loppui siihen että oltiin kokoajan yhdessä,ja että hänen ei kärsinyt "persettä" kääntää niin olin jo perässä..ettei ollut omaa aikaa..kuitenkin tuota tapahtumaa vähän ennen sanoi minulle ja lapsillensa että rakastaa minua.
Nyt se sit on monta kertaa sanonut ettei tule enää mitään meidän välille,ehkä seksiä välillä,mut ei muuta.
Ja minä en ole vieläkään päässyt erosta yli.täysi suruaika vielä päällä.
Onko kaikki mies neitsyeet tämmösiä??

7

1706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskiyöncauboi

      Kyllähän sitä joskus tulistuu, mutta asiasta.
      Ollaan Vaimon kanssa oltu yhdessä jo 38:san vuotta,tuskin olis näin jos kovin äkkipikainen olisin

      Neitsyt Mies

    • on hullu

      Yritä päästä siitä eroon ja nopeesti. Sehän on ihan sadisti. "Ehkä seksiä silloin tällöin" - siis yök!! Mikä hirviö..

      Löydät varmaan itsellesi mukavan miehen.

    • ei pidä paikkaansa

      >et todellakaan tunne neitsyttä!!yritähän tutustua neitsyt merkkeihin paremmin..ja mitä haittais vaikka oliskin äkkipikainen,semmoinen ihminen leppyy myös hyvin äkkiä >

    • sinun kauttasi

      Neitsytmies käyttää sinua hyväkseen.

      Neitsytmies ripustautuu sinuun, koska tuntee, että sinun kauttasi hän itse on jotenkin parempi. Sinä annat hänelle jotain, minkä kautta hän tuntee itsensä vahvemmaksi kuin ilman sinua.

      Jos neitsytmies pyrkii pelkkään seksisuhteeseen, tekee hän sen vahvistaakseen omaa käsitystänsä, että hän on hyvä ja haluttu panomies. Neitsytmies saa tyydytystä tunteesta, että pystyy alistamaan sinut pelkkään seksisuhteeseen. Hän on niin hyvä, että sinä olet valmis alistumaan ja tyytymään pelkästään hänen tarjoamaan 'jumalaiseen' seksiin.

    • Nimetön

      Kyllä tunnistan itseni täysin kuvauksesta. Niin on kaikki muutkin neitsyet yhtä "ihania", kuten isäni, mieheni,tyttäreni, lapsenlapseni, ja kaikki muut sadat sukulaiset ja tuttavat jotka ovat samaaa merkkiä, MUTTA on neitsyeissä paljon hyvääkin. Joten pitäisi osata nauttia hyvistä puolista enemmän kuin huonoista. Meillä ei riitä että olemme neitsyeitä, olemme vielä Italialaista sukua, joten arvaa aika kuinka nopeasti tulistutaan.
      Terveisin Mie.

    • Ihmettelevä nainen

      Olen samaa mieltä, että Neitsyt luonne nauttii siitä, kun saa jotenkin henkisesti alistaa toista.
      Varsinkin, kun suhde on purkautunut. Minulla sama tilanne, mies kontaktoi edelleen ja haluaa pitää yhteyttä, mutta on silti "käsivarrenmitan" päässä.
      En oikein ota selvää mitä hän haluaa (seksiä kylläkin) vai haluaako vain pitäytyä vanhassa jutussa kiinni, jotta olisi joku joka välittää. Suhteessa hän oli todella mustasukkainen, vaikkei ollut minkäänlaista syytä.
      En voinut tavata ystäviäni jne. hän halusi pitää minut vain itsellään. Yritän myös katkaista tätä henkistä sidettä häneen, mutta helppoa se ei ole.
      Olemme muuten molemmat jo pitkälti päälle 40 v eli mistään teinijutusta ei ole kyse. Iloa kaikille elämään näin joulunalus aikana.

    • Virgo nainen

      Itse olen aika äkkipikanen, mutta menee hetkessä ohi. En ole pitkävihainen.
      Ja monesti häpeen kun suutahan nopsaan, mut monesti kun suutun asiaan liittyy jokin mitä vastaan olen.

      Itse ainakin olen kiltti perusluonteeltani ja koitan vaalia aina sudetta.
      Mutta jos suhde alkaa ahistamaan, siis että luottamustani on petetty, muutun ja yleensä se päätyy eroon.
      Ja käytöseni on sen mukaista.
      Olen kyllä jälkikäteen ollut melkein jokaisen kanssa ollut yhteydessä ja olemme ns ystäviä.
      Kyllä kaikki onnistuu kunhan on rehellinen ja pystyy luottamaan:)
      Kaikki sinulla tulee menemään hyvin kunhan uskot vain ...voimia ja onnea .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe