äkkipikainen

neitsyt..

mulla on yks miespuolinen kaveri,tai entinen mies ystävä,jonka kanssa ollaan erottu toukokuussa.
Mut kokoajan ollaan oltu kuitenkin yhteydessä ja faksailtu melkein päivittäin ja tavattukin.
Mut minua ärsyttää hänen luonne.hän suuttuu suunnilleen sekunnissa nollasta sataan.
Tai että minuutti sit voi olla ok,mut salamannopeasti on kuin eri ihminen.
Monta kertaa kun ollaan faksailtu niin se voi suuttua ja sit kirjottaa että hän ei vastaa enää mihinkään viestiin,mut menee muutamia päiviä,niin eiköhän sieltä kuulu taas jotain ja on yhtä ihana höpöttäjä kuin ennekin..
Vaikka ollaan erottukin,niin tuntuu että hän ei kuitenkaan voi olla "ilman" minua..ja kuitenkin
se keväällä loppui siihen ihan yhtäkkiä.
Sanotaan että aamulla oli viel kaikki hyvin,puolelta päivin oli kaikki loppu.
Nyt vasta aikoihin hän se kertoi että meidän suhde loppui siihen että oltiin kokoajan yhdessä,ja että hänen ei kärsinyt "persettä" kääntää niin olin jo perässä..ettei ollut omaa aikaa..kuitenkin tuota tapahtumaa vähän ennen sanoi minulle ja lapsillensa että rakastaa minua.
Nyt se sit on monta kertaa sanonut ettei tule enää mitään meidän välille,ehkä seksiä välillä,mut ei muuta.
Ja minä en ole vieläkään päässyt erosta yli.täysi suruaika vielä päällä.
Onko kaikki mies neitsyeet tämmösiä??

7

1709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskiyöncauboi

Kyllähän sitä joskus tulistuu, mutta asiasta.
      Ollaan Vaimon kanssa oltu yhdessä jo 38:san vuotta,tuskin olis näin jos kovin äkkipikainen olisin

Neitsyt Mies

• on hullu

Yritä päästä siitä eroon ja nopeesti. Sehän on ihan sadisti. "Ehkä seksiä silloin tällöin" - siis yök!! Mikä hirviö..

Löydät varmaan itsellesi mukavan miehen.

• ei pidä paikkaansa

>et todellakaan tunne neitsyttä!!yritähän tutustua neitsyt merkkeihin paremmin..ja mitä haittais vaikka oliskin äkkipikainen,semmoinen ihminen leppyy myös hyvin äkkiä >

• sinun kauttasi

Neitsytmies käyttää sinua hyväkseen.

Neitsytmies ripustautuu sinuun, koska tuntee, että sinun kauttasi hän itse on jotenkin parempi. Sinä annat hänelle jotain, minkä kautta hän tuntee itsensä vahvemmaksi kuin ilman sinua.

Jos neitsytmies pyrkii pelkkään seksisuhteeseen, tekee hän sen vahvistaakseen omaa käsitystänsä, että hän on hyvä ja haluttu panomies. Neitsytmies saa tyydytystä tunteesta, että pystyy alistamaan sinut pelkkään seksisuhteeseen. Hän on niin hyvä, että sinä olet valmis alistumaan ja tyytymään pelkästään hänen tarjoamaan 'jumalaiseen' seksiin.

• Nimetön

Kyllä tunnistan itseni täysin kuvauksesta. Niin on kaikki muutkin neitsyet yhtä "ihania", kuten isäni, mieheni,tyttäreni, lapsenlapseni, ja kaikki muut sadat sukulaiset ja tuttavat jotka ovat samaaa merkkiä, MUTTA on neitsyeissä paljon hyvääkin. Joten pitäisi osata nauttia hyvistä puolista enemmän kuin huonoista. Meillä ei riitä että olemme neitsyeitä, olemme vielä Italialaista sukua, joten arvaa aika kuinka nopeasti tulistutaan.
      Terveisin Mie.

• Ihmettelevä nainen

Olen samaa mieltä, että Neitsyt luonne nauttii siitä, kun saa jotenkin henkisesti alistaa toista.
      Varsinkin, kun suhde on purkautunut. Minulla sama tilanne, mies kontaktoi edelleen ja haluaa pitää yhteyttä, mutta on silti "käsivarrenmitan" päässä.
      En oikein ota selvää mitä hän haluaa (seksiä kylläkin) vai haluaako vain pitäytyä vanhassa jutussa kiinni, jotta olisi joku joka välittää. Suhteessa hän oli todella mustasukkainen, vaikkei ollut minkäänlaista syytä.
      En voinut tavata ystäviäni jne. hän halusi pitää minut vain itsellään. Yritän myös katkaista tätä henkistä sidettä häneen, mutta helppoa se ei ole.
      Olemme muuten molemmat jo pitkälti päälle 40 v eli mistään teinijutusta ei ole kyse. Iloa kaikille elämään näin joulunalus aikana.

• Virgo nainen

Itse olen aika äkkipikanen, mutta menee hetkessä ohi. En ole pitkävihainen.
      Ja monesti häpeen kun suutahan nopsaan, mut monesti kun suutun asiaan liittyy jokin mitä vastaan olen.

Itse ainakin olen kiltti perusluonteeltani ja koitan vaalia aina sudetta.
      Mutta jos suhde alkaa ahistamaan, siis että luottamustani on petetty, muutun ja yleensä se päätyy eroon.
      Ja käytöseni on sen mukaista.
      Olen kyllä jälkikäteen ollut melkein jokaisen kanssa ollut yhteydessä ja olemme ns ystäviä.
      Kyllä kaikki onnistuu kunhan on rehellinen ja pystyy luottamaan:)
      Kaikki sinulla tulee menemään hyvin kunhan uskot vain ...voimia ja onnea .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6004
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3101
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      24
      2386
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2048
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1741
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1656
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      26
      1582
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1511
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe