somaliäitiä lapsilaumansa kanssa, tulipa mieleeni, että mikseivät anna tyttöjensä pukeutua edes pikkuisen länsimaalaisemmin - enkä tarkoita mitään napapaita yms. virityksiä?
Vaatimalla tyttöjensä pukeutuvan niinkin leimaaviin releisiin, kuin nyt vallalla on, aiheuttavat ihan omin toimin hyvää alustaa esimerkiksi kiusaamiselle.
Pojat pienimmästä isompaan sen sijaan oli puettu vimeisen päälle länsimaisiin, osin kalliisin merkkivaatteisiin.
Myös tuli mieleeni, että miksiköhän tämä vihreä kaupunginvaltuutettu Zahra Abdulla on Suomessa olonsa aikana alkanut pukeutua "säkkiin" kaikkine pääriepuineen?
Moskovasta Suomeen "paettuaan" pukeutui vuosikausia täysin länsimaalaisittain ilman huivia yms.
Somaleista taas!
4
386
Vastaukset
itkun aihetta löytynyt.tulisi äkkiä kevät niin voisi taas valittaa koiranpaskasta...
- Voisitko pitää
turpasi kiinni?
- muslimimies.
näin ainakin voi päätellä varsin kiihkeistä mielipitestäsi puolustaessasi sitä porukkaa kaikkine omintakeisine vaatimuksineen.
Siispä: pukeudut täkäläisittäin katsottuna yöpaitaan (Suomessa miehet pukeutuivat yöllä samankaltaiseen yöpaitaan, ehkä noin 100 vuotta sitten) ja virkattuun myssyyn minkämoista ei käytetty koskaan, jonkinlaista yömyssyä kyllä, sitäkin harvat noin 100 vuotta sitten
- ei rasismia todellakaan
Vähemmistövaltuutettu, vihreä tai muuten vasemmistolaishenkinen yrittää tuhota ihmisyyttä kehittävää sosiaalista yhteiskuntaamme hyväksymällä kaiken, mitä muslimeilta tai muilta sopeutumattomilta tulee osaksemme.
Maassa maan tavalla tai maasta pois.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161