Etelän auringossa

Siisillä on nainen

Tutustuin lentokoneessa Yoliin, 38-vuotiaaseen myyntipäällikköön. Olimme kumpikin varanneet "naispaikan" loman, eli Inglesissä oli meillä kummallakin varattuna Buenos Aires-hotellista sänky. Mietimme jo bussissa, että mahdammekohan olla huonekavereita. Niinhän siinä sitten kävi, että seuraavat 2 viikkoa Yoli joutuisi sietämään minun seuraani.

Viihdyimme hyvin yhdessä, meillä riitti juteltavaa ja meille olikin itsestään selvää, että vietimme lomamme yhdessä.

Lomamme oli kestänyt pari päivää, kun yöllä heräsin huokailuun, jonkinlaiseen tukahdettuun voihkintaan. Kuuntelin jännittyneenä ja kostuin jo pelkästään Yolin voihkeesta. Mietin uskallanko nousta sängystä ja mennä Yolin luo, koskettaa häntä. Olin nimittäin huomannut katselevani Yolia sillä silmällä vaikken koskaan aikaisemmin naisista ole ollutkaan kiinnostunut.

Kuuntelin litinää ja huokailua, enkä enää kestänyt. Nousin sängystä ja menin Yolin viereen. Yoli avasi silmänsä ja katseemme kohtasivat. Emme puhuneet mitään. Yoli heitti peiton pois päältään ja siirtyi sängyssä hieman reunemmalle, jotta pääsisin hänen viereensä. Suutelimme. Hän maistui aivan ihanalta. Maistelimme toisiamme, koskettelimme. Yöpaitamme lensivät kaaressa lattialle. Rintamme koskettivat toisiaan ja värähdin aivan ihanasta tunteesta.

Yolin rinnat olivat täyteläiset ja nännit ihanasti pinkeänä. Maistoin Yolin nänniä, nuolin sitä, imin... miten ihanalta Yoli maistui. Huohotimme, suutelimme, koskettelimme toisiamme kiihkeämmin.

Laskeuduin alemmas ja alemmas. Suutelin Yolia joka puolelta ja hän huokaili ihastuttavasti. Kosketin Yolin kosteaa pillua ja Yoli huudahti ihastuneena. Maistoin Yolia ja olin ihan hurmiossa. Mikä ihana maku ja tuoksu! Nuolin Yolia, imin ja hän kiemurteli, huohotti ja voihki. Yoli lähestyi huippua, ja minä kiihdytin tahtia... Kovempaa ja yhä kovempaa imin ja hieroin klitorista. Yoli voihki, suorastaan huusi hurmiossa. Lantio nousi korkeammalle ja hän kiemurteli, voihki... kunnes hän saavutti voimakkaan orgasmin.

Laskeuduin Yolin viereen, suutelin häntä.
- Aivan ihanaa Siisi! Tämä oli elämäni ensimmäinen kerta naisen kanssa!
- Niin minullekin, mutta tuskin viimeinen.
- Niin, sinun kanssasi. Kun minä tästä upeasta orgasmista selviän, saat sinäkin kokea jotain aivan ihanaa...
- Onko tuo lupaus?
- On, Siisi, kyllä se on lupaus. Suutele nyt minua.

Ja minä suutelin. Myöhemmin samana yönä voihkin, huusin, kiemurtelin Yolin aivan mielettömän ihanan kielen kosketuksesta...

Se oli elämäni upein loma.

2

8737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiihottavaa

      lisää! Sopivan mittanen ja sai mut kyllä kuumaksi :)

    • ilman?

      Maine mänöö jos tuallanen saa jatkua..
      Etelään mennään jakamaan pillua Manolitoille, onko selevä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe