Kalpa

häärmäälää

oijoioijoi voivoivoi.. tai savoksi oejjoejoejoevoevvoevvoe.. Ei se peli nyt oikein vain aukea. Ottakaa mallia Hämeestä koko savo. Ymmärrän, että jo pelkästään heimonne ominaisuuksista johtuen se on mahdotonta, mutta pakkohan se edes yrittää.Pelkästään Hämeestä on neljä hyvää joukkuetta,mutta savosta ei yhtään.. Voe mahotonta tuota räpellystä.. Aijai oijoi..

2

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puijonkatu

luulis pelicans kannattajalla olevan tuoreessa muistissa vielä kun itse räpelsitte sarjan jumbona monta vuotta.

no kyllähän sen ymmärtää että saattaa hieman nousta hattuun kun oma joukkue kerran sadassa vuodessa piipahtaa sarjan kärjessä.

kalpa on sentään saanut 1991 hopeaa. yrittäkää itse joskus saada mitali ja tulkaa sitten aukomaan päätä.

• häärmäälää

Älä lämpeä juntti. Savo nyt ei vain ole jääkiekko maakunta. Mutta kyllähän teillä puhutaan Suomen ruminta murretta ja porukka on kierointa tässä maassa, eli on jotain ennätyksiä sielläkin. Pidä niistä kiinni ja nauti ja mene vaikka Sapkon peleihin, niin välillä saat maistaa voiton makea hedelmääkin, vaikkakin puulaaki tasolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1641
    2. 210
      1517
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1010
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      990
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      55
      809
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      49
      771
    7. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      765
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      725
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      712
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      702
    Aihe