Kalpa

häärmäälää

oijoioijoi voivoivoi.. tai savoksi oejjoejoejoevoevvoevvoe.. Ei se peli nyt oikein vain aukea. Ottakaa mallia Hämeestä koko savo. Ymmärrän, että jo pelkästään heimonne ominaisuuksista johtuen se on mahdotonta, mutta pakkohan se edes yrittää.Pelkästään Hämeestä on neljä hyvää joukkuetta,mutta savosta ei yhtään.. Voe mahotonta tuota räpellystä.. Aijai oijoi..

2

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puijonkatu

luulis pelicans kannattajalla olevan tuoreessa muistissa vielä kun itse räpelsitte sarjan jumbona monta vuotta.

no kyllähän sen ymmärtää että saattaa hieman nousta hattuun kun oma joukkue kerran sadassa vuodessa piipahtaa sarjan kärjessä.

kalpa on sentään saanut 1991 hopeaa. yrittäkää itse joskus saada mitali ja tulkaa sitten aukomaan päätä.

• häärmäälää

Älä lämpeä juntti. Savo nyt ei vain ole jääkiekko maakunta. Mutta kyllähän teillä puhutaan Suomen ruminta murretta ja porukka on kierointa tässä maassa, eli on jotain ennätyksiä sielläkin. Pidä niistä kiinni ja nauti ja mene vaikka Sapkon peleihin, niin välillä saat maistaa voiton makea hedelmääkin, vaikkakin puulaaki tasolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      175
      2968
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2566
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2220
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1849
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1773
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1651
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      1452
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1151
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1079
    Aihe