Rahaa tulee tilille vaikka en pelaa, ihme juttu tää veikkauskortti sen tilasin ja rahaa alkoi tuleen pankkitilille vaikka en ole pelannut ko.pelejä.
Maksaako Veikkaus jotain ihme bonuksia tilille, nyt tullut kaikkiaan noin 540€ ylimäärästä rahaa tilille, mitä en ole ainakaan itse pelannut!!!
Tämösii korttei lisää millä saa ylimärästä rahaa!!!!
Rahaa tuulle
2
798
Vastaukset
- ajassa
oot saanu ton 540@€ ?
- minäkin siis
Aika omituista,on varmasti numerot/kortit sekaisin.
Nyt oli minunkin pelitililleni ilmestynyt 10 viikon lotto jota en ole pelannut.
Ilmeisestikin on käynyt niin että kun kävin R-Kioskilla laittamassa parit laput on seuraavan veikkaajankin pelit tulleet minulle....
Vaan mitäpä tekisin:
-jos peli on vaikka peruttu pelaamisen jälkeen kun on huomattu väärä tilinumero mutta peruminen on epäonnistunut ja se onkin jäänyt voimaan
-jos se seuraava pelaaja ei olekaan huomannut ko asiaa mutta kun tulee voitto järkyttyy ja tulee jenkkiläinen oikeusjuttu
-jos koko peli onkin ihan virhejuttu mutta silti järjestelmässä voimassa.
No,nyt saa 10 viikkoa jännittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645