me pari kertaa kokeiltu kolmen kimppaa siten että miehen kaveri ollu mukana kolmantena onko muilla kokemuksii samasta ryhmästä ja olen miettiny et kannattaako kokeil viel uusiks mies kyl haluis mut mä en varma haluunko
kolmistaan
6
5129
Vastaukset
- kokenut sen
Itse kokeilimme kolmin ja siis tavalla 2 miestä ja yksi nainen.
Kolmas mies oli vain katsojana ja halusikin näin.Eli rakasteltiin loppuun asti muijan kanssa vain katseen alla.Paikkana sänky ja katsovalle tuoli vierelle.
Vaikeata tietysti alkuun ainakin itselle oli olla itse täysin paljaana kaverin nähden miehisyys seisoen.
Kokemuksena ihan hyvä ja aiotaan tehdä se uudelleen. - sebring06
Hei Maiju! Meillä on n 3-vuoden kaunis, hyvä ja kaikkia osapuolia, siis vaimoni, minä ja miespuolinen ystävämme, tyydyttävä kokemus. Oikeastaan aluksi itse järjestin tilanteen, näyttämällä ystävällemme alastonkuvia vaimostani. Sen jälkeen pidimme saunaillan, jossa ystävämme tarjoutui pesemään vaimoni selän. Siitä eteenpäin kaikki sujui itsestään.
Jos te, tai joku muu tosissaan asiaa miettivä haluaa tietää enemmän, ottakaa yhteyttä.
Terv sebring06- panohullu mies
Moi
Mulla muutama kimppakokemus, missä olen ollut kolmantena nussimassa parin naista. On ollut todella kiihottavaa ja nautinnollista. Tulisin mielelläni vaikka teille sessioon jos tahdotte uusia kimppapaneskelun :)
voitte vastata s.postiini [email protected] - friskis
Olen itse ollut muutaman parin kanssa kolmantena mutta valitetavasti se on aina jäänyt siihen ensimmäiseen kertaan kun jälkeenpäin parilla ei olekkaan ollut kaikki asiat keskusteltuna keskenään ja mies onkin sitten suuttunut kun nainen on nauttinut seurasta. Miksi lähteä mukaan kimppakokeiluun jos ei ole varma siitä että kestää sen loppuun asti. Harmittaa tietysti että näin on käynyt mutta eihän sille m itään voi. 46v mies 06alueelta
- miestla
Moi
Meillä on melkein sama tilanne. Muutaman kerran on minä, mun vaimo ja mun hyvä kaveri leikitty kolmistaan. Aina on ollut kivaa, mut koko porukka liian päissään ;-) Mut ollaan kuitenkin entistä läheisempiä kavereita kaikki kolme ja järkätään silloin tällöin kolmen hengen saunailtoja, jotka voi päättyä seksiin tai sit ei. Lauantaina ei kun mun kaveri oli kehnolla fiiliksellä ja lähti loppuillasta kotiin. Se ei ollu meidän vika, mut ei sille mitään voi. Ei seksiin pidä pakottaa. Meil oli sit vaimon kanssa kahden hengen seksi-ilta ja diskotanssia alasti :-)
Me on nautittu noista jutuista vaik rehellisesti täytyy sanoa et onhan se ollu vähän räpeltämistä ja itse kunkin seksuaalisia rajoja on pitäny vähän venyttää välillä.
Jos haluut jutella kokemuksista niin pistä meili miestla -ät- gmail.com, kaikki detaljeja ei viittis laittaa julkiselle palstalle. Tää siis EI ollu iskuyritys... :-) - uudelleen
Kokeiltu on kans, mieheni kaverin kans ja vaikeeta
on. Että se kolmas edes uskaltaa koskee edes muhun
ja jotenkin muutenkin. Sit kerran tässä (apua) täysin vieras ihminen tuli iskeen ja sanoin etten ole yksin bilettämässsä, halus silti kokeilla, joten
lipsahti ja otin mukaani. No kiva kokemus, vaikka
ventovieras tyyppi, onneks fiksu. En koskaan ennen ole tehnyt vastaavaa, mut ei jäänyt mitään negatiivistä muisteltavaa. Vielä on se kaksi kokeilematta yht´aikaa, no ehkä vielä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854