Mä olen sitä mieltä että muijan ulkonäöllä ja iällä ei ole mitään väliä mitä tulee suuseksiin. Parasta nautintoa miehelle on suuseksiä rakastava nainen ja joka rakastaa vielä spermaakin. Sen tuntee kun nainen rakastaa imemistä, siitä saa heti mieskin paljon enemmä nautintoa.
naisen iällä/ulkonäöllä ei väliä.
6
1988
Vastaukset
Joo,pitää paikkaansa. Voisin kirjoittaa suunnilleen samoin. =)
- S_guru
Joo, tekohampaatkin kun ottaa pois, niin ei hampaat raavi ja on pehmeempää.
- avustavatuomari
suuseksi kuva: http://www.riemurasia.net/jylppy/displayimage.php?album=5&pos=71
- sillä...
nyt on väliä onko ulkonäköä vaiko ei! taso kyllä pitää säilyttää, eihän kukaan itseään kunnioittava mies/nainen voi antaa kenekään"monsteri hirviön", vähemmän kauniin lihavan ottaa itseltään suihin?! HYI!!! myös ulkonäkö on tärkeää ja kiihottaa!!
- neito83
juu olen aivan samaa mieltä ei mitään väliä ei naisen eikä mies iällä ja ulkonäöllä pääasia on että molemmat nauttii itse tykkään suuseksistä molemmin puolin
- minäkin ...
tykkään sekä antaa että ottaa suusexiä mutta en voisi kuvitellakkaan työntäväni kalua kenenkään lihavan tai muutenkin rupsahtaneen suihin!!! enkä senpuoleen voisi nuolla ketään lihavaa ja/tai karvaista naista!!YÄK!!! taso pitää säilyttää eikä paneskella kaikkea liikkuvaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2822574Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001379- 1081251
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831241Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi971188Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581185- 441042
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi71946Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22890- 33797