Paras pari Leijonalle?

- * -

Mikä horoskooppi ois paras Leijonalle??

23

14702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nskorppari

      AINAKIN ON LEIJONA(MIES)!!

      • NUIMBER28

        LEIJONA.SKORPIOONI.OINAS.JA ENNEN KAIKKEA SIKS KOSKA OIS NASTAA KIEHNÄTÄ AINA ILTAISIN KUN TULISI SAUNASTA LEIJONALEIDIN TAI SKORPPARILEIDIN TAI OMAN OINASNAARAANI KANSSA.JA JOSKUS OIS IHANAA VIETTÄÄ AIKAA KAKSISTAAN SELLAISEN KANSSA.KAHDEN KOIRAN KERA < MYÖS LEFFAA KATSOESSA
        JA ENNEN KAIKKEA KUN TULIS TÖISTÄ KOTIIN VASTASSA OLISI RVA J.TY.AVOV.NAISYST.KIHLATTU.JA YSTV JA SITTEN JOSKUS VIELÄ KAHDEN SAKSANPAIMENKOIRAN KERA VASTASSA JA BERNINPAIMENKOIRA WANDAN KERA


      • Ihmetyinen
        NUIMBER28 kirjoitti:

        LEIJONA.SKORPIOONI.OINAS.JA ENNEN KAIKKEA SIKS KOSKA OIS NASTAA KIEHNÄTÄ AINA ILTAISIN KUN TULISI SAUNASTA LEIJONALEIDIN TAI SKORPPARILEIDIN TAI OMAN OINASNAARAANI KANSSA.JA JOSKUS OIS IHANAA VIETTÄÄ AIKAA KAKSISTAAN SELLAISEN KANSSA.KAHDEN KOIRAN KERA < MYÖS LEFFAA KATSOESSA
        JA ENNEN KAIKKEA KUN TULIS TÖISTÄ KOTIIN VASTASSA OLISI RVA J.TY.AVOV.NAISYST.KIHLATTU.JA YSTV JA SITTEN JOSKUS VIELÄ KAHDEN SAKSANPAIMENKOIRAN KERA VASTASSA JA BERNINPAIMENKOIRA WANDAN KERA

        Olipa siinä selkeä viesti.


    • Nimetön

      Oinas on tunnetusti erittäin sopiva leijonalle. Nyt on niin myöhä etten lähde etsimään lisää tietoa ( on muistaakseni joku toinenkin merkki joka erityisen hyvin istuu ) . Se mikä noissa erityisesti toimii on että ovat molemmat tulimerkkejä ja kuitenkin myös erilaisia . Syntyy hyvää tasapainoa.
      Toivottavasti tämän näet vaikka on jo viikkoja tuosta kun viestin kirjoitit, , ,

      • seijakorpi

        Tulimerkit tulevat keskenään hyvin toimeen. Heille käy myös ilmamerkit, mutta riippuu sitten kuinka intensiivisen suhteen haluaa. Tulimerkeillä tulta riittää (Leijona, Jousimies ja Oinas) Ilmamerkkien kanssa meno on keveämpää. (Vaaka, vesimies ja kak´sonen).

        Muut eivät vaan osaa sytyttää samalla tavalla taikka jopa sammuttavat roihuavan tulen.


      • härkäN
        seijakorpi kirjoitti:

        Tulimerkit tulevat keskenään hyvin toimeen. Heille käy myös ilmamerkit, mutta riippuu sitten kuinka intensiivisen suhteen haluaa. Tulimerkeillä tulta riittää (Leijona, Jousimies ja Oinas) Ilmamerkkien kanssa meno on keveämpää. (Vaaka, vesimies ja kak´sonen).

        Muut eivät vaan osaa sytyttää samalla tavalla taikka jopa sammuttavat roihuavan tulen.

        mutta nyt minulla on taas kerran leijonamies... mikä siinä on :-) Ja olemme molemmat yhtä kuumana toistemme perään... Jokin siinä täytyy olla että vain leijonamies sytyttää tällä tavalla.. muilla kokemuksia härkä-leijona suhteista?


      • seijakorpi
        härkäN kirjoitti:

        mutta nyt minulla on taas kerran leijonamies... mikä siinä on :-) Ja olemme molemmat yhtä kuumana toistemme perään... Jokin siinä täytyy olla että vain leijonamies sytyttää tällä tavalla.. muilla kokemuksia härkä-leijona suhteista?

        Anteeksi, huomasin vasta kirjoitettuani ton edellisen että onhan niitä maa merkkien kanssa olevia leijonia minunkin tuttavapiirissäni. kaksi tosi pitkää suhdetta, vanhempia ihmisiä. Toinen leijonamies - härkänainen ja toinen leijonamies - kaurisnainen ja ihan hyviä pariskuntia ovat. Tuttavapiirissä on ollut myös Härkämies - leijonanainen -yhdistelmä, joka pättyi eroon sekä yksi härkänainen -leijonamies jolle kävi samoin. Eiköhän näissäkin jutuissa ole kyse myös kemiasta sekä molempien taustoista muuten. Toivon teille kuumaa, pitkää ja onnellista suhdetta! : ) S.K.


      • härkätypykkä
        härkäN kirjoitti:

        mutta nyt minulla on taas kerran leijonamies... mikä siinä on :-) Ja olemme molemmat yhtä kuumana toistemme perään... Jokin siinä täytyy olla että vain leijonamies sytyttää tällä tavalla.. muilla kokemuksia härkä-leijona suhteista?

        Meillä menee todella hyvin vaikka on kyseessä härkänainen ja leijonamies. Seksielämä on loistavaa ja leijonamies osaa pitää naisensa todella tyytyväisenä.Mutta kyllä härkänainenkin saa jellonan kehräämään....


      • leijonatar
        härkäN kirjoitti:

        mutta nyt minulla on taas kerran leijonamies... mikä siinä on :-) Ja olemme molemmat yhtä kuumana toistemme perään... Jokin siinä täytyy olla että vain leijonamies sytyttää tällä tavalla.. muilla kokemuksia härkä-leijona suhteista?

        Se on hassua että aina mua on viehättänyt eniten Härkä miehet mikäköhän ihme siinä on että usein Härät ja Leijonat tuntee vetoa toisiaan kohtaan.Olen seurustellu nyt vähän yli 2 vuotta härkä miehen kanssa alussa tuntu että tykätään kauheesti samoista asioista mutta nyt on ruvennu tulee eroavaisuuksia esille aika paljon =D Mä kun oon sellanen joka tykkäis mennä/bilettää ja en jaksais nyhjää himas,mut sit Härkä mieheni haluais vaan ja ainoastaan olla kotona nyhjäämässä =D Ja sitten myös Härissä (ei kaikissa) on se vika että puoliso ei saa mennä yksinkään bilettään , että sen täytyy niinku koko ajan olla vahtimassa mitä toinen tekee =D mun kaverillakin on tai oli härkä mies joka ei päästäny mun kaveria(kaksonen) koskaan yksin mihinkään =D Vähän sama juttu meilläkin on mutta ei se mua toisaalta haittaa on se kivempi mennä yhdessä viihteelle =)Meijän kaverinakin on Härkä ja Leijona yhdistelmä mutta toisin päin Härkä nainen ja Leijona mies he olivat pitkään yhdessä mutta sitten HÄrkä nainen kyllästyi Leijona mieheen kun tämä teki vaan koko ajan töitä eikä lähteny viihteelle koskaan tämä härkänainen oli viihteellä useinkin , hassua että meni nyt noin päin =D mutta elikös heilläkin päättyi suhde eroon. Mä en kyllä ole ajattellu ite jättäväni Härkä miestäni vaikka hän onkin kotona nyhjääjä =D täytyy vaan potkii sitä persuksille ni eiku se liikkeelle lähe ;)


      • härkä lady
        härkäN kirjoitti:

        mutta nyt minulla on taas kerran leijonamies... mikä siinä on :-) Ja olemme molemmat yhtä kuumana toistemme perään... Jokin siinä täytyy olla että vain leijonamies sytyttää tällä tavalla.. muilla kokemuksia härkä-leijona suhteista?

        kieltämättä.. vaikka kuinka yritin unohda leijona miestä...hän vetää ja vetäää... ja menen hänen luo taas ... on mahtava fiilis jokaisesta kosketuksesta.... ja seuravaana päivänä vihan itseni.. koska tajuan että paitsi seksia mikän muu ei toimi.. ;(... ehkä se 16 vuotta ikäero vaikuttaa.. en tie... mut hei.. tiedän että minäkin vedän hänet itselleni .. jos en ota yhteyttä pitkän ajan.. ;) eli suhde? -ei!!! seikailu?? -KYLLÄ ;)


      • leijonatar kirjoitti:

        Se on hassua että aina mua on viehättänyt eniten Härkä miehet mikäköhän ihme siinä on että usein Härät ja Leijonat tuntee vetoa toisiaan kohtaan.Olen seurustellu nyt vähän yli 2 vuotta härkä miehen kanssa alussa tuntu että tykätään kauheesti samoista asioista mutta nyt on ruvennu tulee eroavaisuuksia esille aika paljon =D Mä kun oon sellanen joka tykkäis mennä/bilettää ja en jaksais nyhjää himas,mut sit Härkä mieheni haluais vaan ja ainoastaan olla kotona nyhjäämässä =D Ja sitten myös Härissä (ei kaikissa) on se vika että puoliso ei saa mennä yksinkään bilettään , että sen täytyy niinku koko ajan olla vahtimassa mitä toinen tekee =D mun kaverillakin on tai oli härkä mies joka ei päästäny mun kaveria(kaksonen) koskaan yksin mihinkään =D Vähän sama juttu meilläkin on mutta ei se mua toisaalta haittaa on se kivempi mennä yhdessä viihteelle =)Meijän kaverinakin on Härkä ja Leijona yhdistelmä mutta toisin päin Härkä nainen ja Leijona mies he olivat pitkään yhdessä mutta sitten HÄrkä nainen kyllästyi Leijona mieheen kun tämä teki vaan koko ajan töitä eikä lähteny viihteelle koskaan tämä härkänainen oli viihteellä useinkin , hassua että meni nyt noin päin =D mutta elikös heilläkin päättyi suhde eroon. Mä en kyllä ole ajattellu ite jättäväni Härkä miestäni vaikka hän onkin kotona nyhjääjä =D täytyy vaan potkii sitä persuksille ni eiku se liikkeelle lähe ;)

        37v. on tullu ikää mittariin ja en oo koskaan tuntenu niin huumaavaa rakkautta kun tunsin härkämiestä kohtaan..Kaikki oli aivan täydellistä alkuun, kunnes rupes luonne erot näkymään..
        Rakkauden huumassani en ottanu ennakko varotuksia todesta, koitin sopeutua ja voin henkisesti pahoin .. kunnes härkämies petti mua ja vei maton jalkojen alta. Toki kyseessä saatto olla narsisti (luonnekuvaus ainakin täsmäs), mutta tosi kipeä opetus oli.. Mikään ei oo leijonalle pahempaa, kun tulla petetyksi...


    • erkki-X

      Nykytiedon valossa Härkä on täydellinen pari leijonalle ja päin vastoin!

      • lelloNa

        ekaa kertaa kait oon seukannu härän kans mut ei tääkään ota onkeensa. Neitsuen kans meni 16v tein 2 kaunist alasta mut siihen se jäikin .... eli pallo jalkaan . Oletan et on merkki mikä hyvänsä ei se siitä oo kii vaan meistä kustakin itestämme ei toi taivas sitä sanele ainaskan enää
        . kokeilin muuton jousika ja oinaankin ni ja vaaka ja kaskonen meni


      • ,,,,,,,,,
        lelloNa kirjoitti:

        ekaa kertaa kait oon seukannu härän kans mut ei tääkään ota onkeensa. Neitsuen kans meni 16v tein 2 kaunist alasta mut siihen se jäikin .... eli pallo jalkaan . Oletan et on merkki mikä hyvänsä ei se siitä oo kii vaan meistä kustakin itestämme ei toi taivas sitä sanele ainaskan enää
        . kokeilin muuton jousika ja oinaankin ni ja vaaka ja kaskonen meni

        oon muuton sit eläny ja nähny enemmän ku 50v


      • toffeekissanen
        ,,,,,,,,, kirjoitti:

        oon muuton sit eläny ja nähny enemmän ku 50v

        oinas on upein vaihtoehto. osaa paijata turkkia oikeaan suuntaan...


      • ...turkin silittäjä oinas!
        toffeekissanen kirjoitti:

        oinas on upein vaihtoehto. osaa paijata turkkia oikeaan suuntaan...

        Olisiko se oinas ollutkin paras, ei ole sattunut kohdalle. TÄllä hetkellä olen jousimiehen kanssa ja tulta ja tappuraa riittää, kuten myös intohimoa!!! (lue=paljon riitoja).


      • voi hengaa muidenkin kanssa
        ...turkin silittäjä oinas! kirjoitti:

        Olisiko se oinas ollutkin paras, ei ole sattunut kohdalle. TÄllä hetkellä olen jousimiehen kanssa ja tulta ja tappuraa riittää, kuten myös intohimoa!!! (lue=paljon riitoja).

        itse peruuttelen ravun kanssa, ja voin sanoa että on muuten välillä vaikeaa. mutta kyllä joskus ne kulkee eteenkinpäin.


    • lady leijona

      jotain elämää suurempaa voivan olla tulossa neitsytmiehen kanssa,jonka olen nyt muutaman kerran tavannut.uskon ennemminkin henkilökemiaan kun merkkien yhteensopivuuteen.poltin tuleni loppuun pitkän avioliittoni aikana leijonan kanssa.rapumies sai sen uudelleen liekkeihin,mutta katosi itse kuvioista.toinen leijona ja härkä saivat aikaan ahdistusta,mutta tämä neitsyeni erottuu joukosta edukseen,niin kuin se rapukin aikanaan.

      • Nimetön

        ..vaikuttaa kuulemma enemmän kuin aurinkomerkki tunneasioissa. Kun toisen kuu on samassa merkissä kuin toisen aurinko, merkitsee se harmoonista suhdetta,sanotaan.
        En tiedä. Olen leijona ja kuu on oinaassa ja oinaiden kanssa olen aina parhaimmin tullut juttuun.
        Ja sen verran kosmiseen säteilyyn uskon, että oinasmiestä nyt katselen. Voihan kokeilla.


    • härkäleijona on viehätys....

      olen härkänainen jaa leijonamieheni ja mul oon kuuma seksiä ja ihanaa yhes...silleen haluttiin toisiaan heti alusta ja tuntee sen kemian ilmassa heti..siin on jotain maagista..ainoa ongelma on että nämä 2 ovat molemmat todella vahvoja personaalisuuksia ja kompromissejä joutuu tekee puolin ja toisin joka päivä...mut ei pystytä eroamaan kun tuntuu et kuumuus ei häviää ja magikkaa oo ilmassa eli suosittelen yrittämistä ja kokeilu ei ainaka pystyy olla eros vaik yrittäiski....

    • Leijona mää oon

      Pitkä taival on takana härkämieheni kanssa eikä loppua näy:)

    • horskoop

      Ehdottomasti ei ainakaan Neitsyt !!!!!
      Kauriista itse aikoinaan pidin tosi kovasti vaik olikin hieman salaperäinen olemus =O)

    • tosileijona

      Niin mikähän ois sopiva pari naarasleijonalle. Kun nouseva merkkikin on
      leijona?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4319
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      238
      2123
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1570
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1391
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      253
      1100
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1067
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1035
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      136
      1033
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      53
      918
    Aihe