operaattori ei löydä vikaa on tarkastanut linjansa ja laitteensa. koneessa ei ole vikaa sillä kone oli takuu huollossa tosin jouduin maksamaan sen huollon kun ei vikaa löytynyt.
modeemi on täysin toimiva koska se pingaa.
jos kerran vikaa ei operaattorissa eikä koneessa eikä modeemissa niin missä sitten?????????????????????????????????
voiko se olla televisiossa kun käyttävät samaa kaapelia?
laajakaista pätkii
hoomoilanen turusta
3
482
Vastaukset
- ATK asentaja rämö
televisiossa ei voi olla vikaa mikä vaikuttaa netin toimimiseen.
koneen viemisestä takuuhuoltoon sen verran että ennen kuin sen vie niin pitäisi olla aika varma että siinä tosiaan on vika.
minkäs merkkinen kone sulla on?, nimittäin sain tietää viikonloppuna muutamien koneiden "vakio" ongelmia mikä voi aiheuttaa pätkimisiä.- Täällä myös yksi
Itselläni on samat ongelmat ja kone on fujitsu siemens amilo, 3vuotta vanha kone.. sanooko mitään?
- -operaattori
on kyseessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008950
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265498- 534651
- 904470
- 593619
- 513356
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663283Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262856Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502722- 432621