tarviiko lämppäri mitään muuta loimea kun toppaloimen talveksi?
tarviiko!!!!!!!
3
443
Vastaukset
- Mulla inakin on.,..
Sain nyt kesällä lämppräin ja oon nähnyt kyllä talleilla talvella et lämppäreille laitetaan (pakkasesta riippuu) nini laitetaan fleece loimi ja toppa loimi ja (eriskeen välillä) tuulta kestävä tai vettä kestävä mulla on noi kaikki et katon sit aina mitä laittaa miksikin päiväksi.
- ainakin
on lämppärit ollu ilman loimee pihalla riippuen tietenki pakkasen määrästä...jos kova pakkanen ni toppaloimi tai pelkkä fleeceloimiki riittää...ja jos on märkä lumisade niin sit sadeloimi...maalaisjärkiä saa käyttää näissäki asioissa...jotkuhan ei pietä loimea ollenkaan oli sää mikä hyvänsä ja hepoilla on sit kivan näkönen talvikarva...
- ei loimia
ainakin kirjoitti:
on lämppärit ollu ilman loimee pihalla riippuen tietenki pakkasen määrästä...jos kova pakkanen ni toppaloimi tai pelkkä fleeceloimiki riittää...ja jos on märkä lumisade niin sit sadeloimi...maalaisjärkiä saa käyttää näissäki asioissa...jotkuhan ei pietä loimea ollenkaan oli sää mikä hyvänsä ja hepoilla on sit kivan näkönen talvikarva...
itse pidän harvoin hevosellani loimea! jos kylmä ilma ja heppa hikinen ratsastuksen jälkeen niin ilmasta riippuen toppaloimen tai fleeceloimen laitan..meidän kaksi lämppäriä on ulkona aina(pihatossa) ja vanhemmalle joskus laitetaan loimi riippuen säästä ja pakkasesta. meidän lämppäreillä on 3 loimea; toppaloimi, fleeceloimi ja sadeloimi ja yksi ns. pihaloimi vanhemalla tammalla. loimen käyttö riippuu ihan hevosesta ja karvasta. meillä hevosilla on oikein paksu karva niin ei loimetkaan sitten kovassa käytössä ole.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä992055Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2881866Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3251688Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041555- 311177
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht901134Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941103- 511047
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤651042- 581028