Onko kenelläkään tietoa tästä paikasta. Nimi, löytyykö kotiinkuljetusta, yhteystietoja jne? Ilmeisesti tullut siihen ärrän viereen?
Neulamäen pizzeria
20
2896
Vastaukset
- DjHande
Käytiin testaamassa kyseinen paikka,hyvät pizzat oli,ainut vaan että hieman hinnakkaat.
Kotiinkuljetus ei selvinnyt mutta tuskin heillä sitä on tarjolla.Osoite on Juontotie jotain ja on tosiaankin neulamäen ärrän vieressä.
Ruokalistasta sen verran vielä että listalla ei ole muita ruokia kun pizzoja,pois lukien pitakebab 8e ja rullakebab 9e.Ei muutakun syömään,itse aion ennemmin käydä täällä kun mäntygrillillä.Itse paikan nimi jäi vähän epäselväksi,numerotiedustelusta saat kyllä numeron jo pelkällä juontotie osoitteella.- nepalista päivää
Nimi on joku baba's ja jotain ja olisin melko varma, että myös kotiinkuljetusta harrastavat, ainakin auto löytyy.
- pizza_mies
Olisiko ehdotuksia
- Anonyymi
Hei!
Aikoinaan tuolta sai tämän palstan mukaan parhaat/ makoisimmat/edullisimmat/suositeltavimmat pizzat. Onko kilpalijoita tullut markkinoille? - Anonyymi
Ei neulamäessö ole enää ärrää.
- Anonyymi
Pizzaa....
- Anonyymi
Tekisi mieli rapeaa pizzaa
- Anonyymi
oho-pitsaa
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Ylläpidon toiveesta.
- Anonyymi
Pizzaperjantai
- Anonyymi
Pizzaperjantai!!!
- Anonyymi
ahaa
- Anonyymi
Tilaan nimittäin pitsan. Perhekoon pitsan tai kaksi normaalia ja syön itse kaikki.
- Anonyymi
Pizzaperjantai!!!
- Anonyymi
Tähän on nyt tultu
- Anonyymi
Taas pizzaperjantai!
- Anonyymi
Sunnuntai pitsapäivä
- Anonyymi
Pizzaperjantai!
- Anonyymi
jos nimenä on neulamäki niin varmasti on nuppineuloja ja nastoja pizzassa täytteenä
Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986348KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555865Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602833Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072268Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071958- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331108