itse syön nyt ensimmäistä kertaa elämässäni Clomifen hormoneja. Ja toivon kovasti saavani kaksoset. :)
Kellään tärpännyt CLOMIFEN:ien avulla?
7
909
Vastaukset
- ei kaksosia
Suvussamme on voimakas "kaksosrasite", mutta silti molemmat Clomeilla alkunsa saaneet lapsemme ovat yksösiä. Kovasti ekasta toivottiin kyllä kaksosia, mutta hyvä näinkin :)
- 1981
Aloitin Clomifen tablettien syömisen keväällä, ehdin yhden satsin syömään kun jo olin raskaana(olimme yli vuoden yrittäneet vauvaa!). Se raskaus meni ikävä kyllä kesken noin 9vkolla. Sen jälkeen söin kaksi kuuria ja olin yllättäen taas raskaana, todella tehokkaita! Eilen kävin sitten ekassa ultrassa(raskausviikkoja 13 3) ja oli kyllä todella suuri yllätys kun sain kuulla/nähdä odottavani kaksosia! Lääkärikin sanoi että tableteilla on osuutta asiaan.
- ...n. vuosi sitten
Eli olimme yrittäneet vauvaa n. 2 vuotta ennen kuin hakeuduin tutkimuksiin ja Clomit sain heti kun ei ilmennyt "vikaa" isä- eikä äitiehdokkaista... Nyt on ihanan ihanat 1 v. kaksoset. :)
- kaksosten isä
Meillä tärppäsi aika pian Clomifenillä. Kaksoset tuli puoli vuotta sitten. Vaikka meillä on näiden vauvojen kanssa mennyt aika kivasti ja lapset ovat rakkaita, toki tämä on rankkaa, niin siitä huolimatta tuntuu oudolta että joku toivoo kovasti saavansa kaksoset. Kaksosraskaus on kuitenkin riskialttiimpaa ja sanonta että "siinä se kaksi vauvaa menee kuin yksikin" ei mielestäni pidä paikkaansa.
Onnea ja voimia kuitenkin, kävi sitten miten kävi.- ensi kesäkuussa
IVF:llä. :))))))))))))))
- Nainen02
söin ekan clomi kuurin..ja kävin eilen gynellä, ja 3 rakkulaa oli kehittynyt!! ja nämä oli oikeassa munasarjassa, vasenta ei löydetty ultran avulla joten ei tietoa onko sinne kehittynyt yhtään, kaksoset olis kyllä ihanat!
- enni
Meillä tärppäsi neljännestä clomikuurista ja kaksosia siis odotellaan syntyväksi huhtikuussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424676- 562307
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2571673Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2671665Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921166Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481133Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2691087- 671083