Kellään tärpännyt CLOMIFEN:ien avulla?

Kertokaas tarinanne :)

itse syön nyt ensimmäistä kertaa elämässäni Clomifen hormoneja. Ja toivon kovasti saavani kaksoset. :)

7

920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kaksosia

Suvussamme on voimakas "kaksosrasite", mutta silti molemmat Clomeilla alkunsa saaneet lapsemme ovat yksösiä. Kovasti ekasta toivottiin kyllä kaksosia, mutta hyvä näinkin :)

• 1981

Aloitin Clomifen tablettien syömisen keväällä, ehdin yhden satsin syömään kun jo olin raskaana(olimme yli vuoden yrittäneet vauvaa!). Se raskaus meni ikävä kyllä kesken noin 9vkolla. Sen jälkeen söin kaksi kuuria ja olin yllättäen taas raskaana, todella tehokkaita! Eilen kävin sitten ekassa ultrassa(raskausviikkoja 13 3) ja oli kyllä todella suuri yllätys kun sain kuulla/nähdä odottavani kaksosia! Lääkärikin sanoi että tableteilla on osuutta asiaan.

• ...n. vuosi sitten

Eli olimme yrittäneet vauvaa n. 2 vuotta ennen kuin hakeuduin tutkimuksiin ja Clomit sain heti kun ei ilmennyt "vikaa" isä- eikä äitiehdokkaista... Nyt on ihanan ihanat 1 v. kaksoset. :)

• kaksosten isä

Meillä tärppäsi aika pian Clomifenillä. Kaksoset tuli puoli vuotta sitten. Vaikka meillä on näiden vauvojen kanssa mennyt aika kivasti ja lapset ovat rakkaita, toki tämä on rankkaa, niin siitä huolimatta tuntuu oudolta että joku toivoo kovasti saavansa kaksoset. Kaksosraskaus on kuitenkin riskialttiimpaa ja sanonta että "siinä se kaksi vauvaa menee kuin yksikin" ei mielestäni pidä paikkaansa.

Onnea ja voimia kuitenkin, kävi sitten miten kävi.

• ensi kesäkuussa

IVF:llä. :))))))))))))))

• Nainen02

söin ekan clomi kuurin..ja kävin eilen gynellä, ja 3 rakkulaa oli kehittynyt!! ja nämä oli oikeassa munasarjassa, vasenta ei löydetty ultran avulla joten ei tietoa onko sinne kehittynyt yhtään, kaksoset olis kyllä ihanat!

• enni

Meillä tärppäsi neljännestä clomikuurista ja kaksosia siis odotellaan syntyväksi huhtikuussa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      57
      3451
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2816
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      148
      2630
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2321
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      357
      2053
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      156
      1704
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1495
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1338
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      38
      1293
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1174
    Aihe