Mistä johtuu, että tälle palstalle on kasaantunut luonteeltaan häiriintyneet kirjoittajat.
Kaunistellen sanottua
10
468
Vastaukset
- Tom Tietävä
Mieleltään häiriintyneitä psyykkisesti sairaita ei ole montaa.
- Asiaa seurannut
Psyykkisesti ja hengellisesti sekavia aivan riittävästi. Joilla omastamielestään on korkea ymmärrys kuuluu tähän samaan joukkoon, heiltä kun puuttuu terveellinen itsensä tunteminen.
- Jeesukseen uskova
Asiaa seurannut kirjoitti:
Psyykkisesti ja hengellisesti sekavia aivan riittävästi. Joilla omastamielestään on korkea ymmärrys kuuluu tähän samaan joukkoon, heiltä kun puuttuu terveellinen itsensä tunteminen.
Ja uskokin tulee lapsta, jos saa yhdistyksen sertifioiduilta luvan uskomiseen. Kuinka joku voikin olla niin sokea että alkaa rakentamaan autuutensa ihmisten mielipiteisiin, ja hylkää Jumalan sanan lupaukset, jotka Jeesuksen Kristuksen kautta meillen taritaan. ARMOSTA LAHJAKSI.
Olisi monen aika nostaa katseensa ihmisjumalista Kristukseen. Sitä ei ihminen ikinä kadu. Ja ajallinen elämäkin muuttuu iloiseksi ja onnelliseksi Jumalan rakkaan lapsen vapaaksi elämäksi, - ruikutuksen sijaan.
Mutta... mielenterveyspotilaat joita on yksi taikka kaksi täällä häiriköimässä, ovat vielä eri asia.
- ----
Se varmaan johtunee hoitokokouksien kyvyttömyyksistä parantaa sellaisia jotka eivät ole parannusta tehneet.
- levittäjiä
Tälle palstalle on todellakin kasaantuneet paitsi häiriintyneet niin myöskin katkeroituneet ihmiset. Tosiuskovaisiahan täällä ei ole jo siitä syystä, että he tahtovat olla kuuliaisia niille neuvoille, joita on annettu tälläisten sivujen suhteen. Nämähän eivät ole millään tavoin rakentavia sivuja, vaan yksi niistä sielunvihollisen lukuisista keinoista eksyttää heikkoja kulkijoita.
Elävässä seurakunnassa annetaan oikeat vastaukset jokaiseen kysymykseen Pyhän Hengen johdatuksen kautta. Näin ollen Jumalan lasten ei tarvitse tulla tänne. Sen sijaan katkeroituneet ihmiset, joiden oma ymmärrys ja viisaus osoitetaan vääräksi Jumalan Sanalla, joutuvat julistamaan omaa väärää oppiaan nimettöminä näillä sivuilla. He eivät uskalla jutella asioista kasvotusten saarnaajien kanssa, koska joutuisivat tunnustamaan olevansa väärässä.Kumpaa itse katsoisit olevasi: Harhaopin levittäjä vai katkeroitunut?
Kunnon ristittyjähän täällä ei kai ole, vai onko yksi?- Jeesukseen uskova
Olet muuten ensimmäinen joka sen rehellisesti tunnustit.
"Tosiuskovaisiahan täällä ei ole jo siitä syystä, että he tahtovat olla kuuliaisia niille neuvoille, joita on annettu tälläisten sivujen suhteen."
Jätkä meni täysillä omaan miinaansa :-)))))
Voi hellanlettas sentään kui söpöä, sääli :-)))))
Minä olen Jeesukseen uskova, olen autuas pyhä ja puhdas. Olen Jumalan lapsi, jonka Jeesus itse on Jumalalle lapseksi synnyttänyt. Enkä totisesti osaani vaihtaisi mihinkaan. Kiitos Jeesus. - Jeesukseen uskova
vihne kirjoitti:
Kumpaa itse katsoisit olevasi: Harhaopin levittäjä vai katkeroitunut?
Kunnon ristittyjähän täällä ei kai ole, vai onko yksi?Ylpeys kävi lankeemuksen edellä :-))))))
Näin siinä aina käy kun ihminen ryhtyy jumalaksi! - Sinä tunnustat
Jeesukseen uskova kirjoitti:
Olet muuten ensimmäinen joka sen rehellisesti tunnustit.
"Tosiuskovaisiahan täällä ei ole jo siitä syystä, että he tahtovat olla kuuliaisia niille neuvoille, joita on annettu tälläisten sivujen suhteen."
Jätkä meni täysillä omaan miinaansa :-)))))
Voi hellanlettas sentään kui söpöä, sääli :-)))))
Minä olen Jeesukseen uskova, olen autuas pyhä ja puhdas. Olen Jumalan lapsi, jonka Jeesus itse on Jumalalle lapseksi synnyttänyt. Enkä totisesti osaani vaihtaisi mihinkaan. Kiitos Jeesus.Ja nuin huonot hedelmät hyi.
- teutatess
Sinä tunnustat kirjoitti:
Ja nuin huonot hedelmät hyi.
HUONOISTA HEDELMISTÄ , JNE,
Tämä on omavanhurskaiden salaatti eli goktaili .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262193Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681759Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281200Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631057