Kalat & Vesimies???

Katya::))

Olen itse kalat ja poikaystäväni on vesimies, onko kenelläkään ollut suhdetta vesimiehen kanssa??
Haluaisin tietää muiden kokemuksia...?

17

3457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autsis

      ei meillä ainakaan toiminut... kestettiin toisiamme 7 vuotta, kuin olisi ollut taistelutantereella, lähes kokoajan. mutta tsemppiä teille

    • valitettavasti

      minullakin kokemusta. reílun vuoden takainen suhde vesimieheen, itse olen kalat nainen. taistelua täälläkin ollut, ja luovuttaminen on jo lähellä. ei mitään kihräämistä kauaa jaksa yrittää jos vaan ei toimi! mutta toivottavasti teidän todella käy paremmin !! :)

      • fouh

        ei todellakaan..itse olen kalat. Koko ajan tuntuu kuin olisi veitsenterällä..väliin menee hyvin ja yhtäkkiä ilman varoitusta jotan onkin pielessä eikä voi kertoa mistä johtuu. yhtä soutamista ja huopaamista ollut jo vuoden.rankaa..en tiedä kauanko enää tätä jaksaa jatkaa. mutta rakkaushan ei ole helppoa.


    • Olen tällä hetkellä vesimiehen(m) kanssa, itse nainen, olemme nyt kaksi vuotta olleet yhdessä. Ylä ja alamäkeä kokoajan. Ei mikään helppo suhde, mutta ei se pelkkä horoskooppi siihen katso, ikä vaikuttaa myös paljon! :)

      • veskarinainen..

        Olen ollut kala m kanssa suhteessa kohta kaksi vuotta. On tässä jatkuvaa aaltoliikettä ylös ja alas mutta suurin syy on kalat miehen herkkyys ja minun realistisuuteni. Itse en ui niin syvissä vesissä kuin kalaseni herkästi tekee, kun tulee vastoinkäymisiä. Molemmat olemme oppineet toisiltamme paljon ja alkuaikojen konfliktit eivät ole enää niin isoja ja repiviä.Kalat hyväksyy ajoittaisen tarpeeni olla itsekseni ja hän on opettanut minut avoimeksi ja romanttiseksi,luottamaan toiseen. Minä hyväksyn kala rakkaani "masennuskauden" ja hän on oppinut, etten hylkää häntä vastoinkäymisistä huolimatta,luottamaan, että olen pysyvästi hänen elämässään.Osaamme jo tunnistaa toistemme tapoja ja eleitä ja mikä hienointa, kalat ei lähde enää karkuun vaan haluaa jutella epäkohdista kasvotusten. Kyllä en tätä suhdetta vaihtaisi pois vaikka ei ole aina todellakaan helpoa. molemmilta joustoa ja ymmärrystä ja ennenkaikkea rakkautta.:)


    • mie-80

      Mä olen ollut naimisissa vesimiehen kanssa ensi kesänä kymmenen vuotta. siis itse olen kalat. Meillä on kolme yhteistä lastakin. Ensimmäiset vuodet olivat hirveää tappelua ja rähinää. Muutettiin yhteen ja erottiin. Tätä kesti n.3-vuotta ja sen jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia. Ollaan onnellisempia kuin koskaan!

    • outi

      olen myös kalanainen ja naimisissa vesimiesmiehen kans enkä päivääkään vaihtaisi pois..

    • vesimiesnainen-86

      Onpa hyvinkin. Itse olen vesimies ja poikaystäväni on kalat ja hyvältä vaikuttaa. Meillä synkkaa ihanasti ja rakkaus on syvää ja intohimoista.

    • mie vaa

      Olen kalanainen ja ex- mieheni on vesimies. Emme olleet samalla aaltopituudella ollenkaan. Sanotaan, että kalat vedenmerkkinä ei tulisi toimeen vesimiehen kanssa joka on nimestään huolimatta ilman merkki. Emme kyllä eronneet luonteiden erilaisuuden takia, vaan exäni alkoholismin. Ei kuitenkaan kannata liikaa tuijottaa sitä, kuka sopii horoskoopiltaan kenenkin kanssa. Ja voivathan nousevat merkkinne sopiakin yhteen. Onnea suhteellenne!

    • kalaa

      Alkuhekuma on ihanaa,mut vesimies on takinkääntäjä.
      Haku on päällä samaan aikaan kalan kanssa seurustelles ja kohta joudut jätetyksi.
      Vesimies.. ei selitystä, piinauksen jälkeen: rakastuin.
      Siis mitä wattua se oli kalan kanssa?
      NEVER vesimies!!!

    • tsemppi

      ex-mieheni oli vesimies ja asuin sen jälkeen toisen vesimiehen kanssa. Avioliitto oli yhtä rätinää ja avoliitto ei myöskään toiminut. Nyt olen rapumiehen kanssa ollut jo muutaman vuoden. Lempi loiskuu ja riitoja ei ole ollut vielä kertaakaan.

    • kiltsi

      No hei, olen ollut 33v.naimisissa vesimiehen kanssa. itse siis olen kalat. kyllä oikein voin suositella ,täysin.

    • Hui kauhistus

      No aluksi ihanaa tämä veskari jahtasi ja halusi tavata ym..no vihdoin suostuin ja hyvin synkkasi ym. mutta kyllä ekan kaksi viikkoisen jälkeen yhtä helvettiä oli vuosi. Välillä rakastettiin ja välillä vihattiin, mutta jollain tapaa irti ei päästy. Nyt tämä suhde on onnellisesti ohi ja huomaan, että tosi ihanaa kun se taistelu vihdoin loppui...en usko, että kalat ja veskari toimii ikinä..kummatkin kuitenkin samanlaisia omantien kulkijoita..ei minua ainakaan voi vangita..

    • Kalanainen..

      Oon seukannu vesimiehen kaa. Ne on iha mahottomii. Niist ei ikinä ota mitää selvää. Ne haluu samaa aikaa lisää läheisyyttä ja etäisyyttä. Sit ne on semmosii, et kun ne löytää jonkun paremman ni ne jättää selityksettä.

      • ensuosittele

        Mä asuin vesimiesmiehen kans n.2v. ja kun pääsin eroon kiljuin riemusta =). Tyyppikohtaisia kylläkin niinkun kaikki, mutta mulle jäi paha maku suuhun. Kauhee pelimies. Osas miellyttää ja anteeksi pyytää "ohareista" eli pitämättömistä lupauksista, mutta kun huono käytös jatkuu niin en minä romantikkona sellaista elämältä halunnut.
        Kavereissa vesimiesnaisia, ja heillä vähän samantyylistä käyttäytymistä; vauhti päällä koko aika ja luvataan paljon vaikkei sit voi lupauksia pitääkkään. Kun asioista keskustellaan, ollaan pahoillaan (seuraavaan kertaan asti). Mutta uskollisia ystäviä ovat =).
        Mutta se mies, liian vauhdikas.
        Onnea teille...!! =)


    • elämää vaan

      olen ollut sekä naimisissa että nykyään kihloissa vesimiehen kanssa. toinen viihtyi aina kotona ja toinen ei koskaan.Nyt yritän päästä viimesemmästä eroon ja vannon etten koskaan enää katsokaan moisiin päin,,,krooninen vapauden kaipuu,patologinen valehtelija ja alkoholisti,tarvitsevat enemmän äitiä kuin naista...mutta yrittää sinun silti täytyy ettei jää vaivaamaan,,onnea!!!

    • s_add

      Tällä hetkellä häsväilen vesimiehen kanssa, ei siis vakavaa suhdetta.
      Seksi on ainakin hyvää ja tuntuuhan tuo vesimies ymmärtävän kalan herkkyyttä ja antavan sellaista hellyyttä mitä kaipaan. Mutta tiukan paikan tulleen laittaa vähän rajaakin, ettei kalaluonne pääse liikaa oikuttelemaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe