Kertokaas mulle onko vesimies(M) uskollinen ja luotettava?? Ottaako parisuhteen vakavissaan??
Olen seurustellut Vesimiehen(M) kanssa pian 3 vuotta, itse olen Kalat. Ongelmia on ollut matkalla, mutta tähän asti kaikista niistä on selvitty...
Vesimies - Uskollinen?? Luotettava??
9
5694
Vastaukset
- neljä vuotta
Vesimies-miehen kanssa.Tämä ei ainakaan uskollinen. Pettänyt useat kerrat.Aikoinaan olin naimisissa myös Vesimiehen kanssa, ei uskollinen hänkään...joten varmaan omalle kohdalleni juuri sattuneet nämä petturi Vesimiehet :)
- veskariN..
vesimiesmiehen kanssa. Uskollisia oltiin molemmat ja nyt kun ero vireillä, mies vieläkin uskollinen. Molemmilla uudet, mutta tämä vesimies kokee, että vain minun kanssa hoidetaan sexi-asiat. Uuden kumppanin kanssa voi kävellä sitten käsikädessä, ei muuta.
- Kutsutko tuota
uskollisuudeksi, kun harrastaa seksiä exän kanssa? Nykyisen kanssa kävelee käsikädessä, oletko ihan varma oli myös kanssasi uskollinen? Taidat olla aika sinisilmäinen ja hyväksi käytettävissä oleva ihminen. En sano tuota mitenkään pahalla, mutta kuitenkin olisi aika ajatella asioita oikeilla nimillä.
Et ole toisaalta itsekään uskollista sorttia... - kyllä kyllä
Kutsutko tuota kirjoitti:
uskollisuudeksi, kun harrastaa seksiä exän kanssa? Nykyisen kanssa kävelee käsikädessä, oletko ihan varma oli myös kanssasi uskollinen? Taidat olla aika sinisilmäinen ja hyväksi käytettävissä oleva ihminen. En sano tuota mitenkään pahalla, mutta kuitenkin olisi aika ajatella asioita oikeilla nimillä.
Et ole toisaalta itsekään uskollista sorttia...joo kyllä vesimiehet on luotettavia ja uskollisia mustasukkaisia kaks jalkaisia otuksia. vauhtia löytyy ja villejä tilanteita =)
- te kyllä
kummallisia tyyppejä. Onko se nyt tosiaan jonkun mielestä niin, että tietyn horoskooppimerkin mukana saa uskollisuuden ja toisen mukana tulee automaattisesti uskottomuus? Tai vaikuttaako toisen uskollisuuteen/uskottomuuteen kenties jokin muu kuin horoskooppimerkki? Jokainen meistä kykenee uskollisuuteen tai uskottomuuteen horoskooppimerkistä riippumatta. Kyse on omista henkilökohtaisista valinnoista. Valitseeko olla silloiselle kumppanille uskollinen tai ei. Rakastunut ihminen ei koskaan petä. Oli merkki mikä tahansa. Rakastunutta ihmistä ei kiinnosta kukaan muu kuin rakkautensa kohde. Rakastavaa ihmistä ei kiinnosta kukaan muu kuin rakastettu...
- Kicky
Ite olen seurustellut vesimiehen kanssa hetken ja se ei ollut kovin mukava.. Se huuma kesti aikansa ja sitten mies ahdistui.. mutta edelleen se haluaa nähdä ja harrastaa seksi yms.. mutta sitten se menee aina menojaan.. eli minun käsitykseni on että ne ovat oman tien kulkijoita.. luonnonlapsia..
- muka muissa
Kicky kirjoitti:
Ite olen seurustellut vesimiehen kanssa hetken ja se ei ollut kovin mukava.. Se huuma kesti aikansa ja sitten mies ahdistui.. mutta edelleen se haluaa nähdä ja harrastaa seksi yms.. mutta sitten se menee aina menojaan.. eli minun käsitykseni on että ne ovat oman tien kulkijoita.. luonnonlapsia..
horoskooppimerkeistä löydy sellaisia ihmisiä? Ei sellaiset ominaisuudet ole vesimiehille yksinoikeudella varattuja. Mutta joo. Jokainen saa uskoa mihin haluaa.
- kalat itsekkin
Ihania ihmisiä, mutta ei kukaan tuntemani veskari ole ollut uskollinen...ja läheistä kokemusta löytyy. Erittäin hyviä esittäjiä kyllä...kyynel tirahtaa silmään vaikean paikan tullen ja yrittää pelastaa itsensä kaikella mahdollisella tavalla, jollain tapaa säälitäviä. En luottaisi, tosin eihän se horoskooppimekkiin katso, mutta jostain kumman syystä olen tutustunut veskareihin, jotka ovat tuollaisia vässyköitä, jotka tänään puhuvat yhtä ja huomenna toista ja jos jätät niin ovat kimpussa, kuin takiaiset...ei enää ikinä
- ¤=vesimies (N)
Vaikea itse samaistua tuohon, ensinnäkään en ikinä pettäisi ja muutenkin pidän todellakin kiinni sanoistani ja jos minut jätetään on juttu silloin ohi, en ikimaailmassa edes kehtaisi roikkua kenessäkään kiinni. Ja tuo itkeminen, hmm..vierasta minulle. Viimeksi kai lapsena itkin kenenkään nähden.
Ehkä tämä juttu koskikin vain sitten vesiMIEHIÄ, mutta mieleeni tuli myös eräs kalaMIES (ystäväni poikakaveri) joka käyttäytyy juuri kuvailemallasi tavalla! Ja samoja piirteitä huomasin myöskin härkämiehestä, ex-ukostani.
Tästä itse päättelisin tämän ennemminkin olevan pettäjien yleisimpiä kaavoja, joita löytyy merkistä kuin merkistä.. niin miehiä kuin naisiakin.
Että KYLLÄ on, myös niitä uskollisia löytyy merkistä kuin merkistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992