Krapula viihdettä
4
959
Vastaukset
- siinä onkin
kun oikein huolellisen puken jälkeen ja aikanakin näkee jatkuvasti unia, joissa jotkut ampparityyliset pisteliäät otukset jahtaavat ja usein herää hikisenä siihen, kun huitoo niitä pois. Kumppani väittää, että hihkun ja mutisen unissani. Toinen versio on, että puoliunessa luulen, että muurahaiset tai muut polttiaiset ovat vallannet sänkyni. Hiki on kova ja päässä surisee. Sitten on kova jano ja keppana maistuisi. Järjellä tai tahdonvoimalla on aika vähän siinä kohtaa merkitystä.
Nyt olen kuitenkin ollut pari viikkoa kuivilla ja toivon, että jatkan niin.- Estelle80
..on kauheaa nähdä, kun uni sekoittuu todellisuuteen ja toisinpäin.. Just viime vkl jälk näin jotain riita/tappelu-unia, ja että poikaystävä pakotti pesemään mikroa hammasharjalla. Unessa suutuin ja heitin koko vempaimen parvekkeelta. Tuntui niin todelliselta että jouduin aamulla kysymään onko mikro paikallaan.
- crocoodiile
Estelle80 kirjoitti:
..on kauheaa nähdä, kun uni sekoittuu todellisuuteen ja toisinpäin.. Just viime vkl jälk näin jotain riita/tappelu-unia, ja että poikaystävä pakotti pesemään mikroa hammasharjalla. Unessa suutuin ja heitin koko vempaimen parvekkeelta. Tuntui niin todelliselta että jouduin aamulla kysymään onko mikro paikallaan.
Krapulaunet ovat ihan omaa laatuansa.
Näin viime lauantaina kun olin krapulassa unta, jossa oli vähän kuin kelausta edellisestä baarireissusta ja sitten seikkailin siellä sun täällä. Tunnelma oli kaikin tavoin jotenkin ahdistava. Yhtäkkiä unessa tajusin että se on unta. Halusin herätä unesta joten unessa huusin kurkku suorana, kaadoin vettä päälleni ja muuta tällaista koska halusin herätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647