Hämähäkit

äääääääääiiiiiittttttttttti...

Miten te uskallatte pitää hämähäkkiä lemmikkinä? Mulla on niin järkyttävä hämähäkkikammo että ihan pienetkin hämikset saa aikaan voimakkaita pelkotiloja!

11

1260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TrueBf

      mutta nyt minulla on kaksi tarantellaa, toinen on kämmenenkokoinen, toinen 5-10cm, mun mielestä pienemmät on kauheampia, yök, hämähäkit on mukavia, ja hassuja joskus, kerran tuijotin sitä niin se kääntyi tuijottamaan mua takas...

    • Akemi

      minä omaan myös aikamoisen hämähäkkikammon mutta kyllä houkuttelee sellanen tarantula :D en ehkä kyllä uskaltais koskee siihen tai no xD mun mielestä sellaset pienet,paksut hämähäkit on paljon kamalampia kun esim.tarantulat ;)

      • iiik!!!!

        aivan käsittämätöntä että pitää kotiinsa ottaa yökkäviä kammotuksia!!!!! eikö sitä erikoisuuden tavoittelua voisi joain muuta keksiä??? kiinnoistaisi tietää mitä näiden ihmisten päässä liikkuu?? kertokaa!!??? esim.mitä iloa on jostain tarantellasta??! sellainen yököttävä kasa jossain terraarion perällä kyttäämässä???mitä ihmeen iloa siitä saa? hyi helvetti!!!!!


      • ------------------
        iiik!!!! kirjoitti:

        aivan käsittämätöntä että pitää kotiinsa ottaa yökkäviä kammotuksia!!!!! eikö sitä erikoisuuden tavoittelua voisi joain muuta keksiä??? kiinnoistaisi tietää mitä näiden ihmisten päässä liikkuu?? kertokaa!!??? esim.mitä iloa on jostain tarantellasta??! sellainen yököttävä kasa jossain terraarion perällä kyttäämässä???mitä ihmeen iloa siitä saa? hyi helvetti!!!!!

        Minä pelkää kuollakseni koiria koska sellainen hyökkäsi kimppuuni kun olin pieni.Mitä iloa on koirista koska ne pystyvät tappamaan niin omistajansa kuin ulkopuolisenkin.Koirat on vaarallisia ja niiden omistajat ylimielisiä.


      • yäk
        ------------------ kirjoitti:

        Minä pelkää kuollakseni koiria koska sellainen hyökkäsi kimppuuni kun olin pieni.Mitä iloa on koirista koska ne pystyvät tappamaan niin omistajansa kuin ulkopuolisenkin.Koirat on vaarallisia ja niiden omistajat ylimielisiä.

        ja oletko muuten huomannut että kaikki kissojen omistajat ovat jotenkin "leuhkoja" mistäköhän se vois johtua? muakin on kissanpennut kiusanneet ja sen jälkeen en todellakaan ole ollut normaali"


      • hämy
        yäk kirjoitti:

        ja oletko muuten huomannut että kaikki kissojen omistajat ovat jotenkin "leuhkoja" mistäköhän se vois johtua? muakin on kissanpennut kiusanneet ja sen jälkeen en todellakaan ole ollut normaali"

        jaahas, ja sinä tunnet kaikki kissojen omistajat vai?
        ei kissan omistaminen ihmisestä leuhkaa tee...


      • hämy
        iiik!!!! kirjoitti:

        aivan käsittämätöntä että pitää kotiinsa ottaa yökkäviä kammotuksia!!!!! eikö sitä erikoisuuden tavoittelua voisi joain muuta keksiä??? kiinnoistaisi tietää mitä näiden ihmisten päässä liikkuu?? kertokaa!!??? esim.mitä iloa on jostain tarantellasta??! sellainen yököttävä kasa jossain terraarion perällä kyttäämässä???mitä ihmeen iloa siitä saa? hyi helvetti!!!!!

        minä taas haluaisin tietää mitä liikkuu noin tuomitsevan ihmisen päässä...
        oletko sitten akvaarioitakin vastaa, eihän kaloistakaan seuraa ole siellä ne akvassa vaan uiskentelee.

        "eikö sitä erikoisuuden tavoittelua voisi joain muuta keksiä???"

        onko hämähäkin omistaminen mielestäsi vain erikoisuuden tavoittelua???


      • iiik!!!!
        hämy kirjoitti:

        minä taas haluaisin tietää mitä liikkuu noin tuomitsevan ihmisen päässä...
        oletko sitten akvaarioitakin vastaa, eihän kaloistakaan seuraa ole siellä ne akvassa vaan uiskentelee.

        "eikö sitä erikoisuuden tavoittelua voisi joain muuta keksiä???"

        onko hämähäkin omistaminen mielestäsi vain erikoisuuden tavoittelua???

        ps.en ole tuominnut ketään!!!! itse pelkään järjettömästi näitä 8jalkaisia kummajaisia,,,olen kärsinyt tästä araknofobiasta jo pienestä pitäen!!! muuten olen erittäin eläinrakas,,kissoja on ollut ja peräti akvaariokin ja kummasti vaan ystävät tuovat hoitoon lemmikkinsä meille kun ovat reissussa! ja jokainen saa pitää sellaisia lemmikkiä kun haluaa!! haluaisin päästä eroon tästä kammosta???? onko kenelläkään kokemuksia? voisitko kertoa mitä itse saat tästä iloisesta veijarilemmikkistä irti??


      • smither
        iiik!!!! kirjoitti:

        ps.en ole tuominnut ketään!!!! itse pelkään järjettömästi näitä 8jalkaisia kummajaisia,,,olen kärsinyt tästä araknofobiasta jo pienestä pitäen!!! muuten olen erittäin eläinrakas,,kissoja on ollut ja peräti akvaariokin ja kummasti vaan ystävät tuovat hoitoon lemmikkinsä meille kun ovat reissussa! ja jokainen saa pitää sellaisia lemmikkiä kun haluaa!! haluaisin päästä eroon tästä kammosta???? onko kenelläkään kokemuksia? voisitko kertoa mitä itse saat tästä iloisesta veijarilemmikkistä irti??

        Hankit sellaisen.

        Itse olin paha kammoaja vielä muutama vuosi sitten.Kahdeksan vuoden harkinnan jälkeen tuli sitten hommattua smithi ja kas,sen kanssa oppii ihan oikeasti elämään.Vähän kuin akvaariota pitäisi paitsi että vettä ei tarvitse kuin murto-osan akvaariosta.

        Hämähäkki ei myöskään todellakaan pane pahakseen jos se ei "pääse" leikkimään kanssasi,se on erakko ja haluaa olla yksin.Eikä se siedä edes lajitovereitaan.Hämähäkin,siis lintuhämähäkin, elämä lähtee siitä että se ei liikuta jalkaakaan ja ruoka kävelee sen eteen.

        Ja huom:yksikään lintuhämähäkki ei ole koskaan tappanut yhtään ihmistä,koirat on.


      • pelkkä pöö riittää
        smither kirjoitti:

        Hankit sellaisen.

        Itse olin paha kammoaja vielä muutama vuosi sitten.Kahdeksan vuoden harkinnan jälkeen tuli sitten hommattua smithi ja kas,sen kanssa oppii ihan oikeasti elämään.Vähän kuin akvaariota pitäisi paitsi että vettä ei tarvitse kuin murto-osan akvaariosta.

        Hämähäkki ei myöskään todellakaan pane pahakseen jos se ei "pääse" leikkimään kanssasi,se on erakko ja haluaa olla yksin.Eikä se siedä edes lajitovereitaan.Hämähäkin,siis lintuhämähäkin, elämä lähtee siitä että se ei liikuta jalkaakaan ja ruoka kävelee sen eteen.

        Ja huom:yksikään lintuhämähäkki ei ole koskaan tappanut yhtään ihmistä,koirat on.

        katsoin eilen illalla näistä fobioista ohjelman,,,pelättiin mm.herneitä, polvia,korkeita rakennuksia, banaaneja, sammakkoja,,ym. ja se samaistuminen,,, ymmärrän niin hyvin miltä näistä ihmisistä tuntuu,,,. mutta mistä loppujen lopuksi apu? tuntui mahtavalta (jos se näin helposti kävi?!)en tiedä mutta toivottavasti näin on!!!! olisipa itselläkin varaa mennä apua hakemaan tähän pelkoon, vaikka kyllä se näin talvella on jonkun verran helpompi..kun ei tarvi koko aika pelätä!!!!(hämiksiä)


    • hess.

      Mun kaverilla on tarantula, Ja alkuks meinasin saada sätkyt ku näin sen ekan kerran, mut sit totuin siihen. ja oikeesti ne on aika hassuja ja jopa söpöjäki. Tosiaan ne pienet on ehkä iljettäviä., mutta noi isot ei oo... Niihin vaan pitää tottua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1704
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1025
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe