Pitäisi viedä Xsara 60 tkm huoltoon ja vanhoja kuitteja katseltuani ei kiinnosta mennä enää Vehoon.
Suositelkaa jotain hyvää Citroen-huoltoa Tampereella missä voisi nuo määräaikaishuollot ja pari pikkujuttua (takalasin pesimestä ei tule vettä & kuskin penkki natisee) hoitaa?
Kiitoksia!
Kalle
Citroen-huolto Tampereella?
14
2065
Vastaukset
- Citikka
Tampereen Käyttöauto Oy Lakalaivassa on ihan asiallinen Citikkakorjaamo. Ainakin minä olen ollut tyytyväinen.
- sitro
Itse olen joskus aikaa sitten huollattanut sitikkani Hepolamminkadulla France Moteurissa. Heidän kanssaan ei tullut mitään sellaista mitä esim. Vehon kanssa olen joutunut kokemaan. Kannattaa kokeilla.
- Sanktiamiäs
sitro kirjoitti:
Itse olen joskus aikaa sitten huollattanut sitikkani Hepolamminkadulla France Moteurissa. Heidän kanssaan ei tullut mitään sellaista mitä esim. Vehon kanssa olen joutunut kokemaan. Kannattaa kokeilla.
Hello,
Myös teettänyt paljon hommia Herwoodissa -94 Xantiaan ja hienoa palvelua, osaamista, ammattitaioa ja kokemusta olen sieltä saanut asialliseen hintaan.
Varmaankin myös tuo Tampereen Käyttöauto on ok, tosin siellä en ole itse koskaan käynyt mutta pitkäänhän on tuokin yritys pystyssä ollut. Yritys maijailee muistaakseni entisessä Ritosen autokauppa kiinteistössä. - Sanktiamiäs
sitro kirjoitti:
Hello,
Myös teettänyt paljon hommia Herwoodissa -94 Xantiaan ja hienoa palvelua, osaamista, ammattitaioa ja kokemusta olen sieltä saanut asialliseen hintaan.
Varmaankin myös tuo Tampereen Käyttöauto on ok, tosin siellä en ole itse koskaan käynyt mutta pitkäänhän on tuokin yritys pystyssä ollut. Yritys maijailee muistaakseni entisessä Ritosen autokauppa kiinteistössä. - Break
Sanktiamiäs kirjoitti:
Hello,
Varmaankin myös tuo Tampereen Käyttöauto on ok, tosin siellä en ole itse koskaan käynyt mutta pitkäänhän on tuokin yritys pystyssä ollut. Yritys maijailee muistaakseni entisessä Ritosen autokauppa kiinteistössä.Eli Herwoodiin siis, tätä olin itsekin jo suunnitellut kun sielläpäin tulee asuttuakin!
tänx! - Herkuttelija
Break kirjoitti:
Eli Herwoodiin siis, tätä olin itsekin jo suunnitellut kun sielläpäin tulee asuttuakin!
tänx!Mutta varaa aikaa että kerkiävät kaiken tehdä kerralla. Mulla jäi puolet tekemättä kun siellä kävin. Muuten ok ja hinnat sopivat.
- Hane
Herkuttelija kirjoitti:
Mutta varaa aikaa että kerkiävät kaiken tehdä kerralla. Mulla jäi puolet tekemättä kun siellä kävin. Muuten ok ja hinnat sopivat.
Onkohan valtuutettu Citroen-huolto? Meinaan kun on vielä takuu päällä.
Hannu - Herkuttelija
Hane kirjoitti:
HannuKäväsin vain vaihdattamassa jousipalloja siellä, puolet niistä....
- Sanktiamiäs
Hane kirjoitti:
HannuTaitaa olla vain Veholla Tampereella, ainakin www.Citroen.fi sivujen mukaan.
Tosiaan ajanvaraus tuonne France:lle on melkein välttämättömyys, tuntuu olevan aina heillä töitä niinpaljon kuin ehtisivät tehdä.
Menee jo vissiin hieman mainoksen puolelle mutta ennen muuttoani Turun suunnalle tuli puheeksi että kuinkas nyt auto huolletaan kun on muutto edessä, tuumasivat siihen vain että noh ajat tänne vaan että käy heillä autoja pidemmältäkin, pisin kuulemma käy Espanjasta. ;-)
Hyvä paikka, tosin tietty tuo valtuutus taitaapi puuttua, mutta se tietty näkyy myös hinnassa. ;-)
Parannettavaa tosin olisi mielestäni siinä että ottaisivat Visan maksuvälineeksi pankkikorttien ja käteisen lisäksi, käteinen kun tuppaa loppumaan aina silloin kun autosta menee jotain rikki. ;-) - Zamster
Hane kirjoitti:
HannuJuuri taannoin kyselin Francen pojilta miksi eivät ole hakeneet valtuutetun huollon statusta. Vastaus oli että he nimenomaan eivät ole sitä halunneet, koska tuon valtuutuksen mukana tulisi myös epämieluisa vastuu hoitaa esimerkiksi mahdolliset kampanjakorjaukset sun muut ilmaiset takuuhommat, jotka lähinnä vain vievät aikaa varsinaiselta korjaamotoiminnalta.
Ovat siis mieluummin päättäneet keskittyä korjaamaan autoja, jonka he kyllä sitten tekevätkin ammattitaidolla ja erittäin kuluttajaystävällisellä asenteella. Eli takuukorjaukset kannattaa teettää Veholla, muu huolto/korjaus ehdottomasti Francella, jos varman päälle tahtoo pelata. - Hane
Zamster kirjoitti:
Juuri taannoin kyselin Francen pojilta miksi eivät ole hakeneet valtuutetun huollon statusta. Vastaus oli että he nimenomaan eivät ole sitä halunneet, koska tuon valtuutuksen mukana tulisi myös epämieluisa vastuu hoitaa esimerkiksi mahdolliset kampanjakorjaukset sun muut ilmaiset takuuhommat, jotka lähinnä vain vievät aikaa varsinaiselta korjaamotoiminnalta.
Ovat siis mieluummin päättäneet keskittyä korjaamaan autoja, jonka he kyllä sitten tekevätkin ammattitaidolla ja erittäin kuluttajaystävällisellä asenteella. Eli takuukorjaukset kannattaa teettää Veholla, muu huolto/korjaus ehdottomasti Francella, jos varman päälle tahtoo pelata.Kiitos vinkistä. Hyvä tietää, takuukin loppuu aikanaan. Veholle en varmasti kiesiä vie kuin niihin "pakollisiin".
- Tmex
Hane kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Hyvä tietää, takuukin loppuu aikanaan. Veholle en varmasti kiesiä vie kuin niihin "pakollisiin".
Parit "pakolliset" huollot teetän Veholla C5:ni , siten auto siirtyy France Motëurin kirjoille. BX:ni korjailivat aikoinaan, sitikka tuntemus jopa parempi kuin Veholla, ainakin BX:n suhteen. Äijillä on siellä sellanen reilu asenne asiakasta kohtaan ja hyvä työmoraali on aistittavissa. Joskus mua kiusaa paikalla leijuva tupakansavu joka on myös autoon kerinnyt tarttumaan.Olkoon, sikarin käry jotenkin kuuluu sitikkaan, tulee ittekkin pössyteltyä tilipäivänä autossa..."kaikkeni teen että uutuuden haju lähtisi" tostesin vaimolle kun autossa pierasin...
- Break
Tmex kirjoitti:
Parit "pakolliset" huollot teetän Veholla C5:ni , siten auto siirtyy France Motëurin kirjoille. BX:ni korjailivat aikoinaan, sitikka tuntemus jopa parempi kuin Veholla, ainakin BX:n suhteen. Äijillä on siellä sellanen reilu asenne asiakasta kohtaan ja hyvä työmoraali on aistittavissa. Joskus mua kiusaa paikalla leijuva tupakansavu joka on myös autoon kerinnyt tarttumaan.Olkoon, sikarin käry jotenkin kuuluu sitikkaan, tulee ittekkin pössyteltyä tilipäivänä autossa..."kaikkeni teen että uutuuden haju lähtisi" tostesin vaimolle kun autossa pierasin...
Onko kokemusta kuin hyvin ko. paikassa on hallussa Citikoiden sähköhommelit, esim. keskuslukituksen temppuilu -tyyliset?
Ym. kaikki muut peilit ja sähköheebelit. Vai pitääkö näiden takia vaivautua vielä Vehoon? - Sanktiamiäs
Break kirjoitti:
Onko kokemusta kuin hyvin ko. paikassa on hallussa Citikoiden sähköhommelit, esim. keskuslukituksen temppuilu -tyyliset?
Ym. kaikki muut peilit ja sähköheebelit. Vai pitääkö näiden takia vaivautua vielä Vehoon?Hello,
Itse olen korjauttanut seuraavia sähköheebeleitä:
-Mittarivalot
-Murtuneet johdot kuskin oven saranaläpiviennistä
-Mystisen F12 sulakkeen palamisen joka johtui murtuneista johdoista pesunestesuuttimien lämmityksessä.
-CD vaihtajan asennuksen radioineen.
-Myöskin heidän tekemän moottoripesun jälkeen kaikki toimivat niin kuin ennenkin.
Eli ainakin nuo omat ongelmat ovat ratkenneet aikas nätisti, tosin mitään tosi kinkkistä ei ole vielä edes ilmaantunut. Olen kyllä nähnyt ko. korjaamolla joitakin CX/XM sitikoita oviverhoukset auki ja keskuslukot purettuina joten eiköhän nuo sähköviatkin heiltä onnistu siinä missä Vehollakin, jos ei jopa paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332