tuossa tilasin aikaa sitte soneran kaapelin tuli motukka kaupanpäälle thomsonin joku wlan motti. mietin tässä vaa että kun ei netti skulaa valot vilkkuu ja teen ohjeiden mukaan Xp windoussin omistan. eikö tuo motukka samalla viisiin hae ip ja kaikki että tarvi juur mitää tehä kuhan kytkee vaan seinään?
kaapleimodeemi?
3
571
Vastaukset
- DNA mies
sinun ei pidä tehdä mitään muuta kuin kykeä modeemi seinää ja antennikaapeli modeemista pistokkeeseen ja jos ei ala toimia niin teeppä vikailmoitus soneralle jo tänään niin asentaja voi tulla peräti jo ensi viikolla käymään.
- maestr
on hyvin tärkeää konfata purkki oikeaksi, etenkin jos modeemin on laitettu arvoja jo liikkeessä, yleensä joitain arvoja joutuu muuttamaan itse jotta laajakaista toimii tai ei pätkisi.
- giga-antti
thomsonin kaapeli modeemit eivät ole hyviä, itselläni on sellaisesta karvas muisto.
miksi sonera antaa thomsonin, eikös sieltä ole aina tullut motorolan modeemi?
ei pitäisi mitään muuta kun modeemi seinään ja kaapelit kiinni niin homman pitäisi toimia, onhan sinulla koneessa domain ja host name määritykset?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008900
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265288- 534611
- 894360
- 583553
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583198Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262836Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422625- 432581