Suunnittelen poikaystävälle hierontalahjakorttia, osaisko joku vinkata hyvän hierojan? Joka ei ois kauheen kalliskaan?
Enkä tarkota mitää kinukkihierojaa...niitä täältä nyt varmasti löytyy.. mielellään suomalainen siis.. :P
Hyvä hieroja Mikkelissä?
11
10917
Vastaukset
- hyvä...
Laihon Pekka... Sen toimitila on siinä tintin takana... Se on mun mielestä parhaita hierojia Mikkelissä..!!! En voi muuta ku suositella... Meidän perheestä me molemmat aikuiset käymme siellä... Siltä saa myös lahjakortteja jos oot kerta sellaista vailla...
- Vaativa asiakas
Huippu hyvä urheiluhieroja on Lukkarisen Harri !
Suosittelen. Myös Janne Savolainen on hyvä. - lihasjumi
Vaativa asiakas kirjoitti:
Huippu hyvä urheiluhieroja on Lukkarisen Harri !
Suosittelen. Myös Janne Savolainen on hyvä.Minkä hintaista on urheiluhieronta Mikkelissä?
- hpop
Laihon Pekka on paras. Olen käynyt monilla hierojilla ja on ehdottomasti hyvä. Itse kyllä käyn nykyäänmuualla, koska saa jonottaa turhan pitkää Laiholle. Ja olen pikkuhiljaan saanut selkäni kuntoo Kiropraktikolla käydessäni. Jos on selkävikoja, niin ei hieroja nitä korjaa. Vaan hyvä kiropraktikko naksauttamalla nikamia. Siis hyvä. Ei ehkä Ronkainen siis...
- käynyt ja hyväksi todennut
Monet Mikkelin hierojat läpi käyneenä voin vilpittömästi todeta, että Harri Lukkarinen on ainut jota voi oikeasti suositella. Rupesin käymään muutama vuosi sitten ja nykyään käy koko miltei koko suku. On tarpeeks voimaa hieroa isoa miestä, mut samalla todella ammattitaitoinen ettei tarvitse kenenkään pelätä käsittelyä vaikka isosta kaverista puhutaan. Käsittääkseni ollut hierojana jo yli 20v ja sen kyl kosketukses huomaa.
Kaiken lisäks vielä äärimmäisen mukava persoona.- Iso Iivari
Eikö Mikkelistä löydy yhtään tasokasta naishierojaa? Miehet ovat minultakin muutaman selkävaivan parantaneet, mutta ihan tavallinen hieronta tuntuu jotenkin läheisemmältä kun sen tekee naisihminen. Ehkä sekin vaikuttaa asiaan, kun on ikänsä naisten kanssa punnerrellut.
- hassu90
Mikäs sen Harri Lukkarisen puhelin numero on???????
- ----------*******----------
No,minä voin sitten hieroa sinua!!
- olen
käyny lahja riepposella, otso-apteekin yläpuolella. niska-hartia 45 min 14 euroo ja kyllä aukee hieronnan jälkeen nenä ja kurkku jos on tukossa! ei mee nahat rulallle mutta auttaa silti yhtä hyvin kuin "rajumpikin" hieroja. herttainen vanhempi nainen, juttua riittää, muttei liikaa. hyvä hinta-laatu-suhde mielestäni.
- 0405893430
Olen käynyt vuosia hänellä, rauhallinen ja voimaa löytyy, on kotona Tupalassa vastaanottotila. Hän on näkövammainen ja hinta ok. Suosittelen.
- vjl
Paras naishieroja on ehdottomasti Anni kyyhkynen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758